A titkos barátság

51 4 0
                                    

Tina olyan gyorsan vált a legjobb barátommá, hogy tulajdonképpen fel sem tudtam fogni. De ő sem. Az a két év korkülönbség semmiben nem szabott gátat a barátságunkban, olyan volt, mintha nem is létezett volna. Utólag mindig azon gondolkoztam, hogy most vagy Tina volt túl érett vagy pedig én voltam túl gyerekes. A válasz még így egy évtized után sem tisztázódott, talán az univerzum titka marad örökre, hogy miképp jöhetett létre ekkora kötelék köztünk.
Teltek a nyarak, egyre több emlékett halmoztunk fel, olyanokat amiket akkor nagyon fontosnak és felejthetetlennek tartottunk, de mára már nem emlékszünk rájuk.
Valamikor 11 éves korom körül történhetett, hogy a Tina és az én anyukám összevesztek. Szörnyű nap volt. Valami nagy dolgon veszhettek össze, mert attól a naptól kezdve meg volt tiltva nekünk, hogy barátok legyünk.
Eltelt az első nyaram nélküle és jött a szeptember. Az iskola. Az egyetlen hely ahol mindig láthattuk egymást. De nem beszélhettünk. Egyikőnk sem akart otthon kockáztatni egy nagy vitát.
S habár a barátságunk tiltott volt mi nem szűntünk meg barátoknak lenni. Minden mozdulatunkból tudni lehetett, hogy mi igenis barátok vagyunk. Érezni lehetett a pillantásainkból, szavak nélkül komunikáltunk egymással. Próbáltuk úgy rendezni, hogy mindig egy társaságba keveredjünk s ez legtöbbször sikerült is. Egymással lógtunk a suliba, meg az esküvőkön, mindenhol ahol csak lehetett.
Legjobb barátok maradtunk, akár tiltott volt, akár nem.
Amikor pedig a szüleink emlékeztettek minket arra, hogy a másikunk mennyire rossz, mi hallgatásos beleegyezés helyett csak ennyit mondtunk:
- Nem az.
Talán ez is bizonyíték volt arra, hogy mi Tinával márpedig barátok vagyunk.

Februári lányokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora