Mint minden nap,ma is rossz kedvvel kelltem fel. Suli.
Forgolódtam még egy fél órát a pihe puha ágyikómban,aztán elcsoszogtam a szekrényemhez. Kivettem egy fehér pólót amin egy Nirvana-s logó díszelgett,hozzá egy fekete csőfarmert. Magamra ráncigáltam őket,majd bevonultam a fürdőbe. Fogmosás,smink,fésülködés és kész is voltam.
Lementem a konyhába.
-Szi...!!-köszöntem volna a szüleimnek,de senki nem volt a konyhában. Odacamnogtam a hűtőhöz,amin egy sárga fecni díszelgett.
"Szia kicsim!!! Apáddal hamarabb kellett bemennünk. Délután beszédünk van veled. Jó tanulást.
Puszi:Anya&Apa
Megvontam a vállam,majd felkapva cipőm,táskám kiléptem az utcára.Matekon ülök,nézek ki a fejemből,mikor kicsapódik a terem ajtaja és belép rajta ő nagyságos ura. Ma egy fekete izom pólót,fekete farmert viselt egy aranyórával kiegészítve. Intettem neki,ahogy észre vett.
-Már elnézést Ricsikém!!! Nem zavarja,hogy órát tartok??-kérdezte a matek tanár Ricsi felé fordulva. Jó barátom elindult felém,közben vigyorgott. Levágta magát mellém,majd Ági néni felé fordult.
-Ha jobban belegondolok...nagyon is zavar!!! Abba hagyhatná!!!-felelte,miközben megengedett magának egy pimasz mosolyt. Istenem ez a srác.
-Így gondolod?? Akkor fáradj a táblához,és tartsd meg az órát!!!-dörzsölte meg két kezét a tanár a krétapor végett.
-Menjen ki Dia!!!-mutatott rám
-Köcsög
-Ribanc-mosolygott rám.
-Kérem az ellenörződ!!!-sétált oda mellénk a tanár. Ricsi rápillantott, majd megszólalt.
-Nincs nálam. Elfelejtette visszaadni. -mosolygott rá ,,kedvesen" Ági nénire. Az osztály eddig bírta. Mindenkiből egyenkét tört elő a nevetés. Imádjuk,mikor a drága jó madarunk(Ricsi),felbassza agyilag a matektanárt.
-Igen???Semmi probléma!! Akkor még egy szaktanárival dicsekedhetsz-majd visszavonult a táblához,és folytatta az órát,abban az öt percben.
-Te hülye vagy!!-fordultam Ricsi felé.
-Nem akarsz valami újdonságot mondani??
-Hm...nem hiszem. Miért késtél??-váltottam komolyabb hangnemre.
-Majd szünetben megbeszéljük-mosolygott rám. Válaszul csak bólintottam. Visszafordultam a táblához,de abban a pillanatban fel is álltam és kivoultam az osztállyal együtt a teremből. Vártam egyetlen barátom,aki bent maradt a tanárral.
Tudni kell rólam,hogy nagyon nehezen barátkozom. Nehezen nyílok meg. És ami a legrosszabb,hogy düh kezelési problémám van. Egyedül Ricsivel vagyok jóban. De a ,,betegségemről" ő sem tud.
-Na végre!! Mi tartott ennyi ideig??-fordultam felé,mikor kilépett az ajtón. Elvigyorodott majd megszólalt.
- Igazat vagy...??
-Igazat,te vad barom!!-csaptam tarkón.
-Jól van jól van!!! Lecumizott-vigyorgott rám. Én megálltam előtte és vetettem felé egy amolyan ,,ezttesemgondoltadkomolyanhogyelhiszem"pillantást.
-Na jó!! Bocsánatot kellett,hogy kérjek. De nem hangzott rosszul az első.
-Te hülye vagy! Na lökjed...miért késtél??-néztem rá komolyan. Sajnos nem igen jó a családi viszonyuk. Az apja iszik. Az anyuk egy ribanc. Egyedül csak ő van a kishugának. Sajnálom őket.
-Apám verte anyám a hugom szeme láttára!!!
-Jézusom!!! De jól van,mármint a hugod??
-Azon kívül,hogy sokkos állapotban volt vagy van, semmi baja Lolának.-sajnáltam őket nagyon. Hirtelen beugrott egy ötlet.
-Figyu!!! Ma nem aludnátok ott nálunk??-csillant fel a szemem.
-Szó sem lehet róla. Nem akarok a terhetekle lenni.
-Ugyan már. Dehogy vagytok. Hisz imádom Lol-t és téged is szeretlek. Nem lennétek a terhünkre.-mosolyogtam rá.
-Rendben. Lola biztosan örülni fog neki.
-Akkor ezt megbeszéltük-mosolyogtam rá,majd elindultunk a biosz terem felé.
-Öhm...körülbelül 5 óra fele gyertek,mert apáék beszélni akarnak velem-fordultam felé. Azt hiszem tudom miről akarnak beszélni. Gondolom a ,,betegségemről". Azért akarom,hogy később jöjjenek,mert nem akarom,hogy lássák,ha véletlenül dühbe gurulnék.
-Oké. És köszönjük. Mondjuk csak Lola marad,mert nekem munka,de ha végzek,akkor megyek hozzátok. -mondta mosolyogva. Hát igen. Ricsi 18 éves és ő tartja el a hugát. Persze enni kapnak,de a ruhákat,a tisztálkodási szereket satöbbi,ezeket mind Ricsi rendezi. Egy kávézóban dolgozik,mint felszolgáló,és csupán 90ezer forintot keres. Ami valljuk be,nem elég kettejüknek. Ugyanis mind a ketten pénzes suliba járnak,és még félre sem tud tenni Ricsi.
-Oksa-majd előre fordultam ugyanis elkezdődött az óra.Már 1 órája a kanapén poshadok,ugyanis anyáék késnek. Remélem nem akarnak megint valami dili dokihoz küldeni. Elég volt nekem az előző is. Gondolat menetem az ajtó csukódása szakította félbe.
-Megjöttünk!!-kiáltott anyu.
-Itt vagyok. Ne ordíts.-odamentem a pulthoz,és segítettem neki kipakolni a bevásárló táskából.
-Szia Dia!!-köszönt apu.
-Hali!!-adtam egy puszit az arcára.
-Nos miről is akartatok beszélni??
-Ülj le.-mondta anya,majd helyet foglaltam a bárszéken.
-Hu...tudod van a düh....
-Mi van vele??-csaptam a pultra közben felálltam. A szemeim szikrákat szórtak,kezeim ökölbe szorultak.
-Nyugodj meg!!-ültetett visssza a helyemre apa,miközben a hátam simogatta.
-Nos! Arra gondoltunk apáddal,hogy fogadunk neked egy személyi edzőt!-mosolygott rám anya.
-Hogy mit??? Minek az nekem??? Értem én,hogy van rajtam felesleg,de attól...
-Csönd!!! Nem kell a beleegyezésed!! Holnaptól mész edzeni.
-Marha jó. Miért nem lehetett megkérdezni??HMM??MIÉRT???-sepertem le a pultról anya egyik gyümölcsös tálát.
-Mert...de hidd el nekünk,hogy jót fog tenni.
-Jó elhiszem...ma átjönnek Ricsiék. -néztem anyura.
-Ó,de jó!!! Akkor neki állok főzni. -mikor kimondta csengettek.
-Szia,Lol. Ricsi-öltetem meg őket.
-Na itt hagylak,majd jövök én is.-puszilta meg hugát Ricsi. Elköszöntünk,majd játszottunk.-Kész a vacsoraaaa!!!-ordított fel anya.
-Na gyere,te!!-kaptam fel az ölembe Lolát,majd levonultunk a konyhába. Lent Ricsivel találtam szembe magam.
-Hát,te??-néztem rá.
-Elengedtek hamarabb. -mosolygott rám.
Megvacsoráztunk,majd lefektettük Lolát.
-Miről akartak veled beszélni anyudék??-ült le az ágyamra.
-Elmondok neked valamit,de ne akadj ki-néztem rá könyörgően.
-Nem fogok-és elmeséltem neki mindent.
-Miért nem mondtad??
-Nem mertem.-hajtottam le a fejem.
-Jaj,te lány. Nem haraptam volna le a fejed. -ölelt át.
-Tudom. De nem akartam,hogy ez végett máshogy bánj velem.
-Nem tettem volna,ha megkérsz.
-Gyerekek!! Lassan éjfél. Szerintem aludjatok. -nyitott be anya. Kössz. A kopogás hol maradt??
-Oké.
-Nos jó éjszakát.
-Neked is. -öleltem meg,majd becsuktam az ajtót. Átöltöztem,majd belemerültem az álmok világába.
Diána:Ricsi:
Sziasztok!!! Itt volna az új könyvem első része. Ha tetszett vote-lj és komizz,hogy tudjam tetszett e. (✍/⭐️)
🙃❤️
YOU ARE READING
Szerelem a konditeremben
RomanceFarkas Diána egyáltalán nem a hétköznapi lányok közé tartozik. Hamar dühbe gurul,és nehéz vele össze barátkozni. De a szülei ráveszik menjen el edzeni egy személyi edzővel,aki segít neki levezetni a feszültséget. Csak hogy minden másképp alakul mi...