,,Nech ho být" zaječím přes celý barák. ,,Nechám ho až když mi řekneš jestli ke mě něco cítíš" promluví Dan. ,,Ale já k tobě nic necitím a už nikdy nebudu já miluju Daniela" zakřičím tak aby mě slyšel. ,,Tak za to zaplatíte ale oba. Oba příjdete o to co milujete" zarazí Danielovi nůž do hrudi. ,,Neeeeeeeee"
Zaječím. Tak nahlas že jsem musela zbudit všechny okolo. Do pokoje vběhnul Mike. ,,Eli co se děje?" přisedne si ke mě. ,,Já měla noční můru" vzlyknu. Mike si mě přitáhne do objetí. ,,Jednalo se o Daniela" zamumlal. Já jen přikývla. ,,Mám ho zavolat" zakouká se mi do očí. Já zase jen přikývnu. Mike mě pustí a odchází. Celou tu dobu co jsem musela čekat jsem se koukala na dveře. Hypnotizovali mě. Po té chvíli se ozvalo zaskřípání dveří.
Daniel
V klidu jsem si pochrupoval jako vždycky. Zdáli se mi ty nejlepší sny. Byla v nich totiž El. Teda co to bláznim? Vzpamatuj se Danieli? Mé blouznění přušil křik. Otevřel jsem oči. U mé vlasní postele stála Sára něco křičela. Promlul jsem si oči a začal poslouchat Sári keci. ,,Danieli, Danieli dole je Mike a hledá tě. Prý je něco s El" zamumlala. Na slovo El jsem se vymrštil. Zaběhl jsem ke své skřini a vytáhl nějaký tepláky. Pelášil jsem jak jsem jen mohl. Ve dveřích opravdu stál Mike. ,,Co se stalo?" řeknu udýchaně. ,,El tě potřebuje. Dělám to nerad ale jí chci vždcky pomoc. Jestli jen na ní šáhneš si mrtvej" podíval se mi do očí. Já jen přikývl a cupil jsem za Mikem.
Vrazili jsme do Elinyho pokoje. El tam seděla jako tělo bez duše. Tváře měla bledé a po obličeji jí tekla slza. Teď bych nejradši za ní šel a políbil ji na uklidněnou.
Eli
Hlavu jsem zase zvedla ke dveřím. Opravdu tam stál. Přisedl si ke mě. ,,El co se stalo?" zamumlal. ,,Potřebuju tě" vydechnu a padnu mu kolem ramen. ,,Ne to já potřebuju tebe" zamumlal do objetí. Takhle jsme si spolu lehli a pomalinku jsme usli v objetí.
,,Crrr" ozval se můj neoblíbený zvuk. Chtěla jsem se postavit ale nějaké ruce mi v tom bránili. Najednou jsem si vzpomněla na celou noc. Sundala jsem Danielovu ruku z mého boku. Pořád spokojeně spal. Vypadal roztomile. Panebože Novatná vzpamatuj se. Narovnala jsem se a pomalým krokem jsem šla ke skříni. Dneska to vyhrálo bílé roztrhané tričko a k tomu černé legýny.
Když jsem si sundala tričko kolem mého pasu se obmotali ruce. Přidal dokonce i pusinky na krk. Bylo to dokonalé ale rozum volal dost. Odstrčila jsem ho od sebe a vlepila mu facku. ,,Co myslíš že děláš?" vyjeknu na něj. ,,Chci tě Eli Novotná" přisune se ke mě. Poznala jsem že je nadrženej. Chytla jsem ho za lem trička a táhla jsem ho ven z pokoje. Když jsem vešla do obýváku na gauči seděl Mike a spol. Všichni se na nás otočili ale já je nevnímala. ,,Já myslela že si prasák jen z toho pití ale ty si prasák i pod tou tvojí kůží" dloubnu ho do žeber. ,,Už se Abi nedivim že se za tebe stydí" vyjeknu a vyhodím ho z domu. Když jsem si to vykračovala spátky do pokoje upřeli se na mě jejich pohledy. ,,Eli co se děje?" zeptal se starostlivě. ,,Jestli ti Abi říkala že Daniel je pěknej uchýl tak to mám už zažitý" zavrčím. Mike dá ruce v pěst. ,,Co ti udělal?" zavrčel Mike. ,,Můžeš hádat 3x" pootočím očima. Mike vybuchoval vzteky zatím co Vlasta se smál jako debil. ,,A ty! Přestaň se smál k tobě mám taky určitej odpor. A vlasně Mike to je ještě neví co mu to říct" vyjedu na Vlastu. ,,Ne to neuděláš" zakříčí. ,,Myslíš? Hele Miku když si už v té ráži tak tady tvůj nejlepší kamarád Vlasta je pěknej hajzl. Co by pro tebe znamenala jedna pusa ale přitej puse by byli oba namol" vykřiknu. Mikuv obličej se začal krabatit. ,,Tys jí políbil" zakřičí. ,,Mike není to jak to vypadá" chaoticky se zasměje. ,,A navíc mě nařkl že spím s Danielem" zavrčím. ,,Ty jeden hajzle" zařve. Nechtěla jsem tam být nesnáším hádání i když jsem to zavinila já. Vrazila jsem do pokoje. Navlíkla jsem si to tričko. A rychle jsem si to linula do předsíně. Navlíkla jsem si conversky a vláčela jsem si to ke svýmu Porscheti.
Zaparkovat moje Porsche je opravdu lehké. Otevřela jsem dveře a vylezla jsem. Zrovna jsem zamykala svoje autíčko když mi někdo zakryl oči. ,,Ježiši" vyjeknu. ,,Hádej kdo jsem?" vyřkne hlásek. ,,Abi" vyjeknu a otočim se. Jen abych to vysvětlila Abi byla na tejdenim vyletě se školou. Obejmula jsem ji. ,,To jsem ti tak chyběla" zachichotala se Abi. ,,Jo strašně moc s Danielem to bylo sice v poho ale s tebou by to bylo mnohem lepší" zasmála jsem se. ,,Vy jste se s Danielem udobřili" vykulí oči. ,,Tak napůl" pootočím očima. ,,Co zas udělal" nadzvedne obočí. ,,Vyjel po mě a já na něho vyjela jako že jsem křičela" udělám falešný úsměv. ,,No jo Daniel" chytí mě kolem ramen a my se začnem smát na celí kolo.
Škola je prostě utrpení. Když vám učitel začne vyprávět o nějakym ptákovi a vás to vůbec nezajímá. Teď máme matiku. Já ji mám docela ráda ale ostatní nad ní ohrnujou nos. Vešla jsem do učebny. Uprostřed třídy stál hlouček holek a o něčem se bavili. ,,Kdo jí to řekne?" zavrčí jedna z těch barbín. ,,Ježiš řekneš jí to ty já ji vůbec neznám" zakrčí ta další. ,,Hej dámy právě stojí za vámy" pronese jedna z bad girl a dál žvejkala žvejku. Všichni se na mě otočí. ,,Víš no..." mumlá myslim Katrin. ,,Ježiš tak to vyklop" zakřičinaní asi Morgan. ,,Někdo ti tady nechal vzkaz" podá mi ho s třesousíce rukou. Vezmu si ho a začnu ho pročítat.
Ahoj Eliško
Jak asi víš tak jsem tě varoval že jestli tě ten Daniel nenechá tak oba příjdete o to co miluje te. Tak se sním rozluč.
Tvůj DanZ ruky mi to vypadlo a já nemohla popadnout dech ten Dan je opravdu psychopat. A ještě k tomu Daniel nebyl ve škole. Zamotala se mi hlava jen když jsem na to pomyslela. ,,Crrrr" ozvalo se z chodby. Mé nohy mě donesly až k lavici ale duchem jsem byla nepřítomná.
Zbytek dne jsem střebávala co se stalo. Ten dopis mě uplně vykolejil. ,,Tak mi dáš ty klíčky" vytrhne mě z přemýšlení Mike. ,,J-jo jasně" podám mu je. ,,Ségra jedeš taky?" zaptal se protože jsem se zastavila na místě. ,,Ne nejedu. Prosim tě zaves Abi domů já se potřebuju projít. Není mi nějak dobře" Mike jen přikývl a zádíval se na mě. Asi měl pocit vinny. Otočil se rozběhl se k mímu Porscheti. Zatím co já právě vycházím ze školy a moje tělo ovane studený vítr.
Procházka mi trvala už opravdu dlouho. Zrovna jsem docházela k jednomu baru. Ze vnitř jde slyšet jásot a křik. Najednou někdo rozrazí dveře. V nich stál uplně zlitej Daniel. Bolelo mě se na něj takhle dívat. Jeho oči zahlédly ty mé. Zakoukal se do nich se zármutkem. Za Danielovími zády se ozval výstřel. Danielovo ochablé tělo spadlo k zemi. Já se zmohla jen na zrychlené dýchání.
Daniel
,,Už se nedivim že se za tebe Abi stydí" vyhodila mě. Tahle slova mě zabolela u srdce. Potřeboval jsem skleničku čehokoliv. Znal jsem bar kde jsem ještě nebyl. Střemhla jsem tam vyrazil. Do očí se mi draly slzy ale já jsem chlap tak to zvládnu.
Asi už po osmé skleničce čeho si. Jsem usoudil že si asi odpočinu. Svalil jsem se někam ke zdi. A díval jsem se na lidi okolo. Zrovna do dveří vztoupil nějakej kluk v kapuce. Jeho hnědé vlasy mu lemovali oči. Asi si šel vyhlídnout nějakou kočičku. Ale počkat blíží se ke mě. ,,Co chceš?" pronesu hrubě. ,,Potřebuju si promluvit osamotě venku" řekne chraplavim hlasem. Já jen přikývl. Byl jsem přece uplně mimo. Pomohl mi na nohy. A já sám došel ke dveřím. Vykouknul jsem jestli jsme sami. Nikoho jsem neviděl až na pár zelených očí. Fascinovali mě jako ty El oči. Počkat to je El. Proč je celá bledá. Najednou jsem ucítil palčivou bolest v zádech. Mé tělo to nevidrželo a sesunul jsem se k zemi.
Eli
,,Jak se to stalo?" řekne Abi s uslzenýma očima. ,,J-já nevim" vykoktám. Najednou příjde doktor. ,,Už je mimo ohrožení života ale může za ním jen jedna z vás a když se mu nezvedne tlak tak tam pustim i tu druhou" řekl odhodlaně. Pokynula jsem Abi aby už šla. ,,Ne El běž tam ty já zaním zítra půjdu ty ho potřebuješ víc" zamumlá. Děkovně jsem se na ní podívala a obejmula jsem jí.
Když jsem tam vešla spokojoně oddychoval. Bolalo mě když jsem ho takhle viděla. ,,Ahoj Danieli vím že mě neslyšíš ale chtěla jsem se ti omluvit za to ráno moc mě to mrzí" přisednu si a chytím ho za ruku. ,,Sice nevím jak se ti to stalo ale stejně mám chuť toho člověka zabít" zamumlám. Najednou mi z kapsy vypadne ten papír a otevře se jen na jednom slově. "Tak se sním rozluč". Jasně za vše muže on. ,,Promiň Danieli že jsem tě zatáhla do mé ho světa. Kdyby si o tom tehdy nevěděl bylo by to lepší. Dan by tě nechtěl zabít" vzlyknu. ,,Ty za to nemůžeš El" přisedne si ke mě Abi. ,,A co když jo" vzlyknu. ,,Ne za to nemůžeš" přitáhne si mě do objetí. ,,Prosím pomoz mu on tě potřebuje El. Víc než si myslíš" zamumlá do objetí. ,,Dobře Abi za zo co si musel vytrpět" vzlyknu.
Tak jak se líbí?
A kdo myslíte že střelil Daniela?
A páčko
ČTEŠ
Neopouštěj mě! [DOKONČENO]
Roman d'amourOn byl ten typ kluka který chlastá, bere drogy a střídá holky. Ona byla sličná, mílá holka s úsměvem na tváři. Ahoj jmenuju se Eli Novotná. Vyrustala jsem ve velkoměstě ,,New York". Jenže každý příběh jednou skončí. Můj skončil rozhodnutím rodičů. O...