İ-TECAVÜZ

198 2 0
                                    


+ 18

  " Nolur yapma yaşayamam ben nolur. Ne istersen yaparım lütfen bana dokunma. "

   " Off bebeğim çok iyisin. Seni becermeden bırakmam. Bu gün benimsin "

Gine dudaklarıma yapışmıştı. Onu geri itmeye çalışıyorum ama çok güçlü. Geri çekilince yan tarafa dönüp kusmaya başladım. Tek kelimeyle iğrenç bir şeydi.

   " Benden bu kadar mı iğreniyorsun laan ! "

  Bir tane daha patlatmıştı yüzüme. Gerçekten bu iğrenç bir şeydi. Eğer daha da ileri giderse yaşayamazdım. Bu sırada bağırıyordum. Etrafta 2 tane adam daha vardı ama sadece gülerek izliyorlardı.

   " Nolur yardım edin ne isterseniz yaparım. Sizin hiç karınız,kızınız yokmu. Onlara böyle yapılsa ne hissederdiniz nolur yardım edin yalvarırım. "

   Bu sırada Berk üstümde dilini gezdiriyordu. Bu gerçekten tek kelime ile iğrençti. Bağırıp ağlıyordum ama onlar hala gülüyor. Bana yardım etmiyordu. İç çamaşırlarımın hepsini çıkarmıştı. Üzerimden kalktığında devam etmeyeceğini sanıp sevinmiştim ama o iç çamaşırını çıkarıp gine üstüme çıkmıştı.

Devam ediceğini anladığında daha da şiddetli ağlamaya başladım. Ellerim ve ayaklarım bağlamışlardı hiç bir şey yapamıyorum.

Gine yalvardım yakardım ama ne dediysem olmadı. İçimde hissettiğim garip şeyle donup kalmıştım. O ise dudaklarıma kapanmadan önce " artık benim kadınımsın güzelim " demişti. İçimde gel gitler yaparken tek istediğim beni öldürmeleriydi.

*****

Hala bu yatakta bağlıyım. Öylece hissiz bir şekilde kana bakıyorum. O günden sonra 3 kere daha gelmişti ve gine aynı şeyleri yapmıştı. Kusmaktan miğdemde bir şey kalmadığı için artık garip bir sıvı kusuyorum.

Bir kaç dakika sonra elinde bir kaç alet ile içeri Berk girdi.

" Ne yapacaksın onlarla "

Sorduğum soru çok masumcaydı ama o pis sırıtınca gine o şeyden yapacağımızı anlamıştım. Ağlayıp bağırmaya başladım.

" Bunu yanına bırakacağımı mı sanıyorsun. Hiç beklemediğin anda karşına çıkıcam. Bu yaptıklarına pişman edicem seni "

" Bebeğim böyle bağırman sadece beni tatmin eder. Seni daha da becermek isterim. İstersen boş tehditler savurma işimize geçelim. Nerede kalmıştık hah buldum "

Eline gine garip bir alet almıştı. Bana yaklaşıp ben daha ne olduğunu anlayamadan o büyük şeyi içime sokmuştu. Ben büyük bir çığlık atarken o aleti çıkarıp kendini içeri sokmuştu.

" Bebeğim eğer 2 yıl beni oyalamayıp kendini bana teslim etseydin bunlar olmazdı değil mi ama yanılıyormuyum ? "

" Bende intikam almaya gelince eğer sen bana bunları yaşatmasaydın sen de bunları yaşamazdın yanılıyormuyum diyicem ve o zaman ben zevk alıcam. Piç ! "

Her zamanki gibi tokat atmıştı alışmıştım bu sırada içeri o iki adam girdi bunların isimlerini biliyorum. Öğrenmiştim. Onlara da sıra gelecekti.

" Abi kaç gündür kızı sikiyorsun. Bırak da biz de tadına bakalım biraz dimi ama. Fıstık çok güzel görünüyor "

" Lütfen yapmayın ! Yalvarırım size yapmayın ! "

Ve her zamanki gibi beni dinlemediler !!!

Arkadaşlar merhaba. Yazarken içim parçalandı. Düşünsenize size böyle yaptıklarını. Ben şahsen intikamla falan uğraşmam direk kendimi ödürürdüm. Neyse arkadaşlar bu bölümde geçmişi yazdım diğer bölüm de şimdiki zaman olacak. Görüşürüz...

İNTİKAM !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin