p a r t f i v e

6 0 0
                                    

Bangtan Boys

"Kau tahu tak yg Bangtan Girls yg gantikan kita tu dh buat lagu debut" kata Jhope memberi tahu kepada semua member yg ada di meja makan dorm.

"Dah" kata mereka serentak.

"Tapi tengoklah komen kat bawah tu" Jhope memberi tengok semua ahlinya komen2 yg mengutuk lagu debut Bangtan girls.

"Nuguya?" Kata suga yg sudah naik angin. Walaupun bukan grup dia tetapi dia tetap naik angin.

"Maybe army.." kata Jin yakin. "Yalah..mestilah Army nk bash diorg sbb diaorg yg buat kita disband..tapi mana boleh! Kene sokong diorg pulak sbb kita dah tua!" Jungkook dan Jimin akhirnya bersuara.

Semua org di meja makan itu naik angin.

"Dah nak buat camne..kita dah disband..kita takleh wat pape" Taetae meneruskan kunyahannya.



Yuju

Yuju POV

Yuju banyak buat acc semata mata nak buat komen teruk dkt ruangan komen di youtube lagu bangtan girls deja vu.

'Cis! Nama lagu mcm india! Tak layak tul jadi kpop band! Gi jadi india band lah!' -armyyyaaa

'Calar imej Bangtan Boys! Bangtan boys kpop band, diaorg India band..kesian bangtan boys' -suyaawon >replied to armyyyaaa

"padan muka! Tulah spe suh menang uji bakat tu. Kan dah kena!" Kata Yuju dengan mulut tersengih sengih.

Sudahlah dia hack email Urie. Sebab urie dan yuju yg bersahabat sekian lama, memberitahu email dan passwordnya sekali. Jadi Yuju mengambil kesempatan untuk hack email urie untul tgk chat2 di bangtan girls. Rancangan2 atau plan2. Boleh dia bash atau intai sekali.




t b c

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bangtan GirlsWhere stories live. Discover now