2♛

14 2 0
                                    

V minulé části:

Když sem přišla domu nevěřila sem tomu co sem právě teď viděla..

Justin v téhle story zatím nevystupoval tak se nejdřív představí..

Z pohledu Justina:

Kde bych začal. Jmenuji se Justin Bieber. Je mi 19 let a žiju na úplném konci Bronxu. V domě žiji s kamarády. Ale „návštěvy“ jsou taky vítané. Jako například štětky. Kdybych vám měl popsat svůj život a co sem spáchal bylo by toho moc.

Ve škole se mě všichni bojí. Já a moje parta jsme zastrašující podmět jak pro žáky tak učitele. Jsme jiní než ostatní. Máme sílu. Nejsme normální žáci.

Sem Justin Bieber ale klidně mi říkej Ďáble.

Právě teď se chystám na večírek s mýma kámošema. Jde se do nejznámějšího klubu vedle Bronxu. Ne že by tu nebylo dost klubů to jich je tady moc ale skoro vždy se to svrhne v nějakou přestřelku nebo něco podobného.

Za hodinu máme sraz s kámošema před vchodem do našeho domu.

Přišel sem do pokoje a vlezl rovnou do koupelny. V koupelně sem ze sebe chodili všechno oblečení a vlezl do sprchového koutu. Spustil sem teplou vodu a ze studených dlaždiček se stávala příjemná podlaha.

Když sem se vykoupal tak sem si obmotal ručník kolem pasu a začal si česat vlasy. Po chvíli česání a koukání na sebe v zrcadle sem si dal do zásuvky fén a začal si své vlasy fénovat.

Po vyfénování sem si vlasy ještě nalakoval a vyšel z koupelny. Ano sem velký narcis.

Přišel sem ke skříni ze které sem si vytáhl čisté trenky a nandal si je na sebe.

Chvíli sem koukal do skříně až sem si nakonec vybral bílé tričko v výstřihem do V. Černé rifle a doladil to bílímy boty značky Supra a Zlatým přívěškem s křížem. Naposled sem se koukl do zrcadla mrkl na sebe a odešel z pokoje.

Kluci už čekali před vchodem a já sem se za nimi vydal. Nasedli jsme do aut a vyjeli směr bar. V autě bylo v celku ticho. Každý z nás myslel na to jak si dneska dobře zajebe.

Když jsme dojeli před bar vystoupili jsme a vešli dovnitř. Už to tu bylo v celku rozjetý a všude šel cítit jen vůně z kouře a chlast.

Hned sem si to namířil k baru a objednal si celou flašku Findlandia.

Hned sem začal upíjet. Miluju chuť vodky. Hned se ke mně zběhla nějaká děvka a začala se mi otírat svým rozkrokem o ten můj. Nějak mi to nevadilo. Byla kurevsky sexy.

Otočil sem jí k sobě a přilepil sem svoje rty na ty její. Svým rozkrokem nepřestávala kroužit kolem mého kámoše. Z rtů sem jí sjel na krk který sem jí začal okusovat. Na chvíli se ode mě odlepila a chytla mě za ruku někam nahoru.

Tim uvažuju že asi někam do „ložnice“ .

Našli jsme pokoj který byl volný a nepřestávali jsme se líbat. Nachvíli sem se od ní i když nerad odtrhnul a řekl

„Jak se jmenuješ krásko?“ zašeptal sem jí svůdně do ucha přičemž se zachvěla.

„J-á sem Vanessa.“ Řekla zasekáným hlasem.

Usmál sem se na rtech a zase je přilepil na ty její. Zeptal sem se o vstup do její pusy který mi hned povolila a naše jazyky začaly válku.

Zmáčknul sem jí zadek nad čim zavzdychala a nohy si obmotala kolem mého pasu. ¨

Nesl sem jí až k posteli na kterou sem jí doslova hodil.

Sundal sem si tričko a začal se věnovat jí. Přisál sem se na její rty.

Mé ruce bloudili po jejím těle stejně jako ty její po mém.

Zajel sem jí pod tričko no v tom mě zarazila.

„sem ještě pana.“ Řekla a začala se červenat. Usmál sem se na ní a pohladil jí po tváři.

„neboj budu opatrnej“ trochu sem jí zalhal ale miluju když je holka ještě pana.

A dneska si chci užít pořádnej sex. Takže seru na to jestli je pana nebo ne.

Jen přikývla a já pokračoval v mé práci. Začal sem jí vyhrnovat tričko až nakonec letělo na druhý konec pokoje. Chvíli poté letěla i její podprsenka.

Začal sem jí laskat prsa nad čím zavzdychala přes celý pokoj.

Začal sem si jí hrát s bradavkami a vždy po chvíli sem jí kousl nad čím vyjekla.

Když už sem měl toho dost a  moje boule v kalhotách začala růst tak sem se posunul níž. Začal sem jí rozepínat rifle které se mi zachvěli podařilo sundat.

Nechápu jak si někdo t holek na párty může vzít kalhoty.

Rukou sem začal dráždit její vchod přes kalhotky. Její vzdychy pohltili celý pokoj.  Po chvíli sem jí strhl i kalhotky a ty letěli k dalším kusům oblečení.

Ze sebe sem strhl rifle a pomalu se na ní lehl. Nechci jí stresovat ještě tim že by mi ho musela vykouřit. Začal sem jí líbat a jeden prst sem do ní strčil. Její vzdychy končili u mě v puse. Začal sem pomalu přidávat další. Po třetím prstu je prohla v páteři. Všechny prsty sem z ní vysunul a začal sem jí hladit na vnitřní straně stehna. Pomalu sem sjel až k jejímu vchodu a jel jí tam jazykem.

Začal sem s ním dělat různé pohyby a podle jejích vzdychů sem usuzoval že se jí to líbilo.

Nakonec sem už na to neměl nervy protože ne a ne se udělat. V tomhle jsou pany nejhorší. Teď už nebudu tak milej.

Začal sem jí zuřivě líbat a kousat do rtů. Byla ze mě zaskočená ale radši nic neříkala.

„sundej mi boxerky“ řekl sem vzrušeně.

„co..že?“ koktala.

„Kurva řekl sem ať mi sundáš boxerky!“ vykřil sem na ní a ona hned jako poslušný králíček mi je sundala. Celou délkou sem do ní zajel a v jejích očí začaly téct slzy. Přirážel sem nemilosrdně a tvrdě.

Zavřel sem oči a nebral sem ohled na to že chce abych skončil.

Já nemůžu. Nechci. Z týhle vyšukám duši.

Přirážel sem čím dál tim rychleji a moje vzdychy zaplňovali celou místnost.

I ona si to začala užívat když jí došlo že se z toho nedostane.

„Kurva“ zavzdychal sem .

Netrvalo dlouho a udělal sem se. Vzal sem si nazpátek své věci oblíkl se a odešel z pokoje.

Přišel sem z pátky k baru kde seděli všichni kluci a vyrazili jsme domu.

Jestli se ptáte jestli sem měl blbý pocit z toho že sem z ní skoro vyjebal duši tak ne. Nemám. Nemá sem lézt když ví že na tohle nemá.

Přijeli jsme domu kolem půl 5 ráno.

Na to že je zítra nebo-li dneska škola tak moc dlouho se nevyspim.

Rychle sem se osprchoval a zalezl do postele. V tu ránu sem usnul.

 V této části to byo spíše o tom jak žije Justin. Prostě jen sex. Něco takovýho sem psala poprví tak doufám že se bude líbit. :) 

                                                                                                                  with love Mona-

♛ My devil.  ♛Where stories live. Discover now