*Olay şöyle: Birlikte basketbol oynuyorsunuz. Sevgilinizin attığı top parmağınıza gelip burkulmasına sebebiyet veriyor. Yere çöküp ağlamaya başlıyorsunuz..
Suho: Çok panik olur koşarak yanına gelir. Sürekli özür dileyip durur, seni zorla hastaneye götürür ve birdaha basketbol oynamana izin vermez.
Chanyeol:*Sana gösterdiği, aşırı tatlılık içeren ilgisi yüzünden parmağının acısını unuttun bile*
Chen: Kendine çok sinirlenir, seni kucağına alıp hemen eve götürür ve krem sürüp elini sarar. Sarılarak uyursunuz..
Kris: 'Al işte sana evde yapmayı teklif ettiğim onca yaratıcı aktivite yerine inatla basketbol oynamak istedin!' diye sana söylenir ama aslında sana değil kendine sinirlidir. (Kris'i neden bu kadar fesatlaştırdım bilmiyorum. Allah affetsin😂)
Baekhyun: 'Ah~ üzgünüm sevgilim çok özür dilerim....' Milyonlarca kez özür diler elini sararsınız ve sana kendi elleriyle yemek yedirir.
Tao: Hızla yanına çöküp o da ağlamaya başlar. Ne yaptığını sorduğundaysa söylediği şey: "Acına ortak oluyorum aşkım. Acı paylaştıkça azalırmış." der. Parmağını unutup gülmeye başlarsın. (O hepinizden zeki bi kere tamam mıı😂😂😂)
Luhan: Hemen seni hastaneye götürür. Doktor önemli bişey olmadığını söylese de o zorla parmağın için krem alır ve tıpkı bir bebek gibi seninle ilgilenir.
Lay: Senin ağladığını görünce çok korkar. Yanına gelip sarılır.. Sen ağlamayı kesersin ve ona iyi olduğunu söyleyip gülümsersin. Seni eğlendirmek için elinden gelen herşeyi yapar.
Xiumin: Seni kucaklayıp eve götürür, önce parmağına krem sürüp masaj yapar. Sonra da gidip birsürü yemek yapar ve hepsini zorla sana yedirir. Neşelenmen için bütün gece oyun oynar ve film izlersiniz..
Sehun: Eli ayağına dolaşır, yanına koşarken yere kapaklanır ve gülmekten parmağını unutursun..
Kai: Sana inatla basketbol oynamayı öğretmeye çalışırken parmağın burkulduğunda ona trip atmaya başlarsın. Her dediğini yaptırur her istediğini aldırırsın ama aslında parmağın o kadar da acımamıştır😂
D.O: Sürekli özür diler ve ne yapması gerektiğini sorup durur. Önemli birşey olmadığı için panik yapmamasını söyler ve öpersin. O olaydan sonra sana gözü gibi bakar hiçbiryerine zarar gelmesine izin vermez.
baharunl01 Umarım beğenirsin gece gece kafam anca bu kadar çalıştı😂💞