Udělala jsem skupinu ke story kdo by chtěl tak mi napište a já vás tam dám :) část dávám i když jste nesplnili podmínky
Část je věnovaná ElikaSkalov hezké čtení :)
Z pohledu třetí osoby: o 4 dny později
Uběhlo 4 dny od tý doby co Carol viděla jak se líbe s Kaylou, Kayla hned druhej den odjela pryč jak Carol řekla. Carol celí 4 dny nevylezla s Domu nechodila na zkoušky nikam a tak to měl i Justin. Oba to trápi. Carol věřit tomu že to Justin nechtěl, protože to měla Kayla celí naplánovaný ale taky věří to že se sní vyspal 2 krát co spolu chodili. Každej jí říka že jak sní mohl spát když byl celou dobu sní.. Je čtvrtek a Carol pořádá párty protože za 3 dny jsou zase do školy a přijedou už její rodiče.
Z pohledu Carol:
Od všeho uběhli 4 dny a já 4 dny sedím jenom doma. Trápí mě to protože ho miluju, každej mi říká že sní nemohl spát protože byl celou dobu semnou a když to tak vezmu vlastně mají pravdu celou domu byl semnou ale chci ay mi to řekl on že sní nespal. Dneska dělám párty no ale teď čekám na Ryana a Jazz musí jít semnou ještě dokoupit věci.
"Sakra já nejsem oblečená!" zakřičela jsem přes celej dům až teď jsem si to uvěděmila, rychle jsem utíkala do mého pokoje a šla do šatny vyndala jsem si černý legíny,dlouhý tričko a boty na klínku všechno jsem si to oblíkla a šla do koupelny a dala si trošku make-upu a řesenku a vyšla jsem ven.
"Carol už jsme tady mužeme jít!" slyšela jsem jak křičí Ryan stihla jsem to uplně přesně vzala jsem si ještě kabelku přes rameno a dala si do ní pěněženku a telefon a šla dolu.
"Jdeme" řekla jsem a usmála se na ně a oni přikívli
nasedli jsme do Ryanova auta "Ryan ještě musíme jet k nám něco jsem si tam zapoměla!" zakřičela Jazz
"Proč křičíš? my slyšíme" řekla jsem
"promiň"
****
Zaparkovali jsme před Jazz domem
"Carol pujdeš semnou?"
"on je doma?"
"Né šel někam ven"
"Okey tak jo" řekla jsem a vystoupila z auta a šli do jejich domu
"Dobrý den paní Mallettete" pozdravila jsem její mamku
"Ahoj Carol dlouho jsem tě neviděla" řekla a objala mě
"i já vás jsem dlouho neviděla" řekla jsem a usmála jsem se
ČTEŠ
Dance (JBFF)
Teen FictionOn nenávidà Ona nenávidà jeho Ona má svojà partu ve Å¡kole Ona má svojà partu ve Å¡kole On je arogantnÃ, namyÅ¡lenej a to nejhorÅ¡Ã je DÄšVKAŘ No ona ze sebe dÄ›lá namyÅ¡lenou ale pravda to nenÃ.. A ale i pÅ™es to vÅ¡echno majà nÄ›co...