1 ♛

23 2 0
                                    

Z pohledu Jeanne:

Asi bych se vám měla nejdřív představit. Jmenuju se Jeanne Aveline a bude mi za měsíc 18 let. Žiji v baráku se 3 klukama a sem tu jediná holka. Jestli se ptáte jestli sem snima už spala. Tak vám odpovím. Ne. Tohle jsme zakázali hned jak jsme se sem nastěhovali. Jste spíše jako sourozenci.

Žijeme až na konci Bronxu takže tady nemusíte platit nájem nic. Prostě se jen staráte o své živobytí.

Už od mala sem byla dítě ulice takže mi to divný nepřišlo. Chodím ještě do školy takže tohle mi ten ideální život kazí.

Právě teď sedím nad úkolem z matiky a nechápu jak někdo do matiky mohl dát i písmenka.

Ve škole sem nikdy moc nevynikala takže to nebylo nic nového.

„grr.“ Odhodila sem knížky a rozvalila se na postel. Ležela sem tam asi 15 minut když sem slyšela klepání na dveře. „dále!“ zařvala sem tak hlasitě aby to ten dotyčný slyšel.

Byl to Za. Lil Za. To je jeden z nejlepších kamarádů z této party. Když viděl jak se válim na posteli lehl si ke mně a koukal do stropu.

Nadzvedla sem obočí. Něco mi chce a pak si tady jen tak leží.  Koukl se na mě a po té se usmál.

Je čim dál tim víc divnější. „tak princezno jdi se připravit jdeme ven“ mrknul na mě a po té odešel.

Já bych na to úplně zapomněla. Dneska se máme sejít s novým členem co bude bydlet u nás v baráku.

Asi se divíte proč ale když bojujete o život všechny peníze jsou potřeba. Takže tu pronajímáme byty.

Vstala sem z postele a dokopala se do koupelny kde sem ze sebe shodila všechno oblečení a vlezla do sprchy. V tu chvíli se všechny myšlenky rozplynuly a já neměla žádný problém. Vzala sem do ruky sprchový gel a vymáčkla si trochu do ruky. Gel sem si začala roztírat po celém těle. Po té sem všechno spláchla a vylezla ze sprchy. Ručník sem si obmotala kolem svého hubeného těla a stoupla si před zrcadlo.

Mam hnědé vlasy které šahají skoro k zadku a hnědé oči. Možná si budete myslet že sem narcis ale fakt mám ráda svoje tělo. Mam velké ňadra hubený pas a širší pánev. Když se jedná o moje nohy tak už tak spokojená nejsem. Jsou delší ale ne až zase tak dlouhé takže to doháním podpatkama.

Pomalu sem si začala dělat Make-up. Když sem byla domalovaná oblékla sem si spodní prádlo což byly černé tanga a podprsenku se cvočkama.

Přišla sem do šatníku kde sem stála asi půl hodiny. Nakonec sem se rozhodla si vzít jen kraťásky které mi odkrývají trošku zadeček a k tomu košili. Proč ne. Podprsenka je zdobená takže s tim problém nemám.

Oblékla jsem si všechno co sem si připravila a doladila to zlatým řetězem a menší kabelkou Chanell.

Do kabelky sem si naházela jen to nejpotřebnější. Mobil, klíče, peněženku a voňavku.

Tašku sem si přehodila přes rameno a vyšla sem z pokoje. U dveří mě už čekali kluci a usmívali se jak andílci. Všichni jsme si nazuli noty což u mě byly černé supry a vyšli jsme ven. Každý jel svím autem.

Když jde o mě miluju Range Rovery. Je to má nejoblíbenější značka. Nasedla sem do auta a na stranu spolujezdce sem si odložila kabelku. Jako první jel Za. Hned za ním sem jela já a ostatní za náma. Když jsme dorazili k parku kde jsme se měli sejít. Všichni jsme zaparkovali a vyšli z aut.

Na lavičce seděl nějaký chlap no teda spíš kluk. Mohla mu být kolem 20.

Když nás uviděl jeho koutky se zvedly nahoru. Šli jsme směrem k němu a já si prohlížela každý detail jeho osoby. Když se všichni kluci představili šla sem na řadu já.

„Ahoj, já sem Jeanne. Jeanne Aveline.“ Mile sem se usmála a on mi políbil ruku.

„rád tě poznávám. Já sem Chris. Chris Brown.“

Úsměv sem mu opětovala.

Oběhly už asi další dvě hodiny a stále se něco řešilo. No spíš kluci něco řešili moc sem se do konverzace nezapojovala.

„Odjíždím. Nevim v kolik se vrátim domu. Tak na mě nečekejte.“ Řekla sem Samovi a on jen přikývl.

Sam je taky jeden z party. Je z nás nejstarší. Takovej náš tatínek.

Nasedla sem do auta a vydala se z Bronxu do nebližšího StarBucksu v okolí.

Vešla sem dovnitř a všechny pohledy byly rázem jen na mě.

Nějak se to neřešila a šla k pultu.

„Dobrý den, co si dáte?“ Zeptal se s úsměvem nejspíše pracovník. Podle jmenovky se jmenoval Nort.

„um. Ano vlastně dala bych si jedno latté prosím“ mile sem se usmála a čekala na svou objednávku. Když mi jí přinesl zaplatila sem a vyšla ven.

Domu se mi příliš nechtělo tak sem se rozhodla že se půjdu ještě projít. Nakonec jsem se vydala do parku který byl nejblíže. Našla sem si louku s jedním stromem uprostřed. Přišla sem ke stromu a pomalým pohybem sem po něm sjela.

Upíjela sem late a přitom sem byla zabraná do svých myšlenek. No z přemýšlení

Mě vytrhnul dívčí křik. Zvedla sem se ze země a koukla se okolo sebe. Viděla sem jak nějakou dívku mlátí banda kluků.

Rozeběhla sem se k nim a tu dotyčnou sem od nich odtrhla. Možná si myslíte proč se do toho seru ale nenechám aby kluci mlátili holku.

Ani sem se nestihla vzpamatovat a už mi na tváři přistála štípavá bolest.

„to si neudělal!“ vyštěkla sem na něj a on na mě koukal pobaveným výrazem.

On si ze mě bude dělat srandu?! Natáhla sem ruku a moje ruka letěla přesně do jeho obličeje. Dala sem mu pěstí a on spadnul na zem. Všichni kluci na mě koukali ale neměli odvahu se za něj postavit. Poznají se pravý kamarádi.

Stoupla sem si před tu dívku a pomohla jí vstát.

„děkuju. Asi si mi právě zachránila život.“dořekla a usmála se.

„to je samozdřejmnost. Ale jak se jmenuješ a proč ti to ti idioti udělali?“

Řekla sem se zájmem v hlase.

„Jmenuju se Ashley. A s tima klukama je to na dýl.“ Věděla sem že se o tom nechce zrovna bavit tak sem to nechala tak.

„dobře. Pobavíme se o tom jindy. Je už pozdě měla bych jít.“ Řekla sem a chtěla vyrazit k autu.

„Počkej!“ řekla ještě Ashley předtím než sem nastoupila. Rychlým krokem se vydala ke mně.

„ano?“

„No jak se jmenuješ ty? A tady máš když tak moje číslo“ usmála se a já si její číslo dala do kabelky.

„Já sem Jeanne.“

„ráda tě poznávám Jeanne.“

„no moc ráda asi nebudeš až zjistíš kde bydlim“

Brkla sem na ní a beze slova sem odjela. Vyrazila sem směr Bronx.

Je to jako by jste najednou přijeli do jiného světa. Z toho luxusu do Bronxu.

Ale mam to tady ráda.

Přijela sem před náš barák a zaparkovala auto na parkoviště.

Když sem přišla domu nevěřila sem tomu co sem právě teď viděla..

♛ My devil.  ♛Where stories live. Discover now