A:Pai...nu putem
Eu:Cum adică nu puteți?
A:Nu suntem compatibili.Se poate sa am probleme cu sarcina.
Eu:Tot nu vad care e problema...
A:Eu mai am niste probleme și..daca voi fi însărcinată la naștere s-ar putea să nu mai trăiesc nici eu nici copilul...
Eu:Of...ale...daca vrei, de ce nu faceți unul. Vreau și eu o nepoțica sau un nepot...te rog!!
A:..
Co:Incercam?
A:Ih..bine...
Eu:Ok...hai înapoi că e frig... Vine toamna!
A:Bine ,bine.
În apartament.
Îmi sună telefonul și vad că e Max .
Convorbire telefonică
Eu:Ce vrei?
Max:Ioana, te simți bine?
Eu:Da!
Max: Ioana, te rog...Sa ne împăcăm și gata...nu e însărcinată mă păcălit! Nu vrei sa înțelegi?
Eu:Nu! Nu înseamnă că daca a spus că e însărcinată o sa te iert ca mi-ai spus în fata!Nu ști ce se simte !
Max:Ioana, mai dă-mi o șansă! Te rog!
Am închis cu ochii în lacrimi.
Am inceput sa plâng incercand sa mă opresc.Ma opresc si mă gândesc cum sa îl pot iubi....
Îi mai dau o șansă? Nu...nu vreau să mă rănească din nou...
Mă trezesc din gânduri din cauza unui ciocănit în ușa.
Mă ridic din pat și fug până la ușă că să nu îi deranjez pe amorezi...:-)
Deschid ușa și îl văd pe Max.
Vreau să o închid dar nu pot, și-a pus piciorul în ușa, urăsc asta!
Eu:Ce vrei?
M:Vin-o sa vorbim! Acum!
Mă apucă de mână și mă strânge .
Eu: Lasă-mă!!
Nu spunea nimic mă tras până jos .
În fața blocului îmi trag mână iar el de uita la mine. Era schimbat...nu mai era el, cel vesel, uneori pus pe caterinca...era supărat și ...foarte schimbat.
Eu:Ce tot ai cu mine? Nu te mai vreau!!(Plângeam și țipăm la el) Nu te mai iubesc Max! Ce nu înțelegi? Nu te mai iubesc și aș vrea să dispară din viața mea! Nu te mai vrea! Nu mai vreau să mă rănești de fiecare dată când te prind că ma înșeli ,că au rămas unele gravide! M-am saturat sa mă rănești așa de tare!!
Mă uitam la el ,nu spunea nimic .
Max:Nu ! Trebuie să ne împăcăm! Să creștem copilul și gata! Nu vreau nici o panarama!
Îmi întorc capul și îi văd pe Constantin și Alex venind.
Simt o durere mare in zona burtei și a capului , încep să tremur ,tip tare și ma prăbușesc lângă banca.
#Alex pov.
În timpul dragostei aud voci pe hol.
Îl opresc cu greu pe golanul de lângă mine, scuze, polițistul.
Deschid puțin ușa și vad ușa de la apartament deschisa.
Mă panichez puțin și îi spune lui Constantin.
Ne îmbrăcăm cu ce găsim și mergem jos. În fața blocului îl văd pe Max și Ioana. Țipau unul la altul. Constantin vrea să înainteze dar îl opresc tragandul de mana. Se uita la mine și se da cu un pas înapoi.
După ce vorbesc, adică țipau, îmi pun mana la ochi și îmi curg lacrimi. Las privirea în jos și atunci îl văd pe Constantin repezinduse spre Ioana, o vad căzută pe jos și rămân blocata. Îmi amintesc cum a lovit-o acea mașina...mă trezesc din vis și alerg spre ea.
A:Sună boule la ambulanță!(tip plângând spre Max)
El scoate telefonul din buzunar și vorbește puțin și după vreo 10 minute bine ai ambulanță.
O pun pe targă si când sa intre in ambulanță îl apuc de braț pe Constantin și îi spun că mă duc eu și el sa vina cu mașina.Cartea va avea 27 de capitole.
Ați vrea și vol 2?
Eu una vreau sa continui cartea dar nu am idei...