Bu hayatımın dönüm noktası kariyerimin ise patlama anı.Sonunda sınırlı özellikleri bulunan biz insanları çok daha mükkemmel yaratıklara dönüştürme çalışmam başlayacak.Bu deney için izin alamadık (keltoş bir adamın yeterince güvenli olmadığını söylemesi yüzünden ki açıkcası umrumda değil) fakat son teknoloji güvenlik ve gizlilik sistemiyle kurulmuş yeraltı laboratuvarımız deneyimizi gizlice bitirip güvenli olduğunu kanıtlamak için gayet rahat bir ortam .Kapıda durmuş kendini para karşılığında bize denek olarak satan kahramanlarımızı bekliyordum .Aslında bir insanın kendini az miktarda bir para karşılığında nasıl denek yaptığını asla anlayamayacağım .Sonuçta onlara buradan sağ salim çıkma garantisi vermiyoruz, bizim DENEY DÜNYAMIZDA asla kesin şeyler söylenemez .Bu düşüncelere dalmış elimde büyük deneyimizle ilgili hedeflerimizin yazdığı kağıdı okuyordum .Bu sırada belime sarılan iki el dikkatimi dağıttı
"Bebeğim heyecanlı olmanı anlıyorum fakat kendini bu kadar germe sen ve ben bu ülkenin en iyi profesörlerinden biriyiz bunu unutma" AH EVET BİZ ...Eleanor ve Davin .Sekiz yıllık mutlu bir ilişkimiz , paramız ve gerçekten muhteşem bir kariyerimiz var .Davin benim başarı kaynağım ,o olmasa asla kendi adımı duyuramazdım ve ona gerçeten minnettarım .
"Ah evet hayatım sen yanımda olduğun zaman her şeyin iyi gideceğinden eminim .Biz gerçekten iyi bir ikiliyiz" diyip dudaklarına tutku dolu (ilişkimizin ilk başlarında onu öptüğümde çok daha yoğun duygular hissederdim) bir öpücük kondurdum .
Laboratuvarın kırmızı ışıkları yanıp sönüyordu ,sonunda deneklerimiz (bu kelime bana hep komik gelmiştir) teker teker güvenlik kontrolünden geçip karşımızda sıra olmaya başladılar.Genellikle paraya ihtiyacı olan öğrenciler veya sokakta başı boş gezerken toplanmış orta yaşlı kirli görünümlü erkekler.Ama en arkadan gelen 22-23 yaşlarındaki genç ...Onun neden burada olduğunu bir türlü anlayamamıştım ve yüzü bana gerçekten çok tanıdık geliyordu. Kumral saçları ,yeşil ve heran birini öldüresiye dövebilirmiş gibi keskin bakan gözleri ,uzun boyu ahhh bir de o harika fiziği .Bence bu çocuğun para kazanmak için denek olup kendini harcamasına hiç gerek yoktu ,bir mankenlik ajansında çok daha iyi para kazanabilirdi .Bu çocuk kesinlikle aptaldı ve son derece de hoştu.Bunları düşünürken çocuğa ağzım açık bakakalmış olmalıyım ki Davin ilk önce bana sert bir bakış attı ,ardından çocuğun yanına gidip bu denek benimdir diye bağırıverdi.Ortaya çıkıp o önemli konuşmayı yapma vakti gelmişti.
"Evet arkadaşlar ,önümüzdeki üç ay hepimiz için zorlu geçecek .Özellikle deneklerimiz için .Vücudunuzda değişimler görmeye başlayacaksınız ,bundan asla korkmayın .Profesör Davin ve ben her zaman size yardımcı olacağız .İlk önce sizlerin bağışıklığını güçlendireceğiz ,bu deneyimizin ilk ve en rahat geçecek olan aşaması .Aranızdaki herkes bu değişimlere uyum sağlayamaycaktır , birkaç tane kaybımızın olması yüksek bir ihtimal fakat siz tüm bunları bilerek ve kabul ederek buraya geldiniz .Şunu unutmayın ki sizler gerçek birer kahramansınız !"
İşte başlıyoruz ,herkesin kaderini değiştirebilecek deney başlıyor ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ DENEY
Science FictionGizlice yapılan ve insanları muhteşemleştirmeyi amaçlayan bir deneyde işin içine bir de aşk karışırsa her şey bambaşka olabilir mi ?