⭕️6⭕️

184 19 19
                                    

Hétfő reggel van. A hétvégém nagyon jól telt. Szombaton ugye itt volt Márk,akivel jót szórakoztam. Vasárnap tanultam egy kicsit,majd Ricsivel elmentünk a moziban. Most pedig épp a szekrényem előtt állok,és azon gondolkodom,hogy mit kellene felvenni. Végül kivettem egy fekete pólót egy fekete farmerral. Felvettem a ruháim,majd a fürdőszobába csoszogtam. Fogat mostam,majd sminkeltem. Hallottam,hogy a telefonom jelez. Visszamentem a szobámba a telefonomért.
Márk😎💪:Ma mikor végzel??
Mi van??
Szépségem😇:miért??
Márk😎💪:ahjj!!! Csak!!
Szépségem😇:fél három.
Márk😎💪:oké,akkor majd várj meg.
Szépségem😇:azt se tudod,hogy hova járok.
Márk😎💪:de a facebook igen😉
Szépségem😇:😒
Felkaptam a táskám,majd elindultam a suliba.
-Dia!!Várj már meg!!-kibálták a nevem. Ez nem Ricsi!
-Erik??-fordultam a szőkeség felé.
-Aham. Gond,ha veled tartok??-kérdezte. Válaszul megráztam a fejem. Szólásra nyitotta száját,de inkább visszacsukta.
-Mit szeretnél?
-Öhm...segítenél nekem??
-Miben?
-Tudod van a barátnőm,Zsófi!!-bólintottam,hogy tudom kire gondol-Nos,szakítani akarok vele,de nem tudom,hogy hogyan tegyem. -mondta kétségbe esve. Szakítani akar Zsófival???
-Hívd el valahová,és mondd meg neki. De miért akarsz szakítani vele??-néztem rá mindent tudóan.
-Öhm...mert már nem szeretem. Azt hiszem soha nem is szerettem.
-Aham... Más van a dologban,ugye???
-Igen.
-És ki az??
-Miért mondanám el??
-Jól van jól van. Csak kérdeztem. De legalább csak annyit árulj el,hogy ismerem-e?
-Igen. -ha ezt Ricsi megtudja.
-Na jó,én oda megyek-mutatott a haverjaihoz. Bólintottam,majd beléptem a suli ajtaján. Elmentem a szekrényemhez,hogy kivegyem a tesi cuccom. Hétfőt tesivel kezdeni?? Jó hülye az aki ezt kitalálta. Épp az udvaron mentem keresztül,mikor megláttam Ricsit,hevesen telefonálni. Nem mentem közel hozzá,inkább megvártam.
-Szia,Ricsi. Baj van?-kérdeztem tőle,mikor oda ért hozzám.
-Szia. Igen,baj van.
-Mondjad már mivan!!
-A szüleim autóbalesetet szenvedtek.
-Mi??-kaptam szám elé a kezem.
-Igen. Nappal suliban vagyok,este dolgozom. Én nevelem már 5 éve a húgom. Erre fel a szüleim úgy gondolták,hogy inkább válasszák a halált,mint az életet.-kezdett el sírni.
-Meg-meghaltak??
-Igen. Anyám,már a helyszínen. Apám,meg 20 perce a mentőautóban.
-Édes istenem!! Annyira sajnálom-öleltem meg.
-Hé,Dia,Ricsi. Szevasztok-jött oda hozzánk boldogan Erik.
-Itt meg mivan??-kérdezte értetlenül. Elhúzódtam Ricsitől. Így már láthatta,hogy nem nekem van problémám.
-Hé-hé,Ricsi. Mi történt??-két keze közé fogta a síró barátom arcát. Oké??!!
-A szhü-szüleim au-autóbalesetet szenvedtek-zokogta.
-Micsodaa??Ricsi,neked most nem itt kellene lenned. Gyere,beviszlek a korházba.-ragadta karon Ricsit.
-Nem hagyhatom itt a sulit.
-Majd én elintézem-szóltam közbe.
-Köszi-ölelt meg.
-Nincs mit. De vigyázzatok magatokra.Sziasztok.
-Szia-köszöntek egyszerre. De jó. Egyedül egésznap. De nagyobb probléma az,hogy ki fogja felnevelni a kicsi Lolát. Ricsi nem bírja,hisz iskolába jár. Igaz már betöltötte a tizennyolcat,de nem bírná felnevelni. Beszélek anyuval,ő úgyis ügyvéd. Lehet az örökbe fogadást eltudná intézni.
Gyors írtam egy üzenetet Márknak,hogy ne jöjjön értem,mert gond adódott. Azt írta,hogy akkor hozzànk jön.

Sziasztok!! EGY:
NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM A TÖBB MINT 300 MEGTEKINTÉST. Tudom nem olyan sok,de nekem sokat jelent.🙂🙂🙂Kettő:
Meghoztam a 6. részt is. A kövi részben folytatom a Hétfői napot. Remélem tetszett. Ha igen hagyj magad után nyomot!!😘🙂

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Aug 30, 2017 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Szerelem a konditerembenWo Geschichten leben. Entdecke jetzt