Ya da

1.6K 194 27
                                    

1 yıl sonra

Yoongi

Tam bir yıldır Jungkookla beraberdim. Herşey mükemmel gidiyordu. Onu sevdiğime hala emin değildim. Ancak mutluydum. Şu anda organik pazardan alışveriş yapıyorduk çocuk gibi sebzeleri yüzüne tutuyordu ve hayvan ifadeleri yapıyordu.

"Hyung bak şimdide tekboynuzlu at oldum."

Aldığı havucu kafasına eliyle sabitleyip bana dönmüştü. Bu haline kıkırdayıp elindeki poşetleri alırken dudağına bir öpücük kondurmuştum

"Hyung ben arkadaki tezgaha gideceğim burada bekleyecek misin yoksa gelecek misin"

Merakla bana baktığında kafamı olumsuz anlamda salladım ve o da onay vererek uzaklaştı. Ardından turuncu saçlı birinin tezgahtar adamla konuştuğunu gördüm. Adam gençti meyveleri havada atıp tutuyordu ve karşısındakini güldürüyordu. Yanlarına ilerleyip elmalara baktığımda. Yanımdaki turuncu saçlı olana döndü.

"Uh sanırım müşteri geldi daha sonra görüşürüz jimin."

"Görüşürüz Taehyung"

Gülümseyip giden adama el salladığında duyduğum isim ve arkasından gelen ince sesle kafamı aniden diğer tarafa çevirdim.

Arkasından bakıyordum yandaki tezgaha yürüyordu. Çok kilo vermişti. Yüzünü görebileceğim şekilde durduğunda bir zamanlar ezberlediğim yüzünde gezdirmiştim bakışlarımı.

"Uhm bayım bir sorun mu var daldınız sanırım."

Az önce konuştuğu çocuk söylediğinde ona döndüm.

"Y-yok önemli değil. Eski bir arkadaş. Siz tanışıyor musunuz."

"Jiminle mi. Evet. Kendisi bana çok yardım etmişti. Şan derslerimi maddi durumlar yüzünden yarıda kesmek zorunda kaldığımda bana ders vermişti. İyi biri"

Karşımdaki çocuk bana gülümsediğinde kafamı sallamıştım.

Hala güzeldi

Hala gülümsüyordu

Belki de beni unutmuştu

Ancak hala sıcak ve iyi kalpliydi

Meleğim diyerek sevdiğim adam zerre değişmemişti

Gözümde hala bir melekti

WAITING   // yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin