2.

64 3 0
                                    

Dupa cum ziceam,liceul Liberty,trebuie sa mai stau aici inca 3 ani. Poate ca norocul este de partea mea,iar eu si mama sa ne mutam in alt oras. M-am familiarizat cu aceste mutari bruște,clasa a 8a a trebuit sa o fac in China din cauza jobului mamei mele.

Ok,sa trecem peste si sa vedem ce o sa facem astazi. Tinand cont ca este sambata as putea sa ies putin prin oras.

Ma imbrac repede cu o pereche de blugi rupti,un tricou,iar in picioare am ales sa imi iau o pereche de tenesi negri.

Ies din casa si ma indrept linistita spre mall. Ce? Nu am voie sa imi iau haine noi? Ce daca sunt mai ciudata,sunt si eu totusi o fata. =))

Primul magazin care intru este Sephora,imi iau un high-lighter,eye liner, un bronzer si o mascara. Am uitat sa mentionez pudra si kit-ul de sprancene. Ce fac eu cu ele? V-am mai spus,sunt fata,ma machez,logic.

Dupa ce achit lucrurile cumpărate din Sephora decid sa intru si in alte magazine cu articole vestimentare deoarece mi-am adus putine haine cu mine si am nevoie de cateva pentru liceu.

~

Dupa 4 ore de cumparaturi ma duc acasa si o gasesc pe mama in bucatarie gatind ceva,sau mai bine zis, incercand sa gateasca ceva.

Diana:Hei mama,ce faci de "macare"?

Mama: Pai,incerc sa fac niste clatite. Vrei si tu?

Diana:Nu,multumesc! Eu cred ca o sa imi comand o pizza,vrei si tu?

Mama:Da,te rog! Oricum nu o sa imi iasa aceste clatite asa ca da comanda si de ceva bun. spune mama cu o voce care m-a facut sa rad.

Aceasta fiinta este singura pe care o iubesc din tot sufletul. Stiu ca si ea ma iubeste necondiționat. Poate ca unii va întrebați unde este tatal meu,asa-i?
Ei bine..tatal meu a plecat de langa mine si de langa mama cand eu aveam doar 4 ani,plecarea lui nu m-a afectat absolut deloc deoarece stiam ca mama este langa mine. Chiar daca majoritatea timpului este la munca si se straduie sa isi faca treaba de avocat perfect.

~

Dupa ce mănânc pizza alaturi de mama,ma duc in camera mea sa imi despachetez toate hainele pe care le-am achizitionat astazi si sa le asez in dulap.

Ma pun in pat dupa ce imi fac un dus revigorant si ma pun la somn deoarece sunt destul de obosită.






La media: Mama Dianei,Sarah

Rose Bryne

DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum