Κεφ. 1ο.

7 2 0
                                    

{ΑΝ ένα παιδί μεγαλώσει καλά τότε δεν θα μπορεί να καταλάβει την σκληρότητα του κόσμου αλλά και πάλι.. ΑΝ μεγαλώσει δύσκολα τότε θα γνωρίζει τι πρόκειται να συναντήσει όταν ανεξαρτηθεί απο την οικογένεια όμως έτσι δεν θα ζει καλά παιδικά χρόνια και ίσως ούτε σαν ενήλικας.}

Ο Han Sung Sang ήταν κάτι και από τα δύο.. Δηλαδή μπροστά σε όλους πάντα έδειχνε σαν ένα παιδί που ζει καλά και πάντοτε χαμογελά όμως στην πραγματικότητα το κάνει επειδή είναι ένα πολύ έξυπνο παιδί και ξέρει τι δυσκολίες περνάει η οικογένειά του.. η αδερφή του η Han Seung Yeon που είναι μικρότερή του ακόμα δεν είχε μάθει να περπατά όπως τα άλλα παιδιά της ηλικίας της και αυτο εξαιτίας του προβλήματος στα πόδια της.. ήταν αδύνατον ο πατέρας να την βοηθήσει μόνο αν δούλευε για χρόνια, τότε όμως η Han Seung Yeon δεν θα μπορούσε να πάει δημοτικό και η μητέρα τους εξαφανίστηκε πριν μετά την γέννα της Han Seung Yeon το 'γιατί' είναι άγνωστο και η μικρή δεν θυμάται καν την μορφή της μαμάς της ούτε θυμάται να άκουσε ποτέ την φωνή της όμως όσο και αν ρωτάει τον μεγάλο της αδερφό, Han Sung Sang εκείνος αποφεύγει κάθε είδος συζήτησης που έχει σχέση με την μητέρα τους και αρνείται να μιλήσει γι'αυτήν στην αδερφή του κι επίσης ήταν παρών στον τελευταίο καυγά των γωνιών του πριν την εξαφάνιση της μητέρας του μάλιστα την ημέρα των γενεθλίων του καθώς σχεδίαζε να κάνει έκπληξη στην μαμά του που γυρνούσε από την δουλειά και αφού κρύβεται πίσω  από έναν καναπέ ακούει πράγματα που δεν ήθελε ποτέ να ακούσει και ούτε είχε φανταστεί πως θα είχαν ποτέ τέτοιον διάλογο οι γονείς του. Η μικρή θαυμάζει τον αδερφό της σκεπτόμενη με το τι άραγε θέλει να καταφέρει με αυτά που κάνει ένα τόσο μικρό αγόρι;  Ίσως του αρέσει να συμπεριφέρεται σαν μεγάλος όπως και εκείνη πολλές φορές προσποιείται πως είναι γιατρός πράγμα που δεν θα μπορέσει να γίνει άμα ούτε Δημοτικό μπορούν να την στείλουν.  Ο αδερφός της όμως πιστεύει ότι μπορεί να γίνει αυτό που θέλει στο μέλλον αν πραγματικά πιστεύει σε αυτό και κυρίως στον εαυτό της. Βέβαια η μικρή Han Seung Yeon δεν έχει πει συγκεκριμένα τι ονειρεύεται να γίνει όταν μεγαλώσει επειδή έχει την εντύπωση οτι θα την κοροϊδέψουν. 

Han Sung Sang:
Ο μπαμπάς πάλι γύρισε σπίτι αργά και είναι πάλι μεθυσμένος.. γιατι το κάνει αυτό; Μήπως του λείπει η μαμά; αλλά θυμάμαι καλά ότι όταν μάλωναν πριν φύγει η μαμά εκείνος έμοιαζε σαν να θέλει αλήθεια να φύγει ή μάλλον στεναχωριέται που είναι δύσκολα γι αυτόν να μας μεγαλώνει και ίσως γι'αυτό πολλές φορές ξεσπά πάνω μας.. Μήπως θέλει να φύγουμε κι εμείς; αφού έτσι κ αλλιώς είμαστε μόνο για να μας φροντίζουν και δεν βοηθάμε σε τίποτα ενώ η μαμά τουλάχιστον δούλευε για να μας φροντίζει μόνη της και έδινε λεφτά στον μπαμπά αλλά παρόλα αυτά την άφησε να φύγει. Μπορεί αυτός να είναι ο λόγος που φέρεται περίεργα και να την θέλει πίσω..  Για να τον βοηθήσει και όχι επειδή του λείπει. Ποτέ δεν έδειχνε να την αγαπάει αλλά τι ξέρω εγω; μάλλον έτσι αγαπάνε οι μεγάλοι πάντως εμένα δεν μου αρέσει αυτό και δεν θα ήθελα να ζήσω ή να αγαπήσω όπως εκείνοι όταν μεγαλώσω. 

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

Αυτό ήταν μια περίληψη της κατάστασης της οικογένειάς τους και η σκέψεις των παιδιών.. Μεγαλύτερες καταστάσεις έρχονται με τον καιρό αφού τα παιδιά μεγαλώσουν.  Ελπίζω να είναι καλή η ιστορία και να άρεσε έστω σε κάποιους για να μπορώ να την συνεχίσω. Δεν έχω σχέδια για αργότερα απλα ξεκινώ να γράφω ένα κείμενο και βγαίνει απο μονο του.. Τώρα συνεχίζω με βάση το σημερινό κομμάτι και έτσι δημιουργώ μια ιστορία^^ ββ♡

If.. Where stories live. Discover now