3.časť💛

150 8 5
                                    

Deň štvrtý

Dnes idem s Marcusom von. Obliekam si čierne roztrhané džínsy a biele tričko ,,like it like it" ktoré mi Marcus stihol darovať. A Vansky. Keďže bolo vonku 33°C tak som si spravila pofiderný drdol a malý čierny batoh som dala na chrbát. Zobrala som si mobil,klúče od izby a peňaženku. Vyšla som z izby a na chodbe už čakal Marcus.
-,,Tak ideme?" Spýtal sa ma,
-,,Jasné"
Išli sme do starbucks na kávu. Zas sme sa rozprávali. Potom som zbadala Emu a Martinusa ako sem vchádzajú. Rozmýšľala som ako sa spoznali.
-,,Zachvílu som tu" Povedala som Marcusovi a vybrala sa za Emou
-,,Ema? Čo tu robíš s Martinusom? Inak ahoj."
,,Prišli sme na kávu."
,,Aj ja s Marcusom. Poďte si prisadnúť"
,,Ouki douki." Povedal Martinus. Ema len prikývla.
Rozprávali sme sa asi hodinu a potom sme už s Marcusom išli na tú párty. Bolo tam veľa ľudí.
Mac-,,do psej ritee, ja som ti zabudol povedať že tu máme koncert.."
-,,tak nevadí. Zostanem sa pozerať"
-,,Ďakujem"
Nastalo trápne ticho. Po chvíly ho Marcus prerušil.
,,Poď zamnou niečo ti ukážem."
Marcus ma chytil za ruku a niekam tiahol. Prišli sme do zákulisia. Boli tam nejakí ľudia,tanečníci,Martinus a Ema.
Počkať...
,,Ema čo ti tu?"
Trochu som ju naplašila ale nevadilo mi to.
-,,To čo ty"
-,,Tak to si mi veľa povedala"
-,,Ja viem"
-,,Ja som tu kvôli koncertu a prepokladám že aj ty"

----------
Keď ich koncert skončil bolo okolo pól ôsmej. Išli sme na párty kde sme trochu popili a potancovali. Okolo piatej sme išli na hotel. Marcus už bol v polospánku ale aj tak ma zobral na chrbát. Pred hotelom som na ňom zaspala. Netuším ako sa mi to podarilo.

Deň piaty

Ráno som sa zobudila a vedľa mňa bol Marcus ktorý na mňa hladeľ ako na božie zjavenie. Vlasy mu začali padať do očí. Tak som mu ich odfúkla. Chytil ma za ruku a začal bozkávať... Začala som rozmýšlať čo všetko sa muselo na tej párty vstať,ale nevadila mi Marcusova prítomnosť,lebo sa mi páčil.

-,,Ideme na obed?" Navrhol Marcus
-,,Tak dobre len na seba niečo hodím." Obyčajnými kraťasmi a bielym croptopom nič nepokazím.
-,,A inak o štvrtej mám stretko" povedal mi Marcus keď sme si vyberali s veľkej ponuky jedál.
-,,Dobre"
Po obede sme išli na more, boli sme tam asi hoďku a potom Marcus išiel na hotel aby sa pripravil na stretko. Po pól hoďke som išla aj na na hotel. Dala som si dlhé tričko zobrala si misku s ovocím a pozerala film.
---Marcusiv pohľad---
Zrazu ma požiadali o interwiuv(Idk jak sa to píše😂)
Po pár otázkach
INTERWIUV: Chystáte nejakú pesničku?
MARTINUS:Áno! A bude to
peckové! Máte sa na čo tešiť.
INTERWIUV:A ako to máte s dievčatami?
,,Môžme si dať prestávku?" spýtal som sa a samozrejme to povolili. Išiel som napísať Rebecce.

Po prestávkeMARCUS: Áno mám priateľku

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Po prestávke
MARCUS: Áno mám priateľku.

Po dlhej dobe tu máme novú časť❤ trošku romantické 😂😂❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hi girl! [Marcus Gunnarsen]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin