Hezké čtení :)
Z pohledu Carol:
Postoupili jsme měla jsem slzy v oči. Všechny jsem objala a šla k Justinovi ten se na mě usmál a chytil mě za ruku.
"Další kolo bude za 2 dny. Děkujeme všem kdo se zůčasníl naší soutěže, a gratulujeme těm co postoupili do dalšího kola. Uvidíme se za 2 dny" řekl do mikrofonu a všichni šli pryč.
Otočila jsem se k Justinovy a dala svoje rty na ty jeho, nemusel si ptá přístup hned jsme mu ho dovolila. Ukončila jsem to a odtáhla se od něho.
"Jo! Postoupili jste!" slyšela jsem jak křičí mamka, šla ke mě a Justinovy a objala nás.
"Jste šikovní" řekla
"Určitě půjdete slavit co?" zeptala se mamka s nadzvednutým obočím.
"Asi jo" řekla jsem
"Můžete být u nás, s tátou pojedeme do zítřka na chatu" řekla mamka a já přikývla a objala jí. Odtáhla jsem se a uviděla jak jde k nám Pattie a Jeremy.
"Vidíte já vám to říkala!" řekla Pattie a taky mě objala. Po dlouhý době jsem uviděla jak se Jeremy usmívá. Musíme vyhrát ten 1 milion!
"Chci vám něco říct" řekl Jeremy a my přikývli na náznak aby pokračoval
"Chci vám strašně poděkovat, hlavně Justinovy. To že jste se dali dohromady a šli na tuhle soutěž aby jste zachránili naši školu. Strašně moc vám děkuju, nevím co by jsem dělal kdyby jste sem nešli. Vím že pro Justina a Carol bylo hodně těžký rozhodnutí aby se dali dohromady a strašně moc jim děkuji za to že to udělali pro naší školu. jste šikovní" dokončil Jeremy a Justin ho šel objat.
"Nemusíte nám děkovat Jeremy, my to udělali rádi" řekla jsem a usmála se na něj. On šel ke mě a taky mě objal popravdě nečekala jsem to od něho.
"Děkuji Carol, za to že si to udělala" řekl a odtáhl se ode mne.
"A teď běžte slavit" řekl Jeremy
"A moc to nepřežeňte" řekla mamka a všichni se zasmáli
"Nebojte paní Jones" řekla Amy a já šla k Justinovy.
"Musíme si jít ještě pro věci" oznámila jsem
"Já vím" usmál se na mě Justin a chytil mě za ruku a šli jsme do šatny.
Kluci šli do svojí a my taky.
"Holky, já sem tak ráda že jsme postoupili do dalšího kola" řekla Samantha
ČTEŠ
Dance (JBFF)
Genç KurguOn nenávidà Ona nenávidà jeho Ona má svojà partu ve Å¡kole Ona má svojà partu ve Å¡kole On je arogantnÃ, namyÅ¡lenej a to nejhorÅ¡Ã je DÄšVKAŘ No ona ze sebe dÄ›lá namyÅ¡lenou ale pravda to nenÃ.. A ale i pÅ™es to vÅ¡echno majà nÄ›co...