Bangtan Girls
Gembira tak berkata apabila dpt izinan dripda Producer Kim dan Manager Kim apabila idea lagu yg diberi Yoonji tidak kurang sedap lagunya. Dia ckp, dia pernah menyanyikan dirumah nya secara bermain piano.
"K. Esok kita mula rancangan, korg bina lyrics then dance pastu kita mula rakam dan buat mv korg" kata Manager Nam yg teruja.
Bangtan Boys
Bangtan boys tidak terkata. Mereka menunggu di bilik sedia. Mereka sedih sgt. Ada yg army merajuk dan ada yg army marah dan menangis.
" yah.. so camne..korg putuskan nk duduk dgn ibubapa korg ke acane" kata Rapmon bertindak sebagai leaders. Semua mcm tiada semangat. Ada yg kata nk dudul dgn emak ayah dan ada jugak yg kata nak duduk sorg.
"Macamnilah..buat sementara kita duduk kat dorm dulu buat dua hari ni utk kemas barang or apa2 then korg boleh putuskan"
Semua angguk. Mereka sedia pergi ke Van hitam miliki mereka utk balik.
Bangtan girls
Semua bergembira. Sampai ada yg tak boleh tidur. Esok diorg akan berlatih.
"Unnie unnie! Unnie ada twitter tak?" Tiba2 Jihae bertanya kepada Leaders yg berlepak dkt ruang tamu yg sempit hanya muat utk 3 org sahaja.
"Twitter? Apakebendekah natang itu?" Kata Seokrin. Puii! Berlagak sahaja berpakaian dan mahu mengikut trend2 sekarang tetapi twitter pun tidak tahu!
"Twitter, aplikasi sosial utk berhubung dgn army or sesiapa, niha" terang Jihae satu persatu.
"Ouh..unnie ada tapi dh lupa pass" kata Nagun.
"Ouh lah yeke.. ak- unnie ada instagrum ke instagrammar ke apekeebenda tu entahlah tak ingat tapi unnie ada instagrammer je..twittegrammar takde" kata Seokrin.
Puii app tu pun salah kata! Ada hati nk ikut trend sekarang.
"Erk..yeke..ouh apa kata kita buat utk group kita?" Tiba2 hoyeon menyampuk. Ingatkan dh tidur! Rupanya intai2 dengar perbualan
org."Well oke je" kata Yoonji, seokrin dan Nagun serentak.
•
•
•3 bulan kemudian,
"Dah ke boss?" tanya taehrim kpd Manager Nam.
"Jap.. sikit lagi" manager membalas lalu menekan butang upload di youtube itu.
"Oke dah! " kata Manager Nam lalu memandang Bangtan Girls dgn senyuman yg manis
"Yahooo!! Kita dah debut! Oyeh!" Kata mereka.
Mereka bersorak macam org gila yg sesat tah mana. Manager Nam turut ikut serta. Ttapi dihentikan pabila PD Nim memasuki bilik mesyuarat itu secara tiba2.
"Ehem ehem.." kata PD Nim. Dia meneliti setiap wajah Bangtan Girls.
"Tahniah. Kamu sudah debut buat pertama kalinya, bagikan tepukan" kata PD Nim seprti guru besar di sekolah rendah mahuengucapkan tahniah kepada murid2 cemerlang.
Org2 yg menguruskan Bangtan Girls turut bertepuk tangan. Turut Bangtan Girls.
•
•
•Youtube
BTS (방탄 소녀) 'Deja Vu' Official MV
ibighit
2 hours ago 12k________________________________
tak habis habis Yoonji tengok MV debutnya. Teruja katanya.
"tak habis2 kau nikan. Malam ni kita nak raikan kejayaan kita hari ni so pergi mandi siap2 pi cari baju apa yg nk pakai kang terhegeh hegeh nk suruh org tunggu dia" kutuk Seokrin menjadi jadi.
"Bukan apa..viewer kita macam tak naik2 je. Asyik 12k je kalau 12m takpe lagi. Ce kau tgk lagu bangtan boys yg dulu tu. Punyalah 10m ke atas. Ada yg dah mencecah 100m. Agaknya army tak suka kita ke" jawapan yg keluar dri mulut yoonji itu membuatkan seokrin tersedar. Langsung dia xsedar selama ini react army terhadap mereka.
"Baru 1 hours kot kot esok dah dpt 1m dah gi siap" tiba2 Nagun menyampuk dri belakang.
•
•
•Urie yg dri tadi duduk dekta katil, asyik memandang fonnya.
Patutlah, chat dgn Yuju yg tersingkir 4 bulan lepas. Mmg sayang. Selama ini Urie bersahabat dgn Yuju sekian lamanya. Tetapi tidak sangka hanya dia seorg yg akan memenanginya. Tambahan lagi Urie dpt menggantikan group bias Yuju yg paling yuju suka.
Yuju💕💕
Yuju ya! Awk
dh tgk lagu
debut
kitaorg?
amacam?sdp?
6.30 pmdah
6.41 pmAkhirnya, kawannya membalas. Walaupun hanya satu patah perkataan, Urie sgt menghargainya. Maybe dia rindu urie sangat sampai merajuk.
Taeinnawyeo!
ottokae? Sdp?
4.42 pmtak
4.42 pmTerkejut Urie. Tidak sangka Yuju kawan baiknya, tidak menyukai lagu debut mereka. Sudahlah hanya membalas satu patah prkataan.
Waeyeo?
Ada sesuatu
terjadi ke?
4.43 pm ✅✅Yuju💕💕 is typing..
Yuju💕💕 is offline..
Lagi sekali, yuju membuatkan Urie sakit hati. Urie mahu sahaja membalas 'kenapa ni??' Tetapi sudah dipanggil oleh Manager Nam.
"Kaja ya all ahli bangtan girls! Lets go party!" Kata Manager Nam yg sudah teruja. Macam dia pulak yg debut.
Destinasi mereka ialah Restoran terkenal disitu ialahh... Restaurant Yall My Kimchi! Dah tau nama pun dah sedapp 😛😛
"k guys..sebelum makan..letss selfieee!!!" Kata manager Nam yg dah teruja tahap GABAN tu. Semua members itu sudah tersengih.
"Urie ya,ppali" kata Jihae lalu mengaut tangannya ke kepala Urie yg menundukkan kepalanya masih memikirkan mengapa yuju begitu sombong tadi.
"Kimchii~~"
t b c
YOU ARE READING
Bangtan Girls
FanfictionSejak BTS iaitu Bangtan Boys, disbanned, semua armys sedih dan mahu mengahwini ahli bts. Namun Bangtan Boys memutuskan mahu duduk bersama sama selamanya dan pergi ke luar negara. Dan PD Nim membuat sebuah group girls utk mengganti tempat BTS, namun...