Másnap a csengőnk hangjára kelltem. Azonnal felültem az ágyon,mikor beugrott,hogy ma jön Ricsi.
-Anya!!!Légyszi engedd be Ricsit!!-kiabáltam le az emeletről anyunak. Gyors felkaptam egy szürke nadrágot,majd megfésültem a fejem tetején található madárfészket. Lebaktattam a lépcsőn.
-Sziasztok!!-köszöntem Ricsinek meg anyának.
-Szia. Kérsz reggelit??-kérdezte anya. Bólintottam,majd drága jó barátommal leültem asztalhoz.
-Milyen volt az edzés??-vigyorgott rám Ricsi. Ránéztem anyára,aki persze fülelt,hogy mit válaszolok.
-Átmentünk Szegedre. Megmutatta,hogy hogyan kell boxolni. Úgyhogy hulla fáradtan estem haza.-végülis az igazat mondtam. Anya elénk tette a reggelink,majd elköszönt ugyanis ment dolgozni.
Mikor megettük,a mosatlanokat beletettük a mosogatóba,majd felmentünk a szobámba.
-Kapcsolok zenét. Jó?!-Ricsi bólintott. A telefonom hozzácsatlakoztattam a bluetooth-os hangszórómhoz és elindítottam rajta a BVB Legion of the Black c. zenéjét. Ez a dal háromnegyed óráig szólni fog.
-Na akkor...mesélj!!-ültem le az ágyamra törökülésbe.
-Hu...múlt hónapban kaptuk azt a töri projektet. Mivel Eriket osztották be mellém,így még az nap àtjött hozzánk. Akkor még semmi különös nem volt. Majd rá két napra én mentem hozzájuk. Erik feldobta azt az ötletet,hogy náluk tanuljunk,mert nem akar többször fordulni. Én belementem. Aztán mikor odaértünk,és bementünk a házba csak akkor vettem észre,hogy csak ketten vagyunk az egész házban. Az elején semmi nem volt. Aztán mikor a vizem ittam rám mozdult. Elkezdett perverz dolgokat mondogatni a fülembe. Aztán megcsókolt. És ez minden egyes ,,tanulásnál" így ment. Az előtt is sejtettem,hogy valami nem stimmel velem,mármint amit iránta érzek. De így,hogy folyton ilyen szituációkba keveredtünk,belészerettem. És fogalmam sincs mit tegyek!!!-fejezte be mondani valóját. Elsőnek meg se szólaltam. Próbáltam feldolgozni a hallottakat. Majd mikor sikerült,megszólaltam.
-Mióta nem voltál lánnyal,úgy? -Lassan...három...hónapja-nyögte ki végül. Mi??? Három hónapja nem volt lánnyal???
-De Erik együtt van Zsófival,nem??-húztam össze szemöldököm.
-De. Valószínűleg nem tudja,hogy a barátja biszex.-
-Hogy-hogy nem tudja? Hisz az egész suli tud róla!-
-Rosszul tudod! Csak azok tudják akikkel már kavart. Meg persze te. De azon kívül senki.-mondta végig nyugodt hangnemmel. Hogy lehet az,hogy a saját barátnője nem tud róla? Én biztosan kiherélnem a barátom,ha megtudnám,hogy biszex. De csak is kizárólag azért,mert nem árulta el. Már ha lenne barátom.
-Dia,mit csináljak?? Nem bírom tovább nézni,hogy másokkal enyeleg!-esett kétségbe fekete hajú barátom.
-Mivel ő játszik veled,mármint szeret perverzül bánni veled,így te is tedd ezt vele. Nézd meg mit reagál rá. Úgyis olyan könnyen tudod zavarba hozni az embereket. -mosolyogtam rá.
-Ja,úgy mint engem.-motyogta az orra alatt. Egyszercsak csippant a telefonom.
Márk😎💪:szia.
Szépségem😇:hali. Mit szeretnél?🤔
Márk😎💪:unatkozom.
Szépségem😇:én nem,úgyhogy ha nem gond magadra hagylak,ugyanis vannak nálam. Pá
Márk😎💪:nyaaa...ilyen egyszerűen lekoppintasz???Jól van akkor😫😤
Szépségem😇:ilyen az élet....
-Ki az??-hajolt ,,bele'' a telefonomba Ricsi. -Márk??Az meg ki a fene?-kérdezte szemőldök ráncolva.
-Öhm...az edzőm-
-Mi?? És te messengeren beszélgetsz vele?? Muti már,hogy néz ki!!"kezdett el ugrálni az ágyamon. Soha nem láttam még ilyennek.
-Egyre furább dolgokat hoz ki belőled ez a meleg dolog.-motyogtam az orrom alatt,miközben rámentem Márk adatlapjára.
-Ő az!-fordítottam Ricsi felé a telefont.
-Tyűha!!!Ez valami adonisz!Meg fogtad vele az Isten lábát!!-nézte meg vagy huszadjára a képet.
-Oké. Szerintem ezt most leteszem,még mielőtt felizgulnál. -mondtam neki,majd letettem a telóm.
-Mit csináljunk??-kérdeztem tőle.
-Hm...karaoke-ünk!!-
-Oké.
Lementünk a nappaliba. Bekapcsoltam a tv-t,majd csatlakoztattam hozzá karaoke szettet.
Épp nagyban énekelt Ricsi,mikor csöngettek.
-Mindjárt jövök.-odabattyogtam az ajtóhoz,majd kinyitottam.
-Te mit keresel itt?
-Szüleimhez jöttem,akik három házzal laknak arrébb. Gondoltam benézek,ugyanis nagyon unatkozom.-emelte ki az utolsó szót.
-A szüleidhez,mi??-néztem bele szemeibe. Elkezdett dörögni villámlani,utánna elkezdett szakadni az eső.
-Oh...hagy az a...-kezdett el szitkozódni.
-Mi van?
-Autó nélkül vagyok.
-Ahj...gyere be. -engedtem be az ajtón.
-Ki az,Di..?-jött ki Ricsi.
-Khm...Márk,ő itt Ricsi a legjobb barátom. Ricsi,ő itt Márk az...edzőm. -nagyon kínosnak éreztem ezt a szituációt. Márk nagyon méregette Ricsit. De ez fordítva is így volt.
-Nos...míg el nem áll az eső,elüthetnénk az időt. -szólaltam meg végül.
-Folytassuk azt amit félbe hagytunk. -dobta fel az ötletet Ricsi.
-Karaoke-ztunk. Jössz??-fordultam Márk felé. Bólintott,majd elindult utánnunk.
-Dia,te jössz-vigyorgott rám Ricsi.
-Márk,elmondom neked a szabályokat.Van ez ...
-A karaoke-nak vannak szabályai??-nézett rám értetlenül.
-Nincs,de nálam igen. Tehát! Van ez a sapka. Vannak benne cetlik,amikre zeneszámok vannak felírva. Amit kihúzol azt kell énekelned. Érted??-válaszul bólintott. Ricsi felé fordultam,majd kihúztam egy cetlit.
-Na,mit kell énekelned??-nézett rám Ricsi.
-Nee...csak őt ne!!-nyavajogtam,mikor megpillantottam kinek a dalát kell,hogy énekeljem.
-Mit húztál??-kérdezte Márk. Odasétált mellém,majd rápillantott a cetlire. -Ariana Grande:Dangerous Women. -olvasta fel a pappír tartalmát.
-Akkor hajrá. -adta a kezembe a mikrofont Ricsi.
-Előre szólok!! Angol kiejtésem egyenlő a nullával. -majd mikor közöltem velük ezt az aprócska tényt,elkezdtem énekelni.
-Azta!!! Nagyon jó hangod van!!-mondta Márk. Rámosolyogtam,majd megráztam a sapkát.
-Te jössz!!-szólt neki Ricsi,mikor látta,hogy nem akar húzni a sapiból.
-Nem tudok énekelni. -rázta a fejét.
-Ricsi se tud.
-De,ha én elkezdek énekelni,akkor nem csak edzésre kell,hogy járj,hanem orvoshoz is.
-Nem baj. Naaaaa légysziii-néztem rá könyörgően. Válaszkép sóhajtva megforgatta a szemeit,majd belenyúlt a sapiba.
-Na??-kérdeztem meg.
-Kihúztam a dalunkat. -vigyorgott rám.
-Gyerekek,nekem mennem kell,mert Lola nem érzi jól magát a barátnőjénél. Úgyhogy jó szórakozást. -kikisértem.
-Na,mit húztál???
-Depresszió:A kés hegye.
-Na ne már!! Te miért húzhatsz jót??-megrántotta a vállát,majd neki állt.
-Na milyen volt??-kérdezte ,mikor befejezte a dalt.
-Hazudtál.
-Mi??
-Hazudtál. Azt mondtad nem tudsz énekelni. Ez valami fantasztikus volt.
-Köszi.
-Nem vagy éhes??
-Hm...köszi nem. Maradnék még,de sietnem kell be a terembe,mert ügyfelet várok.
-Oh..oké. Nos akkor szia. -köszöntem neki. Becsuktam az ajtót,majd összepakoltam a bappaliba.
A farzsebemben megrezzent a telóm,kétszer is.
Fekete köcsögöm😂❤️:hétfőn tátogsz nekem,mint az ebihal ;).
Fekete Eccarvú:oké😒jó éjt😘
Fekete Köcsögöm😂❤️:neked is😘
A másik Márktól jött.
Márk😎💪:köszönöm ezt a csodás délutánt/estét. Jó éjszakát szépségem😘
Szépségem😇:neked is.
Visszatettem a zsebembe a telóm,majd vacsi után néztem. Egy melegszendvics mellett döntöttem. Gyors megettem,majd elmentem tusolni. Mikor kész voltam,felvettem egy fekete trikót egy fekete cicanadrággal.
Szétnéztem még a közösségi oldalakon,majd elaludtam.Sziasztok!! Itt volna a kövi rész is. Megpróbálok még suli előtt összedobni 3-4 részt(amiből 1 kikerül). Így nem kell majd 3-4hetet várni egy-egy részre.
Nos,ha tetszett légyszi jelezd felém🙏😘😘
DU LIEST GERADE
Szerelem a konditeremben
RomantikFarkas Diána egyáltalán nem a hétköznapi lányok közé tartozik. Hamar dühbe gurul,és nehéz vele össze barátkozni. De a szülei ráveszik menjen el edzeni egy személyi edzővel,aki segít neki levezetni a feszültséget. Csak hogy minden másképp alakul mi...