Suli után gyors haza cammogtam,hogy legyen időm tanulni. Mikor hazaértem a szobám felé vettem az irányt. Átvettem az edzős ruhám,majd előpakoltam a tanulni valóm.
Épp a törit pakoltam be a táskámba,mikor üzenetem érkezett a telefonomon.
Márk Kalocsai:
Elindultam érted!! :)
Diána Farkas:
Mi??? Nem kérte senki!!!!
Márk Kalocsai:
És??? Már mindegy...siess lefele. 😉
Mielőtt elküldhettem volna a halálfaszára,dudáltak. Ez komolyan itt van??? Na várj csak,adok én neked!!!
Felkaptam a tornazsákom,amiben nem volt más csak a telóm a fülhallgatómmal,egy üveg víz és egy kisebb mennyiségű pénz. Lerobogtam a lépcsőn,majd kulcsom felkapva léptem ki a házból. Bezártam az ajtót,majd elindultam a fekete Range Rover felé. Márk belülről kinyitotta az anyósülés felöli ajtót,majd beszálltam.
-Szia!!-mosolygott rám.
-Hello!!! Minek jöttél értem???
-Mert átmegyünk Szegedre,mivel ott nagyobb az edző terem. És jóval eldugottabb helyek vannak ott. -mosolygott rám perverzen. Csak megforgattam a szemem,majd ránéztem.
-Ne forgasd azt a két szép szemed,mert egyszer fennakad.
-Te meg az utat figyeld. Ha balesetet szenvedünk kinyírlak. És igen még akkor is, ha meg is halunk.
-Bízz bennem,cica. -inkább ráhagytam,mert már remegett a kezem. Mondjuk jó,hogy átmegyünk Szegedre. Rég voltam ott,és már megfulladtam a vásárhelyi levegőtől. Emlékszem,mikor még kicsi voltam,milyen sokat jártunk át anyáékkal. Akkor még nem küzdöttem dühkezelési problémákkal és nem is volt hangulat ingadozásom. Nem is tudom melyik a rosszabb?! Annyira belefáradtam màr abba,hogy mindig mindenkivel rosszul bánok. De nem tudok semmit sem csinálni. Járhattam én terápiákra,dilidokihoz,vagy szedhettem minden féle gyógyszert,nem hatott. Lehet,ha az edzésbe vezetem le a feszültséget,akkor jobb lesz?? Remélem.
-Min gondolkodsz annyira??-kérdezte Márk.
-Semmin.
-Te aztán szűkszavú vagy.
-Nincs mit mondanom. -rántottam meg a vállam.
-Na,és mikor éretségizel???
-Most fogok pár hét múlva.
-Na az jó!! És minek mész tovább tanulni??
-Nem tudom...lehet kihagyok egy évet és elmegyek dolgozni. Fogalmam sincs. -rántottam meg megint a vállam.
-Ahaam...de mégis mik érdekelnek???
-Hm...a fotózás,a természet,és a fegyverek.
-A fegyverek??? Ezt most nem értem... Hogy érdekelhetnek egy lányt a fegyverek???-ráncolta a szemöldökét.
-Úgy ahogy egy férfit a fodrászat!!!
-Végülis...miért nem mész rendőrnek???? Vagy valami fotósnak???
-Mert várni szeretnék egy évet... Addig megtudom,hogy mit akarok kezdeni magammal.
-Ahaam...-ezzel befejeztük a beszélgetést. Márk leparkolt egy edzőterem előtt. Kiszáltunk,majd bementünk a fekete ajtón.
-Szia,Lilla!!El szeretném kérni a női és a férfi öltöző kulcsát. -mosolygott rá a szőke ciklonra.
-Tessék...a férfi 56-os a nőé 89-es. -adta Márk kezébe a szekrény kulcsokat. Tyűha!!! Ez a lány egy igazi...khmmm....értitek. És ahogy Márk ránéz....Chhh...Tipikus fiú. Mert nem igen mondanám férfinek. A szőkeség vagyis Lilla,jobbra-balra illegeti-billegetei magát.
-Mehetnénk,vagy szeretnétek még az eszmecserét folytatni???-néztem rá unottan Márkra,aki igencsak el volt foglalva a pult mögött álló lány melleinek bámulásával.
-Oh...öhm...ne haragudj!! Mehetünk!!-elindultunk az öltözők felé,ahol ketté váltak útjaink. És csak a tatyóm dobtam be a szekrénybe,majd kiálltam az öltöző elé.
Basszus,mennyi ideig van benn ez a csávó??? Komolyan mondom már itt állok 10 perce. Kíváncsi vagyok mit talált ki mára.
-Na mehetünk??-jelent meg Márk.
-Tudod,nem én rám kellett 10 percet várni.-vigyorogtam rá.
-Haha....ma jól megedzelek-mosolygott rám ördögien. Ehm...csak nekem volt két értelmű ez a mondat?? Na igen. Én és a perverz fantáziám...Nem mondtam neki semmit. Elindult be a terembe,én meg követtem. Tényleg nagyobb volt a terem,mint Vásárhelyen.
-Nos,oda megyünk ahoz a géphez...-mutatott oda a géphez. Asszem' rákell üllni,majd a lábaddal felfele tolni a súlyt.-És szépen kitolsz 30-at. Persze csak 20kg-val. -bólintottam,majd leültem a szerkezetre.
-Egy.
-Kettő
-Három. -számolta a kinyomásaim(fuu...de hülyén hagzik😂 szrk.).
Mikor az utolsót nyomtam ki,azt hittem meghalok.
-Oké. Ügyes vagy. Akkor most felülés. 100. -mosolygott le rám,teszem hozzá kedvesen. Én belenéztem gyönyörű barna szemeibe,majd megengettem magamnak egy mosolyt.
-Ezzel nagyon mellé fogtál,haver. -mondtam neki,majd elnyúltam a földön. Már a 30-nál járhattam,mikor oda jött hozzám.
-Ezt,hogy értetted??
-Úgy,hogy én képes vagyok 150-200 felülést is megcsinálni,attól függetlenül,hogy nem nézed ki belőlem. -kacsintottam rá,majd folytattam ott ahol abbahagytam. Lefeküdt mellém, majd ő is neki állt. Egyszerre végeztünk.
-Menjél,igyál. Aztán mutatok valamit. -bólintottam,majd kimentem a teremből. Épp beakartam lépni az öltözőbe,mikor megragadták a karom. Az illettő hosszú körmei belemélyedtek a bőrömbe.
-Mit akarsz??-néztem Lillára.
-Hagyjd. Békén. Márkot. -szótagolta el a mondatot.
-Először is:engedj el,mert kikaparom a szemed. Másodszor:miért is hagynám békén Márkot??
-Mert,Ő AZ ENYÉM.
-Engem oszt' érdekel,hogy kié. -röhögtem a képébe,majd karom kirántottam a karmai közül. Ezzel a tettel végig szántott a karmaival a bőrömön,ezáltal megkarmolva. Elszámoltam magamban 10-ig,majd bementem inni.
Már kevésbé idegesen mentem vissza Márkhoz.
-Mi tartott ennyi....? Mi történt veled??-fogta meg a véres karom. Upssz.
-Semmi. Csak egy liba megkarmolt. De mit akartál mutatni??-néztem rá.
-Biztos jól vagy??
-Igen.
-Gyere.-indult meg egy boxzsákhoz. -Tudsz boxolni??
-Nem.
-Akkor most meg fogsz tanulni. -fogta meg a kezem,majd odahúzott maga mellé.
-Milyen kezes vagy??
-Jobb.
-Oké. Na akkor állj be így,ahogy én. -beálltam úgy ahogy ő. Bal lábam elől,jobb hátúl egy kicsit meghajlítva. Bal öklöm az arcomnál a jobb az államnál. -A bal kezed nyújtsd előre-tettem amit kért. -Most a jobbat. -ahogy kinyújtotta a jobb kezét úgy fordította ki a jobb sarkát. Megpróbáltam utánozni. Hát nem sikerült,ugyanis a sarkam nagyon kifordítottam.
-Nem úgy,te-mosolygott rám. Hátamhoz állt,majd balkezével megfogta derekam. Jobb kezével a sarkamat késztette mozgásra.Érintésére libabőrös lettem. -Oké és most nyújtsd a jobb kezed. -kinyújtottam,miközben ő a sarkam piszkálta. Majd elengedte és egyedül csináltam tovább. -Nagyon jó. Ügyes vagy.
Még gyakoroltunk egy kicsit,majd beültünk a kocsiba.
-El szeretnél menni az Árkádba??
-Még szép.
-Na akkor indulás-majd elindította a kocsit. 10 percen belül meg is érkeztünk az uticélhoz.
-Hova??
-Éhes vagyok...-vette az adást,majd elkezdett húzni az első kajádához amit meglátott. Ő rendelt valami hústálat én meg gyros-t.
-Na milyen volt a mai nap??-nézett rám. Milyen volt?? Igazán élveztem,de csak a box miatt.
-Jó. De csak a box miatt.
-Azt hittem megölsz miatta. -mosolygott rám
-Dehogy is. Bár majdnem sikerült azt a hülye libát kinyírnom. -gondoltam vissza a történtekre.
-Lilla?? Az egy tudod mi... Nem bírom. -felnevettem kijelentésén.
-Nem úgy vettem észre.
-Jól van,na!!! Férfiból vagyok.
-Nem!! TE fiúból vagy!!
-Mi?? Nem vagyok kisfiú!!!-fonta össze két karját maga előtt. Ajkait lebigyesztette,miközben ,,gonoszul" méregetett,de a szeme az mosolygott. Elő kaptam telóm,majd nyomtam róla pár képet. -Nyaaaa.....
-Méghogy nem vagy kisfiú. -nevettem fel. Beszélgettünk még egy kicsit majd haza indultunk.Márk leparkolt a házunk előtt.
-Nos,hétfőn találkozunk. -fordult felém. Valamiért furcsa érzés lett úrrá rajtam. Nagyon jól éreztem ma magam,Vele.
-Igen. Köszönöm,az Árkádos bigyót-mosolyogtam rá.
-Nincs mit. Remélem jól érezted magad. Szia-szólt utánnam. Én már a mondata elején kiszálltam az autóból. Intettem neki,majd felmentem a szobámba. Anyuék még mindig dolgoznak. Mivel nem voltam éhes,elmentem tusolni.
Mikor kész lettem fel vettem egy buygit egy Bosszúállók-os pólót,majd bedőltem az ágyamba. Csippant egyet a telóm.
Márk Kalocsai:
Jó éjt,szépségem. 😙😊
Diána Farkas:
Jó éjt. :)
Márk Kalocsai veállította a beceneved a következőre:Szépségem😇
Szépségem😇 beállította Márk Kalocsai becenevét a következőre:Márk😎💪
Márk😎💪: szóval erős vagyok??!
Szépségem😇: úgy,mint a nem létező rézfaszúbaglyom.
Válaszát megse várva oltottam le a telefon képernyőt. Tényleg kifárasztott,nem félre érteni. Majd álomba merültem. Hosszú évek során,most először mosolyogva.Sziasztok!! Itt az ígért rész. Remélem tetszik. Ha igen légyszí vote-lj és komizz🙏☺️☺️
YOU ARE READING
Szerelem a konditeremben
RomanceFarkas Diána egyáltalán nem a hétköznapi lányok közé tartozik. Hamar dühbe gurul,és nehéz vele össze barátkozni. De a szülei ráveszik menjen el edzeni egy személyi edzővel,aki segít neki levezetni a feszültséget. Csak hogy minden másképp alakul mi...