9.část-Stará parta

7.1K 166 5
                                    

Jako každé ráno mě zbudil zvuk budíku. Dneska jse mi obzvláš nechtělo stávat. Jen jsem se překulila a spala jsem dál. Zbudili mě až Abi se Sárou. ,,Eli vstávej jinak příjdem pozdě" zaúpěla Abi. ,,Ještě 5 minut" zamumlala jsem a zabalila jsem se do deky. ,,Jenže mi nemáme ani 5 minut a s Danielem nejedu" zaúpěla Abi. Napřímila jsem a utíkala ke skříni. A začala jsem hrabat oblečení. Dneska to vyhrálo bílé triko s roztrahanou částí na konci a modré džínsy.

Už sice budou Vánoce ale tady prej nikdy moc sníh nebyl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už sice budou Vánoce ale tady prej nikdy moc sníh nebyl. Oblékla jsem se a spěchala jsem za Abi a Sárou. ,,Nasedat!" zavelela jsem a začala jsem si obouvat červené tenisky. Nasedla jsem do Porsche a vyjížděla jsem z příjezdové cesty. Mike asi jel s Vlastou auto tady měl ale doma nebyl.

Dorazili jsme ke škole. Vyrazili jsme přímo k hlavní dveřím. Venku  skoro nikdo nebyl což bylo divné. Vyrazili jsme vstříc skřínkám ale u našich skříněk se skláněl dav lidí. Doběhli jsme tam. Moje skřínka byla v pohodě ale Abinina byla zničená. Obě jsme vyjekli. Jediné co tam zbylo byli učebnice a něčí boxerky. Podívala jsem se na Abi ta vyvalila oči. ,,Čí to kurva je?" vyjekla Abi a ukázala na boxérky. Já se uchychtla. ,,Hej co tady dělají moje boxérky" vyjekl David a my s Abi jsme vykulili oči. ,,Tvoje boxérky. Dobře vím že si do Abi udělanej ale svoje boxérky jí ukazovat nemusíš" zasměju se Abi musela taky. ,,Hej já to tam nedal" zakřičel. ,,Doprdele já vím kdo to udělal?" zakřičela Abi. ,,Kdo?" vyjekli jsme s Davidem nastejno. ,,Kdo jinej než Sue" zavrčela. ,,Ty si spal se Sue?" nadzvednu obočí. ,,Daniel mi jí dohodil" zavrčel. ,,Koho jsem ti dohodil" přišel Daniel. ,,Tu blbku Sue" zavrčel. ,,Danieli a dost musíme si promluvit" zavrčel David a odtáhl Daniela pryč. My s Abi se za nima koukali jak blbci.

Pohled Daniela

Když mě David odvlekl. Nemohl jsem pochopit proč. Najednou spustil. ,,Tak a dost Danieli mám toho pokrk. Jen chlastat a šukat s holkou na potkání. Mě to ale už nebaví. Danieli já chci něco víc. Chci konečně s někým chodit. A proto už nemůžu s tebou kámošit" dořekl toba zadíval se do země. ,,C-co o čem to mluvíš?" vykoktal jsem ze sebe. ,,Promiň Danieli. Jestli se někdy změníš můžeme zase být kámoši" řekl smutně. Po té David odešel. Hrozně mě naštval. Rychle jsem vystřelil ke skřínkám sebral jsem svoje věci a nasedl do svého BMW. Vyjel jsem pryč. Právě jsem přišel o nejlepšího kamaráda zase. Projížděl jsem ulicemi a do oka mi padl docela slušný bar. Zaparkoval jsem a vyšel jsem z auta. Zamířil jsem si to do baru. Sedl jsem si na barovou židličku. ,,No nazdar co si dáš?" zeptal se mě ten kluk od baru. ,,Co tady máte nejsilnějšího?" zaúpěl jsem. ,,No radši ti dám jen brendy než něco opravdu silnýho" zamumlal a nalil mi sklenku brandy. Nalil jsem to do sebe. ,,Další" škytl jsem.

Po asi 7 hodinách jsem dopil 1 láhev brendy. ,,Hele nechceš už jít domů" zavrčel ten kluk za barem. ,,Ne já půjdu támhle do rohu. A ty mi tam přineseš další. Oki?" usmál jsem se na ní. ,,Blbec" zamumlal. ,,Říkal si něco?" naštval jsem se. ,,Ne nic" zakřenil se. Šel jsem si sednout do rohu. Pomalu jsem začal zavírat oči. A začal jsem usínat.

Neopouštěj mě! [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat