Bu bölümü Fleur'un ta kendisine _Fleur_Delacour_ 'a ithaf ediyorum sen bizim biricik Fleur'umuzsun!
Bir Beauxbatons Şampiyonu
Eğer Fleur Shania Twain (Kanadalı şarkıcı) dinleseydi, ki muhtemelen dinlemiyordu, muhtemelen “That Don’t Impress Me Much” -beni pek de etkilemedi- şarkısını çok seveceğini düşünüyoruz. Özellikle ilk kez Harry Potter ve Ateş Kadehi kitabında tanıştığımız haliyle bu etkiyi vermişti. Beauxbatons takımıyla Üç Büyücü Turnuvası’na girişlerinde, Fleur su götürmez bir şekilde güzel ve etrafından hiçbir şekilde etkilenmeyen biriydi.
Fakat Fleur’un sevecenliği, Harry Üç Büyücü Turnuvası görevlerinden biri olan ve Kara Göl’de geçen görevde, kardeşi Gabrielle’i kurtarınca daha çok göze batmaya başladı. Kardeşini kendisi kurtaramayınca, şükran duygusuyla dolmuştu – ve Ron da kendisini bir öpücükle dolu. Fleur ve Harry arkadaş bile olmuşlardı, Fleur soğuk tavırlarını bir kenarı bırakmıştı ve sevdiklerine karşı ilgili yaklaşımını gerçek bir şekilde gözler önüne sermişti.
Üç Büyücü Turnuvası sayesinde Fleur ve Bill Weasley ilk kez bir araya gelmişti. Resmi bir şekilde tanıştırılmamalarına rağmen, Fleur Bill’den kesinlikle etkilenmişti ve aşklarının tohumları burada ekilmişti.
Harry, Fleur Delacour’un, annesinin omzu üstünden büyük bir ilgiyle Bill’i süzdüğünü fark etti.
Anlaşılan uzun saça da, ucunda diş olan küpelere de hiçbir itirazı yoktu.– Harry Potter ve Ateş Kadehi
Weasley Ailesine Katılması
Ateş Kadehi ve Zümrüdüanka Yoldaşlığıkitapları arasında Fleur hakkında pek bir bilgi bulamıyoruz – yine de İngilizcesini geliştirmek için Gringotts’ta işe başladığını ve Bill’in ona ‘çok fazla özel ders’ verdiğini biliyoruz. Bir sonraki sefer Melez Prens kitabında gerçekten de karşımıza çıktığında, bu ‘özel derslerin’ hızlı bir şekilde aşka dönüştüğü ortaya çıkıyor. Aslında, Harry Fleur ile tekrar karşılaştığında, Fleur ve Bill nişanlanmışlardı. İşin daha da tatlı kısmı, Fleur Weasley klanıyla kaynaşmaya çalışıyordu. Maalesef dobra tavırları (‘… eğeğ yemeğk yapmağı ya da tavuğklağı seevmiyoğsanız, buğada yapılcak çok biğ şey yook!’) onun Ginny ve Molly’nin gözüne girmesini sağlamamıştı, üstüne itici lakabını almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Potterhead'e Dair
Non-FictionHer Potterhead birbirinden fazla sever Harry Potter'ı. Onların okuyacağı satırları yazmak harika bir şey olacak. Bu kitapta da gerek sorular; gerek bu mu, şu mu challenge'leri, gerek bilgiler, gerekse teoriler yer alacak. Eğleneceğeniz ya da merakın...