Cei doi frați erau de nedespărțit. Treceau prin fiecare obstacol împreună, unul fiind războinicul ce se arunca între gloata de inamici, iar celălalt suportul acestuia ce-l vindeca imediat cu ajutorul puterilor sale de tămăduitor. Erau de neînvins împreună, astfel căpătând denumirea de Nefilimii — Vestitorii Sfârșitului.
Darack și Michael au evoluat ușor în rândurile demonilor, devenind primii desemnati ca echipă în titlul de Vasto-Lorde. Au aflat pe pielea lor ce înseamnă un război încă de la vârsta de zece ani, trecând prin trauma cea mai cruntă pentru oricine participă la un asemenea masacru: pierdea cuiva iubit.
Tatăl celor doi Nefilimi, Darkness Basara, și-a dat ultima suflare chiar în brațele lui Darack, sub privirea și strigătele sale pline de disperare. Din acel moment tragic, atât el cât și fratele lui s-au schimbat radical. Darack a început să fie mai interiorizat față de restul și a intrat în clanul PsychoKiller — un clan format din asasini în masă — ceea ce pentru Darack era mai mult decât convenabil, având în vedere că avea posibilitatea de a controla umbrele datorită puterii sale întunecate; devenind un asasin de temut, porecla ce îi revenise fu Grim Reaper. Acesta își păstră titlul de Vasto Lorde, precum fratele său, Michael, care, deși era suportul echipei, a devenit orbit de putere. Darack încetase să interacționeze cu majoritatea celor din jur, astfel creându-și propria familie — Familia Darkness, compusă din cei mai iscusiti și mai puternici dintre Elementali.
În această familie, Darack ocupa locul de rege, iar Michael pe cel de regină — reprezentând Lumina și Întunericul, respectiv Ying-Yangul —, urmaţi de către Cavaleri sau Caii de Șah. Ctirad Nine era un elementorul de apă, iar Flayre Dragneel cel de foc. Un alt suport de temut al echipei era Ramon Thunder, elementorul de vânt. Acesta era nebunul echipei, alături de Ferfol, având ca scop susținerea echipei. În final, Sparky Renato, elementorul pământ, era cunoscut ca turla echipei sau Dercardpol. Cei 8 pioni ai săi, erau Tobiume, Frachos, Enoble, Gorcăs, Lovorl, Pirkins, Voltron și Herfol.
Familia Darkness mai era cunoscută ca Echipa Legendară a Iadului, dat fiind că atunci când își făceau apariția era pentru prima și ultima dată când îi vedeai, fiecare membru fiind antrenat excepțional și niște asasini de excepție. Erau trimiși în cele mai grele și mai cumplite misiuni care provoca trupul cuiva să tremure din fiecare încheietură. În schimb, ei mergeau cu o încredere de nedescris, fără să știe ce însemna cuvântul frică. Totuși, de-a lungul misiunilor și a anilor, echipa s-a împuținat, încetul cu încetul.
După trădarea lui Michael, care l-a lăsat pe Darack aproape de moarte, mulţi au început să se teamă, acest sentiment fiind, totodată, principala cauză pentru care au murit pe rând. În echipă au rămas doar Darack Darkness, Ctirad Nine, Flayre Dragneel, Ramon Thunder și Sparky Renato. În cele din urmă, până și spiritul acestor ultimi luptători a început să scadă ca urmare a încercării lui Darack de a-l ucide pe însuși Lordul Lucifer Zach.
Nefilimul, în urma faptei sale, a fost condamnat pe viață în cel mai întunecat loc existent, Grota Pierzaniei. Grota Pierzaniei era cunoscută ca fiind un loc mult mai dureros decât Iadul, în care însuși aerul te seacă de puteri, fiecare viețuitoare te vânează, iar întunericul te mănâncă de viu.
În acest timp, Michael l-a înfrânt pe Conducătorul Raiului, ocupându-i tronul. Avea majoritatea îngerilor de partea sa, iar cei care s-au răsculat împotriva lui au fost uciși imediat.
Mulţi dintre demoni și îngeri au plecat din locul lor natal, instalându-se printre oameni. Membrii din echipa Darkness și-au lins rănile ani de-a rândul, fără a realiza ceea ce s-a întâmplat. Părăsiți de temelia familiei lor și fără cineva care să-i poată ține alături, aceștia au luat-o pe drumuri diferite, păstrând semnele echipei cu mândrie pe trupurile lor, pline de cicatrici sufletești. Flayre a rămas în iad, având grijă de camera și bunurile lui Darack, Ctirad și Ramon Thunder au devenit asasini în secta din care făcuse parte liderul lor, iar Sparky a plecat pe Pământ. Astfel, fiind împărțiți în diferite zone și încetând să comunice, legăturile s-au pierdut. Asta, însă, până într-o zi...
***
Primăvară. Aprilie. 23:30.
Liniștea domnea în Infern, maiestuoasă precum întotdeauna. Pe alocuri, unii demoni dormeau după antrenamente, bucătăresele se ocupau de mâncarea pentru a doua zi dimineață, mustrându-i din când în când pe micii drăcușori care nu aveau stare, țopăind în jurul lor.
Gărzile de la intrarea Sălii Tronului vorbeau pe tonuri calme despre timpul în care aveau să vină înlocuitorii lor, spre dimineață. Brusc, atenția le-a fost atrasă de un reatsu apăsător, făcându-i pe cei doi demoni să se întoarcă spre sursa acestuia. Un tânăr își făcea apariția din întuneric, pașii săi apăsați auzindu-se în liniștea cutremurătoare.
— Oprește-te! strigă unul dintre demoni scoțându-şi lancea ascuțită. Nu ai voie să intri!
Tânărul continuă să înainteze, fără a da doi bani pe cele două gărzi. În scurt timp, liniștea funerară revenise, moment în care cele două uși imense se deschiseră scârțâind.
Un fost vasto-lord intră în încăpere, statutul său fiind evidențiat de masca ce deținea detalii specifice, precum coarnele. Lucifer, aflat încă pe tron, îl analiză pe tânăr — părul ca de zăpadă îi era ușor murdar, iar singurul lucru rămas din haina sa părea a fi o mânecă — acest fapt evidențiind nivelul de reatsu deținut. Pantalonii negri îi erau, de asemenea, ușor șifonați și rupți, iar încălțămintea lipsea. Pe tot corpul său se puteau observa cicatrici și răni deschise, aflate pe trupul său bine definit, pe care-l ținea drept înaintea Lordului.
— Bine ai revenit, Darack. Te-ai lăsat așteptat, răsună glasul înspăimântător și puțin ironic al lui sir Zach, în timp ce își avea ochii închiși, iar capul sprijinit de două degete, observându-se un mic zâmbet cu o tentă malefică într-unul dintre colțurile gurii sale.
Masca băiatului cu părul zăpezii s-a spart la auzul vorbelor, dezvăluind chipul palid precum laptele.
— Am revenit, Sir Zach-sama, precum am promis! tonul său era drept și serios. Iertați-mi, însă, întârzierea, continuă tânărul Darack, cu glasul ceva mai relaxat alături de o plecăciune și un zâmbet ironic în colțul gurii.
— În privința reatsului, rănilor și cicatricilor, observ că cei două mii de ani în exil au fost cât se poate de dăruitori, fiule! replică Lordul în vreme ce se ridică din al său tron, pentru a se îndrepta către musafir.
Exact înainte de a cădea la pământ, inconștient, din pricina atât a oboselii cât și a rănilor, Darack Darkness rosti cu un glas slab:
— Așa se pare, Sir...
Lordul Lucifer, îl prinse înainte de a face contact cu podeaua palatului infernului și îl duse în brațe până în vechea lui cameră. Acolo o găsise pe Flayre, care avea grijă de lucrurile lui Darack. Uimirea se citi cu ușurință când își văzu liderul echipei purtat în brațe de conducătorul Infernului.
—Lord Lucifer, doar nu...
— Du-te și adu-o pe Mikasa imediat. Pe urmă, caută-i pe Ctirad și Ramon. Vom avea nevoie de ei pentru a-și sigila puterile. Este mult prea instabil în acest moment, îi ordonă lordul Lucifer, întrerupând-o.
— Imediat! rosti Flayre, deschizându-și aripile și pornind în căutare.
Notă — ¹ Elementalii sunt demonii a căror putere este reprezentată doar de un anumit tip de element: apă, foc, pământ sau vânt.
CITEȘTI
Nefilimii Gemeni
Khoa học viễn tưởng" E lesne să cobori în Iad cântând de Haos și de Eterna Noapte, unde stau larg deschise porțile întunecatului Satan, povățuit de o cerească Muză să mă-ncumet la întunecata coborâre... Dar să urci înapoi, să te întorci la lumina zilei de deasupra - î...