Dühöngve préseltem át magam az autogramra ácsingózó zajos lánytömegen, hogy a színház egy nyugodtabb sarkában végre pihenhessek kicsit. A lehető legmesszebb akartam magam tudni a kellemetlen, felszínes rajongóktól, ideges munkásoktól, de legfőképp a rám szegülő vegyes tekintetektől. Amióta Zen menedzsereként dolgoztam, túlságosan is a figyelem középpontjában éreztem magam. Az őt körülvevő nők összesúgtak a hátam mögött azt találgatva, mégis milyen kapcsolatban állhatok a kedvencükkel, ha nem épp azt tárgyalták milyen átlagon aluli kinézettel áldott meg a sors. Míg a férfiak az olyan borzalmasan átlagos külsőmet beszélték ki, ami a hőn szeretett sztárom által rám erőltetett ruháknak hála elég jól látható volt. Egy mély sóhaj csúszott ki az ajkaimon. Ha tudtam volna, hogy Hyun ilyen büszkén mutogatni kívánja majd a nem pont modellhez illő idomaimat, amiket világ életemben utáltam, nem fogadtam volna el olyan naivan a túlságosan is jól fizető állás ajánlatát. Idegesen próbáltam legalább pár milliméterrel lejjebb parancsolni a királykék, testhez álló ruha szegélyét, mikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet. Új chatszoba. Miután helyet foglaltam a vészkijáratoz legközelebb álló ülésen, kihalásztam az okos telefonom az oldaltáskám egyik mellék zsebéből.
- Yeon☾belépett a chatszobába -
- Oppa! ~ Oppa!~ Itt vagyok, vegyél észre!~ Annyira szeretlek! _ ♥♥♥
- 707 belépett a chatszobába -
707: lolol Azt hiszem a szerelmünk végleg elvesztette az eszét. Túl sok mangát olvastál, nem igaz? Rossz kislány~
- Te beszélsz, Sevenshii? Még mindig én vagyok a legfiatalabb a társulatban. Olyan naiv. Olyan ártatlan.~Ugyan ezt rólad már nem tudnám elmondani, Oppa!Mindenesetre... Csak utánoztam azokat a lányokat... Még mindig hallom a vinnyogásukat, ahogy az Oppával közös esküvőjükről nyávognak. Szóval ja, némileg igazad van. Minden bizonnyal hamarosan megőrülök ettől a zajtól. Valaki mentsen meg!!!
- Jaehee Kang belépett a chatszobába -
- Unnie ments meg, szépen kéérlek...
Jaehee: Ó, Yeon. Nem bírsz el a rajongókkal?
- [bólogató emoji]
Te vagy a hősöm, Jaehee! Hyun is! Képtelen vagyok ekkori szociális életet elviselni ;_; Az emberek olyan irritálóak...
707: lolol*khm* kocka *khm*
Jaehee: Nos, Luciel... Ugyan ezt vonatkozik rád is...
- ZEN belépett a chatszobába -
ZEN: lolol de édes. A gyönyörű menedzserem máris ilyen fáradt?
YOU ARE READING
Édes illúziók - Mystic Messenger fanfiction
FanfictionFigyelem! 16+ -os kategória jövőbeli erőszakos és szerelmi jelenetek miatt. Több, mint egy év telt el azóta, hogy Yeon egy rejtélyes hackernek köszönhetően az RFA parti koordinátoraként a csapat tagjává vált. Az élete még kaotikusabbá vált, miko...