Hey!
Eu sunt Amalia Stoner ..pe scurt Ami!
Locuiesc in Seattle impreuna cu parintii mei si fratele meu Cristi.
Fiind mai mare decat Cristi , sunt o fire protectoare si foarte severa. El are 10 ani , iar eu 17 .
Sunt inalta , dar nu foarte...sunt satena castaniu si am pielea ciocolatie. Am ochii caprui si un par lung si des. Sunt sensibila si timida , ma enervez repede si pun suflet in multe .
Sunt in clasa a 11 -a , impreuna cu cea mai buna prietena a mea Alice , cu care ma cunoasc de cand aveam 6 ani...adica de 11 ani.
Stau la casa cu un etaj : la parter este bucataria , sufrageria , una dintre bai ( a doua este la mine in camera ) , un mic hol care duge la garaj , iar la etaj se afla dormitoarele , al meu , a lui Cristi si al parintilor .
In fiecare dimineata cand plec la scoala ma intalnesc mai intai cu Alice pentru a merge impreuna.
M-am trezit , am facut un dus , am mancat repede pentru a ajunge la timp.
- Mama eu am plecat !
-Ok Ami,si vezi ca astazi nu ajung acasa , stau mai mult la servici si raman la Vera .
Mama lucreaza ca proprietara la o casa mare de moda si de obicei cand ramane peste program doarme la Vera , matusa mea.
-Bine , suspinand pentru ca nu-mi place cand raman singura acasa deoarece fratele meu in acest sezon este la bunica si tata fiind avocat este plecat mai mereu de acasa .
-Nu-ti face grij , daca vrei poti sa o chemi pe Alice sa doarma cu tine si v-am lasat bani pe masa pentru pizza , si poate vedeti si un film.
-OK , asta o sa facem .
M-am incalt si am si iesit pe use , indreptandu-ma catre Alice .
Ea vorbea la telefon , cred ca tot cu Dragos , iubitul ei cu care sta de un an , nici nu-mi vine sa cred ca nu s-au mai despartit pana acum, pentru ca inainte sa fie impreuna nu se suportau , si acum wow .. se iubesc !
Mergand spre ea am apucat sa aud doar " Bine hai ca veni Ami,vorbim mai tarziu. Te iubesc! Pa ! "
Odata ce m-am intalnit cu Alice, am plecat spre scoala in timp ce ea imi povestea despre Dragos si ce au facut ieri .
Dragot este un baiat inalt , saten , ochi albastri , un zambet perfect , si printul lui Alice. El a terminat scoala anul trecut , si parintii lui fiind bogati nu lucreaza si la facultate nu vrea sa se duca , nu stiu de ce pentru ca a avut bursa , da pana la urma e treaba lui.
Cand am intrat in scoala , m-am ciocnit de Raul Moore, baiatul cu care am stat anul trecut, si pe care l-am iubit enorm pana acesta s-a indragostit de Ilinca , majoreta sefa , insa nu au avut nicio relatie. Ghinionul meu este ca sunt cu amandoi in clasa.
-Hey Ami ! ce faci ? imi zambeste el...
-Bine , incercand sa par indiferenta.
Intre mine si el nu mai exista nimic , nu mai simt nimic pentru el , si e clar ca nici el pentru mine , dar totusi , chiar nu stiu de ce nu pot sa-l uit.
Am fugit amandoua la dulapuri pentru a ne lua cartile pentru ora (Alice fiind cea mai buna prietena a mea avem amandoua dulapurile lipite) cand Alice a inceput sa-mi zica:
-Ami, e clar ca Raul inca mai simte ceva si sigur vrea sa fiti din nou impreuna pentru ca altfel nu se ciocnea de tine trei zile la rand tot timpul , incepand ea sa rada .
-Alice , ti-am zis de atatea ori ca nu-mi mai pasa de el, sa ramana cu Ilinca , ca pana la urma ma lasat pe mine pentru ea.
YOU ARE READING
Amalia
Teen FictionAmalia Stoner este o fata simpla si totusi complicata.Are o poveste de dragoste veche care inca o "bantuie". Ea incearca sa-l uite pe baiatul care ia rupt inima ,dar nu reuseste deoarece este greu daca il vede aproape zilnic fiind colegi de clasa.In...