Vantul imi adie usor prin par si mi l ravaseste, continui sa ma plimb pe aleea din parc tinandu-mi capul in jos. Ma dezechilibrez cand ma lovesc de un piept tare, imi ridic privirea si ma dau doi pasi in spate. In schimb, acesta isi pozitioneaza mainile pe talia mea, tragandu-ma inapoi langa el. Nu stiu cum sa reactionez, e Zayn, ma pot astepta la orice din partea lui...
-Imi e atat de dor de tine, iubito! ,sopteste langa urechea mea.
Inghit in sec, pielea zbarlindu-mi-se. Buza imi tremura vizibil si cand nu ma astept, acesta isi lipeste buzele de ale mele formand un sarut.
Ezit la inceput dar dupa raspund lacoma, imi era atat de dor de gustul ui. Profit de ocazie.
Ce mi se intampla? Daca eu nu stiu, altcineva sigur nu ma poate ajuta. Parca trebuia sa il uit, trebuia sa nu il mai bag in seama, trebuia sa...la dracu, el e tot ce reau in momentul de fata.
Imi proptesc mainile de pieptul sau adancind sarutul, el explorandu mi gura. Ma desprind incet, nevoia de aer facandu-si prezenta.
Ne uitam unul la altul si observ ca privirea sa este atintita pe buzele mele usor umflate. Oftez zgomotos si el incepe sa rada.
-Ce este atat de amuzant?, intreb confuza.
-Esti atat de prostuta, micuta mea Yves. Imi tot cazi in brate, ce as putea sa vreau mai mult?
Imi sterg buzele scarbita si o tulesc de acolo cat de repede pot. Regret ca nu i-am tras si o palma.
Fug, incep sa alerg spre casa si incerc sa imi tin lacrimile in frau. Schimb directie ducandu-ma inspre podul de la marginea orasului.
Inca imi trece prin cap prima scrisoare pe care mi-a dat-o cand se indragostise de mine. Era cam asa:
Sunt un calator in viata care cauta iubirea. Nu stiam ce reprezinta aceasta, pana te-am intalnit, pana ti-am intalnit ochii patrunzatori care transmit o dragoste sufocanta. Nu credeam ca sunt capabil sa iubesc pe cineva dupa ce viata m-a lovit din plin, aratandu-mi ca nu sunt decat un simplu om, o simpla fiinta care de fapt, ca orice om din lumea asta cauta iubirea, poate chiar fara sa stie...
Dragostea,
Oare acest puternic sentiment poate fi descris, poate fi povestit si la altii? Eu nu cred. Nimeni niciodata nu poate sti ce zace in sufletul unui indragostit! Nimeni nu poate afla intensitatea iubirii! Doar ea si el, doar el si ea, doar doi indragostiti pot simti , si nici atunci nu isi dau seama care iubeste mai mult, care traieste mai mult iubirea....As vrea sa fiu vantul diminetii care iti saruta in fiecare zi buzele moi.As vrea sa fiu hrana ta de zi cu zi care te ajuta sa traiesti.
Simt nevoia sa te ating. Simt nevoia sa te sarut, usor, pe tampla dreapta. Sa iti simt respiratia pe gatul meu. Sa imi plimb degetele pe spatele tau, pe bratele tale, pe coapsele tale.
Am nevoie de tine mai mult decat oricand. Te iubesc cu toata fiinta mea, Yves. Doar cand te privesc simt cum inima mi-o ia la goana . Ma simt viu doar cand te privesc. Iubirea pe care ti-o port nu o pot descrie in cuvinte.Si stiu ca poate fortez putin cam mult lucrurile dar chiar te iubesc. Poate ca s-a intamplat prea repede dar totusi stiu ce simt.
Ma asez pe marginea poduui, cu picioarele atarnandu-mi. Le misc usor si imi frec tamplele plangand.
-Scuze mama ca ai nascut un esec. , arunc cu o pietricica. Inchid ochii si secvente din despartirea noastra de cand era beat, imi trec prin cap.
-Yv, renunța. Nu te mai iubesc. Intelege odata! , spuse nonsalant.
-Cat timp inima-mi bate in piept nu voi renunta! Esti beat, masoara-ti cuvintele, Zain., ii zic eu inecandu-ma cu lacrimile.
-Ajunge! Termina! Inchide ochii si imagineaza-ti asta ca un vis. Uita de 'noi'!
-Stii? Poti închide ochii la ce nu vrei sa vezi dar nu iti poti închide inima la ceea ce nu vrei sa simti...Nu ma lasa asa, vei regreta.
-Oh doamne. Doar uita-te cat esti de penibila. Nu te iubeste, idioato!, intervine Olivia, animatoarea clubul cu care m-a inselat.
-Nu te baga. Tu ai stricat totul !, tip la ea punandu-mi mana pe fata.
-Gata! Ajunge!, ma trag usor de par oftand. Imi ridic capul spre cer, de ce trebuie sa fie totul atat de greu?
CITEȘTI
The Last Letters
Fanfiction"Erai totul. Acum, esti...nimic." -Yves "Asta e pentru tine, Zain; pentru tot ce mi-ai oferit si luat; pentru iubirea ce ti-am purtat-o; pentru momentele favorabile si nefavorabile; pentru noi; pentru tu si eu." -Yves "Totul? Oare mai exista un to...