Camış mısın?

90 5 0
                                    

Biri şu an yan evde matkapla bir şeyler yapan adamı dövebilir mi? Cumartesi günündeyiz insaf. Camı açıp ya eve bağırmaya başladım. 'İnsafsızlar ne güzel uyuyordum lan.' Sesleri duyan aile büyüklerim odama girince hepsi yine mi bakışı atıyordu. Çünkü her seferinde beni uykumdan uyandıran kim olursa olsun bağırıp çağırıyordum ki bu adam da bana alışkındı. Ama bu yeniden beni uykumdan edeceği anlamına gelmezdi.

'Hadi o kıymetlini kaldırda aşağıya gel kahvaltını yap. Bugün yola çıkıyorsun.' Annemin kıymetlin olarak adlandırdığı kıçım oluyor sanırım. Hiç kalkmaya niyeti yok ama. Kalkıp üzerime kot şortumu içime de beyaz bir tişört giydikten sonra yüzümü yıkayıp makyajımı yaptım.Kahvaltı merasimi sonunda bizimkiler beni almaya geldi. Annemlere sıkıca sarıldıktan sonra beni dışarıda bekleyenlere baktım. Tüm okul otobüsle gidecekti. Hep birlikte ama bunu kabul etmeyen canım arkadaşlarım arabayla beni almaya gelmişti. Size şöyle tanıtayım.

Eren, grubun maskotu. Kim mutsuz olsa onun yanına gider ve kahkaha atarak döner. İnsanları kendine çekiyor resmen. Okula ilk geldiğimde aramızda bir şey olmuştu ama arkadaşlığımızı bozmamak adına hiç bir şey olmamış gibi devam etmiştik.

Zeynep, en yakın arkadaşım. Kendisi tüm sırlarımı bilmekle birlikte tüm iğrençlıklerime katlanmak zorunda olan biridir. Platonik takılıyor. Okulun yakışıklısı Kaan her kızın hayali ve Zeynepte diğer kızlar gibi onun için ölüp bitiyor.

Derin, Zeynepten sonra ki her şeyimi bilen ikinci insan. Kutsanmışlar olarak adlandırıyorum bu ikisini. Ailevi sorunları yüzünden dışarıda pek takılamasakta her zaman bizim için değerlidir. Ayrıca sevgilisi Ozan.

Ozan, grubun öküzü arkadaşlar gerçekten. Romantiklik sıfır ama Derin ne buluyor bilmiyorum. Abim gibidir. Benimle tanışmak isteyen erkekleri dövmekle görevlidir. Ayrıca Derin'e birinin baktığını görsün hayatta tutamazsınız. 

Alp, grubun ıcemani. Yani ona bu lakabı takan benim tabi. Gerçekten çok soğuktur. Herkese karşı tabi bizim yanımızda soğuk değil. Ama her zaman soğuk insanlar dikkatimi çekmiştir. Kızlara hiç yüz vermiyor ki bunu anlamış değilim. 

Tamı tamına 6 kişiyiz ve onlara karşı sevgimi belli etmesem de her şeyden çok seviyorum onları. 6 kişi bir arabaya sığamayacağımız için 2 arabayla gitmeye karar vermişler. Ozan ile Derin bir arabada diğer dörtlü başka arabada. Tek amacımız onları başbaşa bırakmak. Derin'in ailesinin durumu maddi yönden iyi olmadığı için dışarıya bizimle çıkmıyor. Ayrıca üvey babasıyla ciddi sorunları var. 

Arabayı sürmek için Eren öne geçti ve uzun kavgalar sonunda Zeynep öne oturdu. Alp ile ben arkada şakalaşarak gidiyorduk ki benim açlıktan guruldayan karnım hepsinin kahkahalara boğulmasına sebep oldu. Acıkmış olamaz mıyım? ''Neden söylemedin Mina sandviç var burada.'' Alp'in uzattığı sandviçi büyük bir hayvanlıkla yedikten sonra başımı bacağına koyup uyumaya başladım.

''Mina uyansana geldik. Bu kız neden böyle ya kalksana kızım.'' Eren başımda dır dır oknuşurken zaten uyanmamak elde mi. ''Ne var ya ne var bir uyutmadınız.'' Eveet güya ceza çekmek için bizi buraya getirdiler. Gerçekten hoş bir otelmiş. Bizim okulu devamı gelince odalara dağılmaya başladık. Biz kızlarla beraber odaya doğru yürürken odanın kapısındaki şeyi görünce kendime gelmem uzun sürdü.

''Oha yine mi kurtulamadım şu ayıcıklardan.'' Arkamdan gelen Alp sinirle ayıcığı alıp etrafı kontrol etti. Artık sıkmaya başladı ama gerçekten. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Akşam yemeğinde tüm okul beraber bir masaya oturduk. Herkes sipariş verdikten sonra tuvalete gitmek için kalktım. Aniden bir şeye çarpmamla duraksadım. Duvar mıydı bu böyle? Oha insanmış gerçekten duvar sandım.''Ya camış mısın önüne baksana burnumu kırıyordum.'' Yine tüm kibarlığımı konuşturdum.

BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin