İ-2

270 1 0
                                    


O olaylardan sonra tam bir buçuk yıl kendime gelemedim. Aslında beni 2 kere bıçaklayıp bir yere atmışlardı ama bir tane erkek çocuk beni görüp hastahaneye getirmiş. Aslında hep yanımdaydı. Önceki ailem artık senin yüzüne bakamayız diyip beni reddettiğinde bile. Bir şey demedim üzülmedim de. Çünkü o an onları kafama takamazdım. Doğrusu hiç umursamadım desek daha iyi olur. Benim aklımdaki tek şey İNTİKAM. Üçünün yanına bana yaptıklarını bırakırmıyım sanıyorsunuz. Asla !

Beni bulan çocuğun adı Arat'mış. Her gün gelip boş boş konuşup gitti. Ne konuştu bilmiyorum. Dedim ya kimse umrumda bile değil.

Elimdeki sonuç. Tek kelime ile müthiş. Üçünün de izini buldum. Berk 1 ay sonra sevdiği kadınla evleniyor. Bakalım gerdek gecesinde Barış'mı olucak yoksaa. Anladınız siz onu.

Şimdi hastahaneden çıkıyorum. Yanımda Arat da var. Bana ev tutmasını söylemiştim. Daha doğrusu söylemedim emrettim desek daha doğru olur. Şimdi bana aldığı kıyafeti falan giydim ve aşağı indim. Arat bir arabanın kapısına yaklaşmış beni bekliyordu. Benim geldiğimi görünce düzeldi ve " merhaba " dedi.

Tabiki de bir şey demedim saçmalamayın. Benim için ön koltuğun kapısını açtığında gözlerimi devirip arka koltuğa bindim. O da diğer erkekler gibi aynı bok diye geçirdim içimden. Bu sırada o da öne oturup torpidodan bir iphone çıkardı. Ben Arat'a 'bu ne' der gibi bakarken sonunda açıklamaya başladı.

" Bu senin telefonun içinde hat var ve bir benim numaram bir de adamlarının başında olan adamın numarası var "

Bir şey demeden telefonu aldım. Bu adam işi iyi oldu.

" Rica ederim ne demek lafı bile olmaz "

Bunu diyen tabiki ben teşekkür etmediğim halde etmişim gibi davranıp yüzsüzlük yapan Arat'dı.

" Evinin içinde hizmetçiler var. Garajda iki araba bir motor var. Kullanmayı biliyormuşsun diye aldım. Gardrobun dolu. Eğer beğenmezsen bide paraya ihtiyacın olursa cüzdanın içinde 1 limitsiz kıredi kartı var. Ayrıyeten ehliyet ve kimlik de var "

" Teşekkür ederim "

Bunu diyen bendim. Bunca şey yaptı şimdi. Hakkını yememek lazım. Lan benim 5 kuruşum bile yok o olmasa daha zor olurdu intikam almak. Evet hâlâ onu düşünüyorum.

Arabayı ani bir firenle durdurdu gerizekalı. Altı üstü teşekkür ettim lan.

" Ne dedin ? "

Bir daha söylüyorum bu çocuk salak. Yine gözlerimi devirdim. Konuşmamak için ne güzel bir hareket. Resmen kurtarıcım oldu.

Ben şuan bir şeyler duyuyorum siz de duyuyormusunuz. "YAPMA" . Tıpkı benim bağırdığım gibi onlar da bağıracaktı. Hakkım vardı buna.

" İstersen boş tehditler savurma " diye fısıldadım. Her gün başka bir cümle söylüyorum. Arat'da duymuştu. İlk başlarda anlamıyordu ama her halde cümleleri birleştirince anlamıştı.

Telefon ile uğraşmaya başladım. Eskiden yani o olaydan önce bir sürü arkadaşım vardı ve hepsiyle konuşuyordum. Ama eskidendi. Şimdi zaten gözümü kapattığımda bile sanki göz kapaklarıma işlemişti İNTİKAM. Özledin mi derseniz ne yalan söyleyeyim hiç özlemedim. Şu an bakıyorumda hepsi bir piyondan farksız benim için. Eğer bana silah doğrultsalar direk kaçarlardı. Aptaldım ve saftım. Bir şeyleri anlamak için kötü mü olunması gerekiyordu ki?

Gücümü çevreden değilde intikam ateşiyle çevrelenmiş içimdeki küçük masum ve tertemiz kızdan alıyordum. Berk ile tanıştığımda 22 yaşındaydım. 22 yaşında olmama rağmen o kadar hayat doluydum ki. Sanki hiç büyümeyen bir çocuk. Çok eğlenceliydim ve hep gülerdim.

Hatta küvezden çıkarıldıktan sonra belediyenin çöp kutusuna atıldığımı bile bile.

Çöp kutusuna atılmışım ve beni bir kadın bulup yetiştirme yurduna götürmüş. Sonra da çocukları olmayan bir aileye verilmişim. Şimdi de 23 yaşındayım ve benim şuçum olmadığı halde beni bırakmışlardı. Gerçekten umrumda bile değiller. Onlar beni bırakmasa bile onlarla uğraşmamak için ben bırakacaktım. Sadece onlar daha erken davranıp yolu vermişlerdi. Zaten onlardan çok dadım bana bakıyordu. Hala o evde çalıştığını biliyorum. Ona gerçekten önem veriyorum ve yakında ziyaretine mutlaka gidicem. Kim bilir nasıl kahr oldu kadın.

  Öz annesi ve babası tarafından çöpe atılmış biri onların terk etmesiyle neden üzülsün. Üzülmüyorum. Artık duygularımı da o masum küçük kız ile geride bırakmıştım. Yüzüm ifadesiz,sert,donuk. Gözlerim ise maviydi ama ışıltısını kaybetmişti. Her yere boş bakıyorlar. İstediğim de buydu zaten.

Arat'ın benden hoşlandığını biliyorum. Ama asla ona o gözle bakmadım. Erkeklerin hepsi uçkuruna düşkün bir pezevenk bana göre.

Çok olgunlaştım. Eski Gizem ile beni karşılaştırın sen de kimsin derdiniz.

Telefona Instagram yükleyip hesabıma girdim. Bu hesabı 12 yaşımda açmıştım ve toplam 259 tane fotoğraf vardı. Hepsinde de gülmüşüm. Takipçim 78k idi. Güzel bir kızım. Kabul ediyorum. Ama güzel olmasaydım bunların hiç biri başıma gelmezdi. Peki ya Berk. Amacı eğer buysa neden iki yıl beni seviyormuş gibi yapmıştı. İşte burda işler karışıyordu. Bunu hiç düşünmemiştim. Kesinlikle bunu ona sormalıyım.

Berk'in yanındaki iki kişinin adları Muhsin ve Servet. Muhsin'in 1 karısı ve 2 çocuğu var. Karısını sevmiyor. Zaten sevseydi bana tecavüz etmezdi. Ama oğlunu çok seviyor. Oğlu da onun gibi piçin teki. Kızlarla tek gecelik ilişki yaşayıp kenara fırlatıyordu.

Servet'e gelirsek onun 1 karısı bir de kızı var. Kızına gerçekten önem veriyor. Ama karısıyla zorla evlenmiş.

Bana bulaşmakla büyük bir hata yaptınız. Ve hatalarınızın bedelini ödeyeceksiniz !!!

İNTİKAM !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin