-çok mu merak ediyorsun.
elindeki bezi burnuma götürdü. sonrası yok.
YAZARDAN
mark elindeki bezle min-jiyi bayıltıp arabaya doğru götürmüştü.
JİMİNDEN
mesajda yazan sokağa gittiğimde kimse yoktu yerde bir şey vardı b-bu min-jiye aldığım bileklikti.
duyduğum araba sesi ile irkildim sesin geldiği yöne baktım arabadaki min-ji değil mi.
hemen arabama atladım ve arabayı takip etmeye başladım.onun bir kılına bile zarar gelsin. o adamı kendi ellerim ile öldürürüm.
MİN-JİDEN
gözlerimi açtığımda ellerim ve kollarim bağlı bir şekildeydim.
kapı açılma sesi ile irkildim. gelen mark pisliğiydi.
-uyandin mi aşkım.
-ben senin hic bir zaman aşkın olmadim.
-Amerika güzel bir şehir dimi?
-ne diyorsun sen ya?
-gideceğimiz yer diyorum. oraya gideceğiz orada yaşayacağız.
-ben seninle hic bir yere gelemem.
-o kadar emin olma. çocuklar!! min-ji alıp arabaya götürün.
-ya bırakın bıraksana!!!!!!!!!
-ağzını kapatın.
adamlar beni arabaya bindirdiler.
arkasından mark geldi. ve arabayı çalıştırdı.JİMİNDEN
min-jiyi arabaya doğru götürürlerken gördüm. bu o gün gördüğümüz marktı.
hemen arabayla onları takip etmeye başladım .
MİN-JİDEN
havaalanına doğru gidiyorduk. agzim bağlıydı. konuşamıyorum jimini merak ediyorum gitmek istemiyorum buna daha fazla dayanamadım ve gözlerimden akan yaşlara engel olamadim. o pis herif hayatımı kaybediyordu.
havaalanına gelmiştik insanlar şüphe duymasin diye ağzımı açmıştı ama arkadan ellerimi tutmuş ve silah dayanmıştı.
1 haftadır yazamıyorum bu bölümde kısa oldu ama en yakın vakit yeni bölüm gelecek.