Hétfő. Utálom ezt a napot. Na, nem mintha ki lennék békülve a többi napokkal, de a hétfő a suli kezdete, így kifejezetten utálom. Mint mindig, ma is Leila megvárt az Iskola udvarán. Összefont karokkal neki dőlt az udvaron pihenő lócának. A haja kócosan az arcába lógott, és a szoknya sem állt rajta valami jól. Minden jel arra utalt, hogy ma reggel bal lábbal kelt. Szemforgatva sétáltam felé, majd beleborzoltam a hajába.
- Te hülye vagy? - szúrós pillantásokkal nézett végig rajtam.
- De hát már úgyis kócos volt - vontam vállat és kuncogtam.
- Menjünk - intett a szemével. - A töri tanár megint kiakad ha késünk az óráról.
A hosszú folyosókon egy árva lélek sem volt. Mindenki bevonult az órákra, csak mi sétáltunk nyugodtan. Amikor a terem ajtaja elé értünk, halkan bekopogtam, amire a tanár felszólalt : Tessék!
A hangjából ítélve, nem volt jó hangulata, de ebben akkor bizonyosodtam meg a legjobban, amikor beléptem a terembe. A diákok tekintette ránk szegeződött.- Merre jártatok? - mélyen sóhajtott fel Mrs.Nelly tanárnő. - Mindegy is, mert nem akarok újabb hazugságot hallani. Üljetek le, és nagyon remélem, hogy ez most utoljára fordult elő!
Leültem a hátsópadba, és figyelmesen a tanárra néztem. Szúrós pillantásokat vetett felénk, mintha most választani akarna, ki legyen a mai áldozat. Végül elmosolyodott és feljebb tolta a szemüvegét.
A szívem a torkomban dobogott. Folyton azt érzetem, én leszek az áldozat, de abban bíztam, hogy a tanárnő tudja, hogy az elmúlt óráin jelen voltam, csak akkor még nem kaptam meg a történelem könyvet, így nem is tudhattam az aznapi anyagot.
A szemem sarkából láttam, ahogy Leila összekulcsolta kezeit a pad alatt, és résnyire nyitotta szemeit.- Jessica - szólított meg vékony hangján, majd folytatta. - Meséld el nekem a múlt héten vett anyag tartalmát.
- De tanárnő, akkor még nem kaptam meg a könyvet, és nem tudtam tanulni. - mentegetőztem, amit ő nagyon is észrevett, és felnevetett.
- És miért nem kérted el Leilatól, hiszen a szomszédban lakik. - érdeklődve várta a válaszom, ahogy a teremben lévő huszonöt diák is.
- Ma kaptam meg a könyveim - kezdtem, de elcsuklott a hangom, mert a tanárnő úgy felvonta a szemöldökét, hogy azt hittem, a szemüvege menten leesik. - Várni kellett, ugyanis, hiányzott pár fontos papír, amit a régi sulimból kellett átküldeni. És addig nem kaptam meg minden könyvet.
- Ó, így már értem! - bólogatott hevesen és megértően mosolygott felém, majd hirtelen komorrá vállt. - Kislányom, ez nem mentség! El kellett volna kérned a barátnődtől a könyvet, és tanulni. Mit gondolsz, hol vagy? Az óvodában? - kuncogott.
Minden bizonnyal így vágott vissza a késésemért. Se köpni, se nyelni nem tudtam! Meredten néztem Leilara, aki meg sem lepődött a tanárnő beszólásain, hiszen ő már tapasztalta, és ebben a suliban ez így működik.
Folyton a tábla felett lévő órára pillantottam, várva a csengetést, de olyan volt, mintha még jobban le lassult volna az idő.
Amikor végre megszólalt a csengő, azonnal felkaptam a táskám és Leilaval együtt kivonultunk a folyosóra, azon pedig a szekrényhez siettünk, hogy elővegyük a következő órára a könyvet.- Mrs. Nelly csak a kezdet - kezdte. - Hamarosan rájössz, hogy itt minden tanár bunkó, és magasról leszarja a problémáinkat. - vonta meg a vállát, majd megtorpant. - Látod azt a szőke pláza cicát? - suttogta, majd a szemével a lány felé intett.
- Igen, mi van vele?
- Ő Nataly, az iskola szépségkirálynője. A legutálatosabb teremtés ezen a világon! - a kezében lévő könyveket erősen magához szorította, és szinte forrt a dühtől. De én így sem értettem, miért utálja őt annyira. Egészen addig, míg meg nem szólított minket.
YOU ARE READING
Fogd A Kezem...
RomanceNincs is annál rosszabb, ha új suliba kell menned, tele idegenekkel. Jessica megismeri új családját és mindent meg tesz azért, hogy megfeleljen az elvárásoknak, de mostoha testvére Taylor akadályozza ebben. Ez a srác maga a borzalom... Jessica és T...