Capitolul 8 : "al doilea"

41 2 0
                                    

Din perspectiva lui Federico :

M-am dus sa-mi fac n dus pentru a ma relaxa , si apoi m-am pus in pat.

Ma tot gandeam la "ea".

"Ce o sa fac cand o sa o vad fata-in-fata , ce o sa-i zic ? Oare ma va intelege ?"

Am vreu sa-i trimit un mesaj sa vad daca se simte bine , sa vad daca e suparata.Am deblocat telefonul si cand sa apas pe tastatura "trimite mesajul" mi-am amintit de vorbele lui Alice "Nu stiu cum faci , dar trebuie sa indrepti situatia , insa asta maine , acum las-o sa-si puna in ordine mintea" si asa am si facut , am ezitat sa-i trimit mesajul si m-am culcat.

Din perspectiva lui Amalia :

"Am ajuns si acasa"

Am urcat sus in camera mea , fara a mai privii inapoi , si m-am aruncat in pat , incercand sa adorm , insa nu reuseam , tot ce aveam in minte era numai accidentul cu Fede.Ma gandeam ce sa fac , sa-i spun ca-mi place de el , sau nu ; toata noaptea m-am gandit , pana am adormit intr-un final.

Dimineata , nu ma chinuiam sa ma scol devreme , fiind sambata .

Dupa ceva timp de invartit prin pat , am decis sa ma scol.

M-am dus sa-mi pun un bol cu lapte si cereale.In timp ce mancam , telefonul mi-a sunat.

-Da Alice ?

-Hey Ami , ce faci ?

-Mmm..bine , mancam.

-Mergem azi in mall ?

-Ok , te sun eu cand sunt gata.

-Bine ! si Ami apropo...

-Ce ?

-Pofta buna! si mi-a inchis.

Alice stie tot timpul cum sa-mi faca ziua mai buna.

Imediat dupa ce am terminat de mancat , m-am dus sa-mi fac un dus.

Mi-am ales hainele , o pereche de blugi deschisi , un tricou cu "FUCK" alb , tenesii si geaca din piele neagra. M-am asortat si cu o geanta unde se afla telefonul , portofelul si cheile. Parul mi l-am lasat liber , putin indreptat cu placa , o linie mica de tus pe la ochi si un strugurel.

Cand am iesi din casa , mi-am scos telefonul din geanta pentru a suna-o pe Alice.

-Alice eu am plecat !

-Ok Ami , eu sunt la "Sweet Caffe" cu Dragos si Fede , te asteptam aici.

Nu pot sa cred , am sa-l vad pe Fede dupa faza de aseara. Ma simteram asa naspa.

Fiind aproape cafeneaua de mine , nu a dura mult pana am ajuns. Am intrat inauntru si ma uitam dupa ei, si i-am vazut la o masa putin mai departe de intrare.

-Hey, ii salut eu pe ei uitandu-ma la fiecare in parte.

-Hey Ami , fiind Dragoss singurul care mi-a raspuns.

-Hey Cenusereas-o , ce faci ? adauga si Federico.

-Bine , ma uit eu la el confuza.

-Ce ? nu esti tu cea care pleaca pe ascuns la miezul noptii.

M-am uitat la el , si am inceput sa zambim amandoi.

Dupa ce ei au terminat bauturile , am plecat . Pentru ca Dragos si Fede erau amandoi cu masinile , eu am mers cu Fede ,si Alice cu Drgos.

Pe tot parcursul drumului nimeni nu a spus nimic , pana cand Fede a decis sa rupa tacerea.

-Esti bine ?

-Cum adica daca sunt bine ?

-Pai..stii tu , cu faza de aseara.

-Aaa...Fede nu vreau sa deschidem subiectul asta acum.

-Ok , el si-a schimbat privirea , facand o fata trista.

Nu am stat mult prin mall, pentru ca ma simteam putin rau , asa ca i-am zis lui Fede sa ma duca acasa.

-Hey lume , hai sa mergem la film, ne-a propus Dragos .

-Eu ma duc sa o duc pe Ami acasa ca se simte rau , duceti-va voi.

-Ok ,si a venit Alice la mine si ma imbratisat.

Odata ce am ajuns in fata casei mele , Fede insista sa ma duca pana in camera.

M-am pus in pat , sperand ca o sa-mi revin.

-Mersi mult Fede , daca vrei dute la Alice si Dragos , i-am zambit.

-Poftim ? .. NU! am sa stau aici langa tine pana te faci bine .

-Fede , deja ma simt mai bine , dute la ei , dupa ce am sa ma trezesc promit sa te sun , incercand sa-l calmez.

-Ok!

A venit la mine si ma asteptam sa ma ssarute pe frunte , insa buzele lui s-au atins de buzele mele , formand un sarut perfect.

"ohh nu , din nou"

Dupa ce sa indepartat de mine, a inceput sa-mi zambeasca , iar eu la fel.

Dupa ce a iesit din camera , am incercat sa adorm.

"deci ii pasa..ii pasa !"

AmaliaWhere stories live. Discover now