V minulé části: Rychle sem se osprchoval a zalezl do postele. V tu ránu sem usnul.
Z pohledu Jeanne:
Před naším barákem seděli všichni kluci a vypadali že už každý měl v sobě asi tak 2 promile alkoholu.
Vždycky si něco řekli a začali se nepřetržitě smát.
Když sem slyšela jak se směje ten černoch nemohla sem vydržet a začala sem se smát taky.
Uklidnila sem se a začala je pomalu odnášet do našeho domu.
Všechny sem je poskládala do pokoje pro hosty. Jsou příšerně těžký.
Už sem tahala posledního když v tom sem si dala na držku.
„Kurva co to?“ zařvala sem. Vážně nemam nervy tady tahat užralí kluky do postele a ktomu se ještě přizabít.
Hodila sem je do pokoje a lehla si na gauč v obýváku.
Potřebuju aspoň trochu klidu.
Koukla sem se na hodiny na svém mobilu a všimla sem si že je 22:00.
Najednou mi zazvonil telefon tak sem pro něj rukou nahmatala a zvedla neznáme číslo.
Z mobilu se ozvalo:
„Dobrý den, mluvím se slečnou Jeanne Aveline?“ zeptal se mě příjemný hlas.
Jen sem přikývla no než mi došlo že to vlastně nemohli vidět. Někdy uvažuju jestli vážně nejsem blondýna.
„Ano sem to já.“ Konečně sem odpověděla na otázku.
„Ráda bych vás upozornila na to že poslední člen vaší rodiny umřel. Upřímnou soustrast ale je tu ještě jeden menší problém.“
Když mi řekla že už nikdo z mé rodiny není na živu docela mě to zaskočilo.
„Ano? A o jaký problém se jedná?“ zeptala sem se poněkud klidně.
„no z vaší rodiny tu zůstala vaše sestra Angelika které jsou 3 roky. A vaši rodiče si přáli před jejich smrtí aby jste si jí vzala do své péče.“
Dokončila svůj monolog a já zůstala stát jak opařená.
Já a dítě? To nejde dohromady ale zase když si jí nevezmu tak jí daj do nějakého dětského domova a to nedovolim.
„Ano vezmu si jí do své péče.“ Řekla sem už zcela rozhodnutá.
„dobře. Buďte zítra kolem 14:00 u centrálního parku v New Yorku.“
Řekla a z hlasu šlo poznat že se usmívá.
„budu tak. Na shledanou“ řekla sem a položila telefonát.
Nevim jak to zvládnu škola,ségra a ještě k tomu si teď najít jiné bydlení.
Sice vím že by mě tu kluci nechali bydlet dál ale nechci aby sestra vyrůstala s partou kluků který holky jen pojebou a odjebou.
Když sem se vytrhla z přemýšlení tak sem šla do svého pokoje. Rychle sem vlezla do sprchy a osprchovala sem se a zalehla do postele.
Samozřejmě sem se nejdříve oblékla do mé noční košile.
Z pohledu Justina:
Zazvonil mi budík. Super. Dneska je škola mam strašnou kocovinu a já mam vstát.
Vylezl sem z postele a namířil si to rovnou do koupelny kde sem si dal rychlou sprchu a vyfénoval si vlasy.
Oblékl sem si boxerky. Poté sem si na to vzal červené rifle a černé tričko.