Z pohledu Carol:
Probudil mě zvuk budíka, otevřela jsem oči posadila se na postel a koukla se vedle sebe Justin tam už nebyl asi je v kuchyni. Přehodila jsem si nohy přes postel a šla rovnou do koupelny udělat si ranní hygienu. Když jsem jí měla hotovou tak jsem vyšla z koupelny a pohled mi padl na Justina byl rozvalenej na posteli.
"Dobré ráno" pozdravila jsem ho a šla k němu.
"I tobě" řekl a vzedl se z postele a šel ke mě.
"Mám pro tebe návrh" řekl
"Jakej?" zeptala jsem se a nadzvedla obočí
"Mmm že by jsme dneska nešli do školy ale udělali by jsme si takovou menší procházku" řekl Justin
"Ne" odpověděla jsem mu jednoduše a otočila jsem se k němu zády a šla do šatny. Slyšela jsem jak Justin něco mluvil ale ignorovala jsem to
"A proč?"
"Jay-i protože nemůžu." řekla jsem
"No tak shawty jeden den ti neublíži" řekl
"Já vím, ale proč to nemůžeme nechat na víkend? Však je už zítra pátek A můžou jít všichni." řekla jsem.
"Ale já chci být stebou" řekl
"Myslíš že já ne?"
"Prosím Honey" prosil a udělal puppy eyes.
"Miláčku, když počkáš třeba do soboty tak budeme moc dělat hezký věci" řekla jsem provokativně.
"Mmm tak hezký věci jo?" řekl a já jen přikívla. Šel ke mě a přitiskl se mi na rty opřel mě o skříň co mám v šatně a začal mě vášnivě líbat. Obmotala jsem si ruce kolem jeho krku a prsty si zapletla do jeho vlasu.
Po 5 minutách jsem se od něho odtáhla.
"A proč né dneska?"
"Protože jsme to řekla" řekla jsem a on zabručel. Potichu jsem se zasmála a začala si konečně vybírat věci. Nakonec jsem si vybrala černý krátky tričko, "vestu" , černý džíny, a boty. Koukla jsem se na Justina a ten trucoval. Vzala jsem si ty věci a šla do koupelny tam jsem si všechno obíkla namalovala a upravila vlasy. Vyšla jsem z koupelny. Šla jsem k Justinovy, sedla jsem si na jeho klín.
"Miláčku nezlob se na mě"
"Já se nezlobím ale chci být jenom stebou a sám"
"Já vím chci být taky stebou sama ale o víkendu to bude lepší" řekla jsem a usmála se na něj.
"Okey, jedeme ještě ke mě musím se oblíct" řekl a já přikívla. Postavili jsme se Justin si semnou propletl prsty a šli jsme dolů. Dole nikdo nebyl no kdo by tam mohl být leda tak Ryan ale ten je někde s Jazzy.
Otevřela jsem dveře a šli jsme k Justinova autu. Koukla jsem se na něho byl uraženej. Pustila jsem mu ruku a Justin se na mě koukl pohledem alá 'proč?' . Začala jsem se přibližovat a přitiskla jsem se mu na rty. Nemusel si ptát povolení do mích úst protože jsem mu ho hned dala.
Odtáhla jsem se od něho. "Miluji tě" řekla jsem a usmála se na něj.
"Já tebe taky shawty" řekl a usmál se na mě.
"Nezlob se na mě miláčku" řekla jsem
"Nezlobím se" řekl a otevřel dveře od auta aby jsem mohla nastoupit. Justin taky nastoupil a jeli jsme k Justinovi
***
Právě jedeme od Justina do školy. U Justina jsme byli asi 20 minut. Justin zaparkoval před školou vystoupili jsme Justin přišel ke mě usmál se na mě chytil mě za ruku a šli jsme spolu k naší crew.
"čáute" pozdravili jsme je a oni pozdravili nás.
"Už se nám to blíží" řekla Sam
"No to máš pravdu" řekla jsem
"Ale myslím že máme dost choreogragii" řekla Amy a já přikívla.
***
Konečně je jedu domů, zítra máme jen do 11:40 no ale musíme jít do školy na 8 sakra.
"Honey jedu domů potom přijdu" řekl Justin a já přikívla.
Justin zastavil před mím domem a já vystoupila.
"Tak zatím" řekla jsem a dala mu ještě pusu
"Ahoj" řekl a usmál se na mě.
***
Právě sedím na gauči a čekám kdy příjdou Justin mi ještě ani jednou nezavolal. Někdo zazvonil tak jsem šla otevřít.
No myslela jsem že to bude Justin no ale byl to David?
"Davide!" vykřikla jsem a hodila se mu okolu krku.
"Zlatko udusíš mě" řekl a já se od něj odtáhla
"Promiň." řekla jsme a pusitla ho dál. Sedli jsme si na gauč do obývaku.
"Tak co tu děláš?" zeptala jsem se
"No je tu Kayla a Matt tak jsem si řekl že přijdu taky" řekl a usmál se na mě.
"Tak to jo" řekla jsme a usmála se na něj
"Co je novýho" zeptala jsem se
"Nic a u tebe?"
"Taky nic" řekla jsem a usmála se na něj.
"Dneska jsem viděl toho Justina" řekl
"Fakt kdy?"
"Před chvilkou, s nějakou holkou. Držel jí kolem ramen a docela se bavili" řekl a já vykulila oči
"Cože? kecaš!"
"myslíš že by jsem si dělal srandu?" Ne Justin mě nemůže podvádět to by mi neudělal!. Třeba to byla Emily.
Další část :) Strašně moc děkuji za 13,402 reads ! Moc si toho vážím :)
Omlouvám se za chyby ale nestíhám to opravit .. :/ -_-
Další část bude zítra :) Miluji vás
ČTEŠ
Dance (JBFF)
Roman pour AdolescentsOn nenávidà Ona nenávidà jeho Ona má svojà partu ve Å¡kole Ona má svojà partu ve Å¡kole On je arogantnÃ, namyÅ¡lenej a to nejhorÅ¡Ã je DÄšVKAŘ No ona ze sebe dÄ›lá namyÅ¡lenou ale pravda to nenÃ.. A ale i pÅ™es to vÅ¡echno majà nÄ›co...