Doğa'dan
"Doruk? "
"Efendim meleğim"
"Annemi çok özledim"
"Bende güzelim bende. Peki şimdi söyle bakalım neden uçurumdan atlıyordun? O kimdi? "
"Neden mi Neden biliyor musun bıktım artık Bu hayattan bıktım anladın mı?"
Ve Ağlamaya başlar.
....................................................
/Yazarın Ağzından/
Genç Kız Hıçkırıklarıyla Kardeşine sarılır ona hayat veren onu hayata bağlayan bir tek o kalmıştır hayatında Doğa Ve Doruk Birbirine Aile Olmuşlardı . Anne ve Babalarını Trafik kazasında kaybetmişlerdi. O gün hayatlarının dönüm noktası olacaklarını bilmiyorlardı..
12 Yıl Önce
"Prensim ,Prensesim? "
"Efendikkk "
"biz babanla bir iş yemeğine çıkıyoruz dedenizi üzmeyin tamam mı? "
"Tamamm "
Anne ikisine sarılıp öper sanki bir daha görmeyecek gibi sarılır. Ve Evden çıkarlar.
Emre !? Emre Araba Emreee !!?
Karşıdan son hız ile gelen araba Emre ve Melis Çiftinin Arabasına Çarpar. Araba uçarak yuvarlanır Hemen olay yerine Polis ve Ambulans sevk edilir ama çoktan durmuştu onların kalpleri. Minikler ise Evde hiç bir şeyden habersiz uyuyorlardı lakin sabah uyandıklarında Hayatlarının dönüm noktası olacağını bilmiyorlardı. her şeyden habersiz uyurlarken Dede'ye Telefon Gelmişti. Minikler Uyurken Dede her şeyi halletmiş çocuklara bu olayları nasıl anlatacağını düşünüyordu . Nasıl Kaldıracaktı O minik kalpleri, bedenleri onlar . Ne yaptı da hakettiler bu minik çocuklar bu kadar olayları ./SABAH/
Anneğğğğ Annecim nerdesin? Bu bağırışlarla doğada uyanmıştı. Noldu Doruk kardeşim noldu?
Doruk bir Anda ağlamaya başladı. Doğa Kardeşim birtanem Annem Babam ..
Noldu Anneme Noldu Babama doruk? Doruk rüyasında kaza anını görmüştü bir düşünün 5 yaşındasınız ve Anneniz ve Babanızın Kazada öldüğünü görüyorsunuz nasıl hissedersiniz? Bu olaydan sonra birde dede bunların hepsini çocuklara anlatmış ve çocukları bir yurda bırakmıştı.
BUGÜN/
12 yıl önce olanlar şimdide doğaya oluyordu Dorukta Ona sarılmış Sadece sessizce ağlıyordu kim demiş Erkekler ağlamaz diye asıl ağlamayan erkek Duygusuzdur Kalpsizdir.Doğa ve Doruk birbirlerine sarılmış sessizce ağlıyordular. Bir anda doğa ayağa kalkıp Hayır! Biz Ağlamayacağız! Biz Ölmeyeceğiz! Annemiz Babamız için yaşayacağız!
Dorukta Ayağa kalkıp İkisi Birden Uçurumun Kenarından Bağırmaya Başladılar
Senden Nefret Ediyorum Yalçın! Dedesinden bahsediyordu Dedesi yüzünde soyadından da nefret ediyordu.
Senden Nefret Ediyorum Hayat!
Senden Nefret Ediyorum !
Ben Bizim için Yaşacağım!
Ben Bu Hiç bitmeyecek Masal için yaşayacağım !
Annem için Yaşayacağım!
Hayalleri Umutları olanlar için yaşıyacağım!
Merak Etmeyin Hepimizin İNTİKAMINI ALACAĞIM SÖZ VERİYORUM ANNE SÖZ VERİYORUM!
Doğa ve Doruk birbirlerine sarılarak Uçurumdan birkaç metre aşağıda olan denize ve Batmakta Olan Güneşe Baktılar. Yıldızlar onların Umutlar ı Gökyüzü ise Ulaşmak istedikleri Umutları Hayalleri Olacaktı . Güneş, Ay ,Yıldızlar,Deniz, Bunlar onları onlar yapan şeylerdi oldu olası çok severlerdi Doğa Ben Hayallerimi Yıldızlara Umutlarımı Gökyüzüne saklıyorum Her yıldız kaydığında bir umudum bir hayalim gerçekleşiyor.. Derdi. Doruk ve Doğa çok saf çocuklardı bir zamanlar Ama onları değiştiren Hayatları Oldu Belki bir zaman sonra eskisi gibi olurlardı Belki.. Umarım Olacaktı onlar her zaman beraber olacaklardı Tabiki yine Hayat onlara Oyun Oynamazsa...
👇👇👇👇👇👇👇✌👇👇👇
Helö Napiniz sizi çoh Sefiyoruz
sizce size nasil Hitap Edelim?💚
👉Pikaçu&Çikolata∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya'm
JugendliteraturBilir misin? Gözünü tavana dikip saatlerce bakmayı? Bilir misin? Takvim nedir? Mevsim nedir unutmayı? Bilir misin? Hayatta mıyım diye ne yapsa parmak basmayı... Al gece yarılarımı benden Al çıkmaz sokaklarımı Al hepsini senin olsun.. Birde sen tat...