●Han Sung Sang: "Irene, Irene!!" Της φώναζα να βγει έξω με τοση χαρά.. Ήθελα αλήθεια να την δω.. να δω πως είναι και σήμερα.
○Irene: "Sang! Με θυμήθηκες επιτέλους.
● Han Sung Sang: "αφού ξες ότι και γω εχω δουλειές όσο και αν θέλω να περάσω χρόνο μαζί σου.." είπε σπρώχνοντας τα χέρια του κι άλλο μέσα στις τσέπες.. "όσο μεγαλώνει ομορφενει όλο και περισσότερο" σκέφτηκε καθώς την κοιτούσε "Δεν είναι πια το αγοροκοριτσο όπως μικρή".
○Irene: "καλά, καλά.. ας πούμε πως είναι η δουλειά.. τότε γιατί δεν με παίρνεις μαζί σου καμία μέρα;
● Han Sung Sang: "Εσύ διάβασμα δεν έχεις ποτέ; Όχι ότι είναι ώρα σχολείου ευτυχώς δουλεύω αργότερα αλλά δεν είπες ποτέ τίποτα για διάβασμα πάντα έχεις χρόνο για όλα"
○Irene: "Δεν έχω ίδιο μαυλό με την αδερφή σου.. Δυστυχώς το μυαλό μου είναι στο ίδιο επίπεδο με το δικό σου" είπε κάνοντας χαριτωμενιες.
●Han Sung Sang: "μόνο αν πάρεις πλούσιο άντρα θα σωθείς.. προς το παρόν μείνε κοντά σε εμένα. Σήμερα αν θες έλα στο εστιατόριο που δουλεύω αλλά μην κάνεις χαζομάρες"
Ο Han Sung Sang πάντα θέλει να κάνει ότι ζητήσει η φίλη του ίσως αυτός είναι ο λόγος που μόλις γύρισε την πλάτη του και κίνησε να φύγει αυθόρμητα είχε την ανάγκη να χαμογελάσει..
Το ίδιο όμως και εκείνη..
Είναι ήδη ώρα δουλειάς και καθώς γνωρίζει ότι θα έρθει η φίλη του δεν το σκέφτεται ιδιαίτερα και είναι αφοσιωμένος στο πόστο του. Οσπου μπαίνει και η Irene γι'αυτό κοντεύει στο τραπέζι της να πάρει παραγγελία.. Από μέσα του έκανε τα ίδια σχόλια, ήρθε απλα ντυμένη αλλά και πάλι είναι εκθαμβωτική περισσότερο από κάθε άλλη μέσα στο εστιατόριο που όλες ήταν στολισμένες.●Han Sung Sang: "τσσ.. πόσοι θα σε κοιτάζουν πια;"
○Irene: "Χμμ..ειμαι ομορφη;" είπε χαριτωμενα σταυρωνωντας τα χέρια της κάτω από το πηγούνι και πάνω απο το τραπέζι.
●Han Sung Sang: "Εε;..μην λες ότι θες.. Φυσικά θα σε κοιτάνε, είδες εσύ καμία άλλη εδώ μέσα με τόσο απλα ρούχα και ακόμα δεν έβγαλες αυτό το ροζ χρώμα στις άκρες των μαλλιών; και κατέβασε τα χέρια σου να φέρω το φαγητό αφού πεις τι θες πρώτα επιτέλους γιατί περιμένουν και άλλοι...."
○Irene: "πωπωω.. Καλά.. Θέλω την αγαπημένη μου μακαρονάδα ξες εσυ"
Αφού έφαγε, εκεινος της είπε να περιμένει μέχρι να τελειώσει την δουλειά ώστε να την πάει σπίτι επειδή έχει νυχτώσει και είναι επικίνδυνα.. παίζοντας με το κινητό της και βγάζοντας τον κρυφά φωτογραφίες πέρασε η ώρα έτσι ξεκίνησαν μαζί.. σε όλη την διαδρομή δεν μιλούσαν ενώ κάποτε έτρεχαν και 'δεν έβαζαν γλώσσα μέσα τους' μεγάλωσαν.. Πριν ο Han Sung Sang της πεις καληνύχτα αφού την πήγε σπίτι εκείνη τον πρόλαβε λέγοντάς του "ήταν όμορφα.. Μου θύμισε το 'τότε'.. μακάρι να ήμασταν όπως παλιά.. χωρίς ευθύνες.. να παίζουμε από τότε που ξυπνάμε έως μέχρι να πάμε για ύπνο το βράδυ" και αφού άκουσε καλά τα λόγια της της είπε ψυχρά "άλλαξαν τα πράγματα επειδή αλλάξαμε.. μεγαλώσαμε.. Δεν είναι όπως παλιά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όπως παλιά όμως όχι ακριβώς όπως τότε φυσικά. Έπρεπε να χαρούμε όσο μπορούσαμε. Απλά πάνε για ύπνο τώρα και τα λέμε ξανά.. " εκείνη με αργές κινήσεις γύρισε και μπήκε μέσα.. Μετά αυτό της φώναξε "Καληνύχτα!!" .....
○Irene: ".. πως θα κοιμηθώ τωρα;..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
《Ναι και πάλι εδώ με ενα κεφάλαιο συγκεκριμένα γι αυτούς τους δύο και από ότι φαίνεται η Irene με τα εντυπωσιακά αυτά μαλλιά είναι γνωστή από το συγκρότημα Red Velvet κοριτσιών. Όχι ότι αλήθεια θα ήθελα να συμβαίνει κάτι με αυτούς αλλά τυχαία είδα φωτογραφίες που είχαν μαζί με τον Tae αλλά και το όνομα της ήταν απλό κάτι που ήθελα επειδή τα υπόλοιπα είναι κουράστηκα κάπως》Μπαϊ(@_@)
STAI LEGGENDO
If..
Romanzi rosa / ChickLitHan Sung Rang το Αν θα μπορέσει να καταφέρει αυτό που θέλει στην ζωή του και το Αν έχει λύσει το μυστήρια αυτού του κόσμου. Μαζί μου την αδερφή του, Han Seung Yeon απο ενα μικρο παιδί έως ένας ενήλικας και η ευθύνη που θα πάρει. Θα αγαπήσει και θα...