(Bu bölümde jiminin yazdığı mektup var iyi okumalar)
Yoongi'ye
Sevgilim. Eğer geri dönmediysen bana yalnızca görmek istediysen okumana gerek yok hepsini.
Beklemeye devam ediyorum. Bunu bil yeter.
Ama eğer bana döndüysen sevgilim. Çok kırdın beni. Neden en başında bırakıp gittin ki. Gitmeden düşünmedin mi hiç ne kadar özleyeceğimi kırılacağımı.
Ama sen döndün ya sorun yok. Aslında rahatsız etmemek için görünmedim sana. Ama hep etrafınızdaydım sevgilim. Ancak takip etmedim sizi.
Bir iş bulmuştum sen gidince. Evimizin, yuvamızın yakınında küçük bir kafede. Hep oraya geldiniz. Kahvelerinizi hep ben yaptım. Sevdin de geldin değil mi sevgilim.
Eskiden sana yaptığım gibi yaptım hepsini. Her seferinde sen söylemeden daha fazla süt koydum içine. Kimse bilmez biraz da kakao koydum. Şekersiz içiyorsun diye.
Hala seni bekliyorum evet. Ancak daha fazla görmeye dayanamadım sizi birlikte. Kalbim el vermedi sevgilim.
Şimdi büyüdüğüm yere geldim ilk senle tanıştığım yere. Bekliyorum evet. Yalnızca yerim değişti.
Adresi aşağıya bırakıyorum sevgilim.
Meleğin şu an çok kilo verdi biliyor musun. Saçlarını turuncu yaptı. Biraz da üşüyor kollarının arasında olmayınca. Ama en çok özlem bitiriyor onu.
Çok özledim seni sevgilim. Çok.
İstediğin her zaman gel baş ucuma.
Ama fazla yaklaşma ne olursun.
Anla biraz beni
Seni seviyorum sevgilim
Seni seviyorum Min Yoongi