Autorul POV.
Iubirile ne inalta , dezamagirile ne transforma iar durerea ne maturizeaza.
Yves este distrusa de ce s-a intamplat. Nu constientizeaza ce poate face. Nu stiu ce sa mai simta , la un moment dat nici tu nu stii ce simti. Doar respiri si existi si nimic altceva. Ea este distrusa atat si in interior cat si in exterior. Inima i-a fost sfasiata de persoana care o iubea cel mai mult. Stiti cum se spune,nu? Cand te astepti cel mai putin , persoana cea mai draga tie te raneste. Asta i s-a intamplat si ei. Si da, in general suntem dezamagiti fix de oamenii la care ne asteptam cel mai putin.
Este asa greu de privit. Sta si se uita in gol iar Ashton o intreaba cum se simte. Si tacerea e un raspuns. Totul se invarte in capul ei nestiind cum sa reactioneze. Este obosita, dar nu orice fel de oboseala ci oboseala aceea care nu trece daca te asezi in pat sa tragi un pui de somn.
Mintea ei este ravasita, intunecata. Stiti? Durerea intuneca minti,stinge inimi si rapeste fericiri. Ma intreb oare .. fericirea ei unde a fugit? De ce a parasit-o? Chiar cand avea cea mai mare nevoie de ea a plecat. Este la fel ca si oamenii. Cand ai nevoie cel mai mult de ei dau bir cu fugitii.
Daca ai intreba-o cum e la ea in suflet nu ar sti sa iti raspunda. Exact, pentru ca o mare de emotii se dezlantuie in ea.Si e ciudat cum totul e amestecat in mintea ei,si e greu sa stie ca iubeste persoana ce i-a facut rau. E inca in faza de negare. Toate sentimentele au dat-o gata.
Primul barbat din viata unei femei va ramane demonul sau ingerul ei pentru totdeauna iar Yves isi va alege aceasta oportunitate singura. Oare ce ii va ramane Zayn?
O vad cum sta pe fotoliu intr-o patura moale plangand iar si iar. O imbratisare poate opri o mie de lacrimi? Oare pe ale lui Yv are sa le opreasca? Il vad pe Ashton cum se ridica ingrijorat ca de obicei de pe marginea patului, luand-o in brate si strangand-o tare.
Oare se va putea impaca cu ideea ca l-a pierdut? Ca l-a pierdut din cauza unei incompetente? Ce bine suna ''Impreuna''. Acum tot ce a ramas este : ''eu'' si ''tu''. Atata tot.
Cineva a spus odata ''Sa n-ai incredere in nimeni,niciodata. Oricine te poate dezamagi. Chiar si cel la care te astepti cel ma putin.Asteptarile mari duc la dezamagiri si mai mari.'' Exact asta a facut Yv. A avut prea multa incredere in el. Iar iubirea pentru el a depasit-o.
Uneori singurul motiv pentru care nu ii dai drumul unui lucru care iti face rau este ca a fost singurul lucru care candva te facea fericit. De asta Yves incerca din rasputeri sa nu il scape pe Zayn printre degete.Ei bine, inevitabilul s-a produs...
Durerea pe care ea o poarta este o durere pe care nimeni nu o poate simti. Si poate ca acesta durere ii aduce aminte de el. Observ si vad ca are nevoie de iubire. Se vede in ochii sai. Iubire, dar nu de la oricine ci de la unul care ii va schimba viata.Sa stiti ca nimeni nu se va opri in loc pentru durerea ta . Nici macar timpul. si vei trece, vei trece singur si fara sprijin prin toate caci cei care trebuiau sa iti fie alaturi au dat bir cu fugitii, desi a mai ramas unul care va ramane mereu cu ea. Ashton, prietenul sau cel mai bun, o va sprijini si va fii acolo cand ea va fii intr-o stare deplorabila. Oare o va ajuta cineva sa treaca peste aceasta situatie deprimanta?
Sa razi des si mult;sa castigi respectul oamenilor inteligenti si afectiunea oamenilor; sa induri tradarea prietenilor falsi ; sa apreciezi frumusetea si sa vezi ce e mai bun in oameni; sa lasi in urma ta o lume mai buna si sa stii ca cineva a respirat mai usor ca tu ai trait. sa stii ca cineva te iubeste pe ascuns si esti totul pentru el.. Yves va reusi sa faca toate acestea? Poate ca da, este o fire care nu se lasa asa usor..sper..
Stii? uneori te saturi. te saturi sa doara. asa e si Yves, e un suflet care a fost calcat in picioare si care a renuntat. Aud si cerul cum plange. E mohorat. Se scalda in lacrimi obosit de ale oamenilor patimi.
Mi-ar placea sa stiu ce gandeste Zayn cand ii aude numele? Se gandeste la o idioata care si-a dat inima pentru el sau la o fata cu inima franta de un idiot?Ea mereu va fi aici si se va gandi la tine iar tu poate vei fi cu alta si poate nici nu iti amintesti de ea.
Fiecare iubire are o diferita poveste pentru ca mereu cand vei iubi pe altcineva o vei face intr-un mod unic...
CITEȘTI
The Last Letters
Fanfiction"Erai totul. Acum, esti...nimic." -Yves "Asta e pentru tine, Zain; pentru tot ce mi-ai oferit si luat; pentru iubirea ce ti-am purtat-o; pentru momentele favorabile si nefavorabile; pentru noi; pentru tu si eu." -Yves "Totul? Oare mai exista un to...