,,Crrrrrrrrr"
Při tomhle zvuku jsem se vyšvyhla z postele. A šla líným krokem do koupelny. Napustila jsem si tam vanu a chvíli jsem se tam vní válela. Po chvíli jsem vylezla a oblíkla si župan.
Přemístila jsem se k umyvadlu. ,,Panebože" vyjekla jsem. Vypadala jsem jak hastroš. Hned jsem vzala hřeben a začala se přečesávat. Když už jsem vypada trochu k světu tak jsem si začala čistil zuby. Po chvíli byli krásně bílé. Tak jsem se začala malovat.
Vylezla jsem z koupelny a mířila si to ke skříny. Zajímalo mě kolik je hodin. Rychle jsem zapla mobil a vytřeštila oči. ,,Cože to už je tolik Miku vstávej NESTÍHÁME" zařvala jsem že mě prostě musel slyšet.
Rychle jsem se začala hrabat ve skříni, vyhrabala jsem bílé tílko a riflové kraťasy. Začala jsem se oblíkat a pak mi došlo že ,,Ježiš podprsenka". Rychle jsem začala hrabat tu která jde pod tím nejmíň vidět.
Rychle jsem vyběhla z pokoje a sjela jsem po schodech dolů. Potkala jsem bráchu v jeho boxerkách. ,,Miku rychle se běž oblíknout vůbec nestíháme" řekla jsem a hned jsem si to mastila do kuchyně. ,,Co ježiš Eli připrav svačinu hned jsem dole" řekl a hned odběhl do svého pokoje.
Zatím co já v kuchyni bojovala s dvouma chleby. Po chvíli jsem je naházela do boxů a pak do tašek. Běžela jsem do předsíné a začala si obouvat lehké tenisky. Brácha nikde. ,,Miku dělej!!" zakřičela jsem. ,,Už letim" řekl a už byl v předsíni.
,,Jedem" zavelel Mike. Já se rychle nasoukala do auta a vyjeli jsme.
Za 10 minut jsme byly u školy. Všichni ještě stáli u školy ale mi s Mikem museli dovnitř do ředitelny. Hledali jsme asi 5 minut a konečně jsme ji našli. Zaťukala jsem a ze vnitř se ozvalo ,,Dále". Otevřeli jsme a vstoupili jsme.
,,Dobrý den" řekli jsme a Mikem nastejno. ,,Aa dobrý den vy musíte být Eli a Mike Novotní" zakončila svojí větu. ,,Ano to jsme my" řekla jsem. ,,Dobře Miku Eli teďka vám ukážu vaše skřínky a vaši třídu. Po poslední hodině dneška půjdete s prváky si projít školu. Souhlasíte?" řekla odhodlaně. ,,S prváky?" řekl Mike naštvaně. ,,Jasně že půjdeme a už bychom mohli jít ke skřínkám aby jsme to stihli" usmála jsem se na ni. ,,Dobře tak pojďte za mnonou" řekla vedla náš.
Po chvíli cesty jsem se ubezpečila že nás ředitelka neposlouchá a šťouchla jsem do Mika. ,,Au" podíval se na mě se zvednutým obočím. ,,Miku co si zas řílal diť tohle je ředitelka celej školy a já tentokrát to za tebe nebudu řešit" zašklebyla jsem se na něj a šla rychleji. Jestě párkrát mi ťukal na rameno ale já ho ignorovala.
Když jsme došli konečně ke skřínkám. Ředitelka nám řekla že máme holčičí a klučicí skřínky. Hned jsem došla ke svojí skřínce. Měla jsem tam své jméno. Skřínku jsem měla vedle náké třeťačky Sadi a vedle prvačky Abi. Rychle jsem tam hodila učebnice a vydala jsem se zas za ředitelkou. Ta nás pak dovedla k mé třídě. Mike má třídu hodně daleko je čtvrťák.
Vešla jsem do třídy a tam zrovna paní učitelka něco povídala.
,,Dobrý den" pronesla jsem s chvějícím se hlasem. Všichni se na mě otočili a civěli na mě bylo to dost nepříjemné. ,,Dobrý den ty musíš být Eli viď prosím běž si sednout do poslední lavice" usmála se na mě a všechny oči spolužáků zase plinuli k učitelce. Rychle jsem si sedla a vytáhla věci a začala jsem si zapisovat. Asi za 10 minut přišla přestávka. Chtěla jsem se seznámit ale holky které byli ve třídě se dělili na 3 skupiny. Jedna skupina byli "Barbíny". Druhá skupina "ještě větší Bárbíny". Třetí skupina "Bad girls". Nikdo se mi nezamlouval tak jsem si sedla a četla si co bylo v učebnicí.
Najednou se ozval zvonek. Moje spása. To bych nikdy neřekla. Učitelka zase začala se svím výkladem.
Asi v půlce hodiny někdo rozrazil dveře. Stál mezi futry kluk měl kapuci přes hlavu, byl bledý, oči zarudle jakoby měsíc nespal.
,,Aa pan Daniel se uráčil přijít" řekla učitelka naštvaně. On si jen odfrk. A sedli si vedle mě odhodil tašku. A nevnímal. ,,Em Ahoj" řekla jsem nesměle. On zase udělal to svoje pfff. A zas se díval do blba.
Konečně zazvonilo a já mohla odejít. Najednou jsem si uvědomila že nejedu rovnou domů. Musela jsem si prohlídnout školu. Vyběhla jsem po schodech do 3 patra. Tam už čekala skupina prváků a Mike. Jen jsem se lechce zasmála. Mike mě probodával pohledem. Stoupla jsem si k Mikovi. ,,Tak co už ses s někým seznámil?" zeptala jsem se opravdu se zájmem. ,,Jen s jedním klukem je fajn ale ostatní ze třídy jsou to sukničkáři a co ty?" zeptal se taky se zájmem. ,,Nic samí bárbí a bad girl" odpověděla jsem smutně. ,,To nic jsou tu náfuci a hlavně si dávej pozor na sukničkáře" řekl jako kdyby byl můj rodič. ,,Neboj budu ale a jedním sedim v lavici" řekla jsem popuzeně. ,,Chudáčku" vjenoval mi lehké objetí. Pak už začala prohlídka. Byla dlouhá a nudná. Všichni prvňáci se bavili mezi sebou. Až na jednu. Bylo mi to divné. Byla hezká. Měla bloňdaté vlasy s hnědými pramínky oči modré jak poměnky. Bylo mi jí líto. Když skončila prohlídka zavítala jsem ke své skřínce. A u druhé skřínky stála ta holka že by to byla ta Abi. Zrovna odcházela tak jsem jí věnovala lehký usměv. Ona mi ho oplatila.
Asi ta holka nebude oblíbená. Ale stejně mi to vrtalo hlavou proč. Přestala jsem přemýšlet a šls na parkoviště. Mike už čekal na mě byl nerovrlý. ,,Kdes byla tak douho?" řekl zvědavě. ,,No potka..." v půlce mé věty jsem přestala. Zahlídla jsem totiž toho Daniela z mé třídy. Nasedal do černého BMW. Hned odjel asi měl naspěch. Mike mě vyrušil z mého přemýšlení. ,,Eli??" řekle a zvedl to jeho obočí. ,,Em jasně jedem" řekla jsem neodbytně. Celou cestu jsme se už nebavili. Rychle jsem vystoupila a šla do obýváků. Rodiče ještě nebyli doma tak jsem rychle vlítla do mé ho pokoje. Lehla jsem si na postel a pochvíli jsem usla.Snad se vám kapitola líbila.
Děkuju za 15 sledující.
Snad tento příběh bude líbit
A čau u další kapči
ČTEŠ
Neopouštěj mě! [DOKONČENO]
RomanceOn byl ten typ kluka který chlastá, bere drogy a střídá holky. Ona byla sličná, mílá holka s úsměvem na tváři. Ahoj jmenuju se Eli Novotná. Vyrustala jsem ve velkoměstě ,,New York". Jenže každý příběh jednou skončí. Můj skončil rozhodnutím rodičů. O...