~3~

187 20 12
                                    

Sehun'un şaşkınlıktan ağzı kocaman açılmıştı Luhan'da böyle birşey hiç beklemiyordu. Burnuna gelen bu kokuyla Sehun kendinde geçti Luhan'ın parfümü mükemmeldi ve bu Sehun'un daha fazla tahrik olmasını sağlıyordu. Sehun hemen kendine gelerek Luhan'dan 1 adım uzaklaştı. Luhan mecburen sehun'dan ayrılmak  zorunda kaldı ve bu durum onu biraz olsun üzmüştü. Sehunla daha fazla vakit geçirmek istiyordu çünkü Sehun'da onu tahrik ediyordu konuşması ile gülmesi ile ve kendisine bu şekilde bakması Luhanı baştan çıkarıyordu. Luhan gözlerini yere dikmiş öylece dururken sehun'un sesi ile irkildi "iyimisin luhan rengin soldu?" Luhan her ne derse desin hiç iyi değildi Sehunla bolca vakit geçirme isteği onu fazlasıyla derinden sarsmıştı. Sehun onu bıraksın istemiyordu hep yanında kalmasını istiyordu. Belkide görüşmeleri sürekli devam eder diye düşünürken gülümsüyordu (fesatlık seviyenizi sonuna kadar açın köwaqksn) Luhan hala gülümserken sehuna baktı lakin sehun hala endişeli bakıyordu çünkü ergen kızlar gibi duyguları sürekli değişiyordu Luhan daha fazla gülümseyerek "iyiyim merak etme sadece biraz dalmışım" Sehun da bunu duyunca gülümsemişti çünkü luhan cidden garip gözüküyordu ve Sehun git gide korkuyordu. Sehun saatine baktı hemen yola çıkması gerekiyordu "O zaman sonra görüşürüz çünkü benim acilen gitmem gerekiyor Luhan" diyerek samimi bir şekilde gülümsedi Luhan da buruk bir şekilde gülümsedi "görüşürüz Sehun" Sehun her ne kadar Luhan'dan ayrılmak istemese de son kez bakarak cafe'den ayrıldı arabasına binerken luhan'da onu ofisinin camından izliyordu onu birkaç kez daha görmek için Sehun'un arabası görüş açısından çıkana dek bakmaya devam etti. Sehun gitmişti. Luhan'ın içinde burukluk vardı sanki o gidince uzay boşluğuna düşmüştü. Kendisini bu kadar etkileyen ve tahrik eden adamın da kendisi gibi gay olup olmadığını merak ediyordu. Sürekli içinden onunda gay olması için dua ediyordu yoksa uzay boşluğun da sonsuza dek kalacakmış gibi hissediyordu.






"Yeni bir bölümle merhaba begenirsiniz umarım her gün bir bölüm aticam sanırım takipte kalın vote vermeyide unutmayın"

 Love Me Daddy  (smut) Where stories live. Discover now