Cand am intrat in camera , am vazut pe pat o cutiuta in care era un colier. Colierul era superm , si avea un pandativ in forma de inima de argint si sus avea o pietricica micuta rosie. De obicei mama imi aduce haine , nu bijuterii , dar imi placea mult , asa ca am coborat jos sa-i multumesc .
-Multumesc mult !
Am luat-o in brate si a. pupat-o aratand cat de fericita sunt .
-Cu placere !..dar pentru ce ?
-Ce vrei sa spui ?...pentru colier.
-Scumpo, care colier ?
-Cel din cutiuta din pat !
-Draga nu eu ti l-am luat. Il gasii in cutia postala ai pe cutie era o foaia care scria "Pentru Amalia".
-Si nu scria niciun nume ?
-Nu !
Am urcat inapoi in camera mea confuza. Cine putea sa-mi dea un asemenea cadou. Nu era ziua mea , si totusi mai era mult pana atunci.
Toata noaptea nu am dormit .Ma tot gandeam cine era misteriosul cu cadoul.
Dimineata cand m-am sculat , mi-am ales hainele si am plecat.
Cand m-am intalnit cu Alice pentru a merge la scoala , ea vorbea cu Dragos la telefon.
"ok ok vorbim cand ies . Te iubesc !" este tot ce am auzit din conversatia lor.
-Hey! o salut eu , parand ca nu am auzit nimic.
-Hey! ce faci ?
-Bine !..parand putin obosita...Scuze dar nu prea am dormit .
-De ce ? s-a intamplat ceva ?
-Pai..hm...da...Ieri am primit un colier.
-Supeer ! de la cine ?
-Pai asta e problema..nu stiu de la cine este..l-am primit prin posta.
-Si cum arata ?
-Pai uite ca il am la gat .
L-am scos de sub bluza , aratandui lui Alice.
Cand am intrat in clasa , ne-am cautat locuri , si ce coincidenta , singurele locuri libere era in fata lui Raul.
A inceput ora de matematica si domnul a spus sa scoatem o foaie de hartie pentru o mica lucrare.
Toata clasa a oftat.
Pe la jumatatea lucrarii il auzeam pe Raul .
-Psst..psst...Ami dami si mie !
Nu vroiam sa-i dau insa tot m-am dat la o parte ca sa poata vedea.
Cand s-a terminat ora , in timp ce -mi strangeam caietele pentru a merge la urmatoarea ora Raul a trecut pe langa mine si mia dat un sarut scurt pe obraz.
-Multumesc ! mia zambit si a plecat.
In acel moment m-am uitat la Alice care a inceput sa rada.
-Vezi , vrea sa se impace cu tine.
-Hai mai taci.
Apoi am plecat amandoua spre urmatoarea ora.
YOU ARE READING
Amalia
Novela JuvenilAmalia Stoner este o fata simpla si totusi complicata.Are o poveste de dragoste veche care inca o "bantuie". Ea incearca sa-l uite pe baiatul care ia rupt inima ,dar nu reuseste deoarece este greu daca il vede aproape zilnic fiind colegi de clasa.In...