Rebecca je pätnásť ročné dievča ktoré každé leto chodieva s kamarátkami na dovolenku. Toto leto nie je výnimkou. Vybrali sa do Bulharska.
---------------------
-,,Ahoj!" Pozdravila som Emu,Dominiku,Tamaru a Dianu.
-,,Ahoj." Aj oni ma pozdravili.
-,,Tak ideme? Aby sme nezmeškali lietadlo." Povedala Tamara. Vždy je všade na čas. Alebo sa aspoň snaží.
-,,Jasné, ale ja sedím pri okne!" Povedala Diana.
-------------
Sedíme v lietadle všetky pri sebe. Diana pri okne,ja vedľa nej,vedľa mňa Ema a vedľa Emi Dominika.
Z okna bol krásny výhlad pretože sme leteli podvečer a obloha bola farebná. Všetky sme si to fotili. Aj selfíčka museli byť. Poviem vám pravdu že sa veľmi neteším na more pretože niesom dobrá plavkyňa,ale teším sa na párty na ktorú chceme ísť štvrtý deň.
-------------------------
,,Bye!" Pozdravili sme letušky keď sme vystupovali z lietadla. Pred letiskom na nás čakal taxík. Keď sme prišli na hotel vybrali sme si izby. Ja a Ema sme mali izbu kde bola manželská posteľ. S babami sme sa dohodli že dnes sa pôjdeme pozrieť na pláž a potom pôjdeme do obchodu kúpiť nejaké sladkosti ktoré sme ešte nemali,alebo sme ich chceli ochutnať. A potom si spravíme filmový večer. Na pláži nebolo nič zaujímavé okrem mora a pekných chalanov. Uuuu ty mrškaaaa... ticho podvedomie. Som single. Už 15 rokov... sen každého dievčaťa. Takže môžem kukať po chalanoch. V obchode sme si kúpili aj niečo zdravé aby sme neboli tučné. Aj keď baby z ničoho nepriberú a ja mám pocit že ja priberám len z toho že dýcham vzduch.Deň druhý
Dnes ideme na pláž. Dala som si čierno-biele plavky. Najprv som sa len opalovala aby som nebola biela ako stena. Potom som išla do mora. Plávala som. Potom som už nevládala tak som sa otočila. Ani som sa nenazdala a bola som od brehu asi dvesto metrov. Zrazu som začala topiť. Niekto si to všimol,ale plával celkom pomaly. Zrazu som už bola celkom pri dne a zavrela som oči.
Niekto ma začal vyťahovať z hlbokej vody. Tú osobu som nevnímala. Len som videla že má blond vlasy ktoré mal v copíku ktorý vyzeral ako ananás. Vyniesol ma na breh a ku mne sa rozbehli dievčatá. Nič som nevnímala a okolo mňa bolo veľa ľudí. Počula som sirény. Niekto ľudí odháňal. Potom ma dali na nejaké lôžko. Chvílu som na ňom ležala a potom ma naložili do auta. Odviezli ma niekam. Asi do nemocnice. Potom ma obskakovalo mnoho ľudí. Dali mi nejakú masku na tvár a ja som zaspala.