Τα χρόνια περνάνε και ο πατέρας του Han Sung Sang τον βάζει να δουλέψει για να μπορεί να συνεχίσει το σχολείο και όσο για την Ha Seung Yeon είναι καλύτερα από ότι τότε όμως χρειάζεται εγχείρηση για να μπορεί να σταθεί στα πόδια της χωρίς βοήθεια. Εφόσον περνάει σχεδόν όλη την μέρα στο σπίτι κάθεται και διαβάζει βιβλία σχολικά της τάξης που θα έπρεπε να πηγαίνει γιατί έχει σταματήσει το σχολείο με την δικής της θέληση αφού ο αδερφός της αφήνει το δικό του σχολείο όταν πρόκειται για εκείνη αλλά αυτή την φορά όχι.. Ο Han Sung Sang συνεχίζει δυναμικά και η αδερφή του είναι πολύ πιο συγκεντρωμένη από ότι εκείνος.. το σχολείο για εκείνον είναι σαν χάσιμο χρόνου παρόλο που θέλει να γίνει καλός για να δώσει ενα καλύτερο μέλλον στην αδερφή του σαν μεγαλύτερος όμως είναι δύσκολος μαθητής και τα δυνατά του τα φυλάει για την δουλειά.
Η Han Seung Yeon πιστεύει ότι στηρίζει τον αδερφό της με το διάβασμα που κάνει και το καλό είναι ότι δεν ζορίζεται αλλά το απολαμβάνει έχοντας στο νου της πως μπορεί να γίνει αυτό που ονειρεύεται και θα είναι χαρούμενος ο Han Sung Sang.●Han Sung Sang: "Δεν διαβάζεις πάρα πολύ;.. φοβάμαι μήπως εκραγεί το μυαλό σου" την κοίταξε με περίεργο βλέμμα καθώς εκείνη διάβαζε στο γραφείο.
○Han Seung Yeon: "Τροφοδοτώ το μυαλό μου με αυτόν τρόπο" απάντησε χαμογελαστά με το κεφάλι στο βιβλίο.
●Han Sung Sang: "Τότε θα σκάσει από το πολύ φαγητό.. εδώ δεν έχεις να φας εσύ και ταΐζεις αυτό;" είπε χτυπώντας το κεφάλι της.
○Han Seung Yeon: "μα γι'αυτό το ταΐζω.. αργότερα αυτό θα ταΐζει εμένα γι'αυτό πήγαινε μέσα και σταμάτα τις χαζομάρες σαν παιδί δημοτικού κάνεις".
●Han Sung Sang: "ήρθα για να σε πάρω.. Ας πάμε μια βόλτα, γιατί να κάθεσαι όλη μέρα εδω;!"
○Han Seung Yeon: "Ο μπαμπάς δεν γύρισε ακομα;"
●Han Sung Sang: "Όχι ακόμα δουλειά είναι.. πάλι θα κοιμάται και όπως πάντα..τα ίδια κάνει μόνο κάθεται, αν είναι ας παραιτηθεί, δεν βαρέθηκε να τον διώχνουν; κανονικά έπρεπε να είναι ευγνώμων που βρίσκει δουλειές." Άρχισε να ανυψώνει την φωνή του καθώς εκείνη τον κοιτάζει υπάκουα. "Yeon; ετοιμάσου.. Πάμε στην γέφυρα".
Στην γέφυρα εκείνη πάνω από ένα ποτάμι μαζί με πολλά πουλιά πεταλούδες, περιστέρια κ.λ.π εκείνος περπατούσε σχεδόν κάθε μέρα με την μητέρα του από τότε που ήταν έγκυος σε εκείνον εως όταν ήταν έγκυος στην αδερφή του.. Αυτό είναι ένα ακόμα που θυμάμαι ο Han Sung Sang και δεν είναι κάτι που θα ξεχαστεί.. οπως ξεχνιέται η εμφάνιση της μητέρας του και η φωνή της. Η αδερφή του δεν γνωρίζει ακόμα για το αν έχει σχέση αυτή η γέφυρα με την χαμένη μητέρα τους.
○Han Seung Yeon: "που έπιασες δουλειά τωρα;"
●Han Sung Sang: "είμαι σερβιτόρος σε ενα καλό εστιατόριο"
○Han Seung Yeon: "με τέτοια εμφάνιση σε πήραν στην δουλειά;;.. Εντάξει ο αδερφός μου είναι πολύ όμορφος όμως δεν μπορώ να σε φανταστώ με καλά ρούχα εκτός από αυτά που φοράς πάντα" τον κοιτούσε καλά καλά και γελούσε.. Η η εμφάνιση του όντως δεν ήταν για σερβιτόρος.
●Han Sung Sang: "είναι αλήθεια οτι τα στενά ρούχα της δουλειάς δεν είναι καθόλου άνετα όμως μου πάνε ακόμα και εκείνα" Έδειχνε σοβαρός κοιτώντας ευθεία..λογικά δεν το είπε για αστείο. "πάμε να δούμε την Irene?"
○Han Seung Yeon: "πήγαινε εσύ, εγώ θέλω να γυρίσω σπίτι μήπως γύρισε ο μπαμπάς"
Η Irene είναι η παιδική τους φίλη αλλά πιο πολύ του Han Sung Sang επειδή έχουν ίδια ηλικία και αργότερα που γεννήθηκε η Yeon η Irene απλά την έβλεπε σαν αδερφή του φίλου της που αργότερα τον είχε σαν αδερφό.. εκείνος την αγαπάει σαν δεύτερη του αδερφή (βέβαια όχι σαν την κανονική) και της είναι ευγνώμων γιατι η φίλη του τον πρόσεχε πάντα και ήταν εκεί όταν εκείνος ήθελε να κλάψει ακόμα και στα γενέθλια του που κανείς δεν τα θυμήθηκε η Irene του έκανε δώρο και στα γενέθλια που η μητέρα του έφυγε βγήκαν μαζί έξω όλο το βράδυ να την ψάχνουν.
▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■▪■
Λοιπόν όπως μερικοί βλέπεται το άτομο στις φωτογραφίες είναι ο γνωστός τραγουδιστής K-Pop μουσικής ο Kim-Taehyung από το συγκρότημα BTS και ο bias μου. Το όνομα 'Han Sung Sang' είναι το όνομα με το οποίο παίζει στην κορεάτικη σειρά (KDrama) 'hwarang' διάλεξα αυτό αφού είναι ένας ρόλος δικός του.. θα ήθελα να έβαζα το πραγματικό του μιας και μου αρέσει τόσο*-* όμως στην ιστορία αυτή περναει κάπως δύσκολα και δεν ήθελα να βάλω το real name.. Δεν ξέρω.. κουραστικό; ββ♡♡
YOU ARE READING
If..
ChickLitHan Sung Rang το Αν θα μπορέσει να καταφέρει αυτό που θέλει στην ζωή του και το Αν έχει λύσει το μυστήρια αυτού του κόσμου. Μαζί μου την αδερφή του, Han Seung Yeon απο ενα μικρο παιδί έως ένας ενήλικας και η ευθύνη που θα πάρει. Θα αγαπήσει και θα...