4.

34 2 0
                                    

Am hotarat impreuna cu Sofia sa nu dormim in seara asta ca oricum trebuie sa ne trezim pe la 4 dimineata si sa mergem la liceu. Am baut deja vreo 3 cani de cafea si o cola deci somnul nu mai exista. Cel putin pentru mine,Sofia a adormit,nu stiu cum,dar a reusit sa faca asta.

Am trezit-o si pe Sofi pe la 3.45 ca sa se pregateasca si ea. Nu i-a luat foarte mult dupa care ne-am luat bagajele si ne-am indreptat spre liceu.

Spre surprinderea noastra nu eram singurele care au ajuns atat de devreme. Zic asta pentru ca mai erau doi baieti si o fata care se freca de amandoi. Ma rog,nu vreau sa stiu si nici sa ma bag in conversatia lor. Ma asez pe banca singura,Sofia si-a uitat incarcatorul acasa,are noroc,sta la 5 minute distanta.

Imi dau seama ca se aseaza cineva pe banca,sigur este Sofia. Imi pun capul pe umărul ei si dupa..

???: Hei!

Diana: Cine esti si ce vrei de la mine?!
scuip cuvintele rapid in timp ce ma ridic de pe banca relativ speriata.

???: Stai calma sunt Alex.

Diana: Cine mă?

Alex: Alexander Gomez? Tu chiar nu ai idee cine sunt?

Diana: Aaaa,tu esti "bad boy-ul" liceului? arat ghilimelele in timp ce spun "bad boy-ul"

Alex: Chiar ala. Cum te cheamă?

Diana: Diana Trevor. Apropo,tipa blonda mai are putin si face o criza de nervi daca mai stai mult langa mine.

Alex: Pai hai sa o vedem cum face o criza de nervi adevarata,ce zici?

Diana: Asculta,Alex! Oricat de mult as vrea sa o vad pe iubitica ta făcând o criza de nervi,am alte treburi de facut!

Alex: Mm,serios? Si care ar fii acelea? Poate te asist.

Diana: Chiar vrei sa stii?

Alex: Imi doresc!

Diana: Sa imi bag castile in urechi si sa te ignor! Paaa! ii fac cu mana in timp ce il împing de langa mine.

Alex: Bine Diana,ne mai vedem!

~

Dupa vreo doua minute isi face aparitia si Sofia care are gura deschisa si niste ochi atat de larg deschisi,parca ar fi vazut o fantoma sau ceva de genul.

Diana: Ce ai patit? Inchide gura ca intra musca.

Sofia: Ce tocmai s-a întâmplat intre tine si Alex?!

Diana: Ce sa se intample? S-a asezat langa mine pe banca si credeam ca esti tu si mi-am pus capul pe umarul lui dupa care el m-a salutat si eu m-am speriat si dupa mi-a spus cine este iar eu logic am uitat pentru ca nu imi pasa de el si tipa blonda mai avea putim si facea o criza de nervi. Eu i-am spus ca am treaba,adica sa il ignor si dupa a plecat si mi-a spus pe nume cand si-a luat la revedere. spun asta repede fara sa ma opresc.

Sofia: Deci ai vorbit cu el?

Diana: Da. Si are o voce atat de frumoasa la fel ca el si mi se pare ca este atat de perfec......este in spatele meu,nu?

Sofia: Cam daa.....

Diana: Super... spun asta foarte incet,abia daca m-am auzit eu.

Alex: Deci sunt perfect? Sau nu?

Diana: Pai..pai..umm....cam..stii..DA! Pentru numele lui Dumnezeu tu nu vezi cat de perfect esti?!

Alex: Stii,imi place de tine. Imi place ca esti directa. Ca nu te temi de mine.

Diana: De ce mi-ar fi frica de tine? Ce ai putea sa imi faci?

Alex: Tie niciodata nu am sa iti fac ceva rau. Tine minte asta! se apleaca si ma satuta. MA SARUTA! OMG,SIMT CA MA TOPESC,ASTA NU E ADEVARAT! SIGUR VISEZ.

Diana: Umm,pentru ce a fost asta?

Alex: Sa zicem ca este un inceput. Ne mai vedem printesa! si ma mai saruta inca o data.

Diana: Chestia asta chiar s-a intamplat?

Sofia: Esti cu cel mai hot baiat din liceu?

Diana: Ei bine,nu m-a intrebat daca vreau sa fiu cu el. Deci practic nu sunt cu el, si de ce ar fi cu mine daca o are pe blondina langa el? Arata mult mai bine ca mine,sincer!

Sofia: Pe blondina o cheamă Iris. Este cur*a liceului. Si-a tras-o cu absolut tot liceul. De la bobocii de a 9a pana la profesori si ingrijitori. Nu exagerez, il poti intreba si pe Alex.

Diana: Pai,o cred in stare.

Sofia: Auzi nu poti sa il aduci aici putin pe Alex?

Diana: Eu? Acum? Aici? Serios? Ok. ALEEX!

Wow,nu credeam ca o sa vina atat de repede.

Alex: Ce s-a intamplat?

Diana: Pai sa ne spuna Sofia ce s-a întâmplat,m-a pus sa te chem pana aici.

Sofia: Deci,nu stiu cum sa spun dar imi place muuult de Kevin si voiam sa stiu daca este singur sau daca este cu Iris. Atat!

Alex: I-am promis ca nu o sa spun nimanui dar sunt prietenul lui cel mai bun. Tipul ala este nebun dupa tine si nu zic asta la misto,are poze cu tine in telefon.

Sofia: Ioiiii,ce ma bucuuur!

Diana: Si de ce nu te duci sa vorbesti cu el?

Alex: Am eu o idee,in autocar sunt si locuri de cate patru persoane. Eu stau cu tine iar Sofia cu Kevin. E ok?

Sofia: Este mai mult ca perfect! Multumesc mult!

Diana: Da,si eu sunt entuziasmata doar ca nu imi place sa ma exteriorizez.

Alex: Ok atunci, ne vedem in aurocar.

~

Pe la ora 04:45 s-au gandit sa apara si profesorii,asta dupa ce au venit toti elevii,desigur. Cred ca s-au rugat sa nu le scoatem mai multi peri albi in cap saptaman asta. =))


Ne-am urcat in autocar,exact cu a spus Alex,eu langa el , iar Sofia langa Kevin.

Dupa vreo ora in care i-am auzit pe cei doi vorbind am decis sa ma cuibaresc putin la pieptul lui Alex si sa trag un pui de somn. Nu de alta dar o sa fie un drum de 7-8 ore si nu am sa rezist atat. Cand vede ca vreau sa ma culc isi da jos hanoracul de pe el si il așează pe mine ca sa nu imi fie frig,Doamne cat de dragut! Incep sa il plac!

~

Cred ca am dormit vreo 4-5 ore deoarece aproape toti elevii dorm,mai putin profesorii si soferul.
Ma uit in parte opusa si o vad pe Iris,care,daca ar putea ar scoate fum pe nas de nervi, in timp ce se uita la mine si la Alex. Acesta doarme,iar tarfulita incearca sa il trezeaca insa sunt destul de rapida si ii dau una peste mana ca sa nu il trezeasca pe cel de langa mine. Ghinion,caci el s-a trezit deja si imi da un pupic pe frunte. Ce drăguț!

Alex: Ce vrei Iris?

Iris: Cum adica "Ce vrei Iris?" ?! Iubitule doar nu ma parasesti din cauza ei,nu?

Alex: Asculta bine la mine caci iti explic o singură data si sa iti intre bine in minte ca eu nu am fost,nu sunt si nu am sa fiu niciodata iubitul tau. Tu stii doar sa te fu*i, nu sa si iubesti asa ca lasa-ma dracului in pace sa imi vad de viata mea,de cand eram la gradinita iti place de mine si ai facut totul ca sa ajungi la mine,insa nu ai reusit! Tu,in acest liceu nu ai intrat ca ai note bune,toata lumea stie ca te-ai culcat cu fostul director ca sa te primeasca in liceu,insa l-au dat afara pentru ca a intretinut relatii sexuale cu o eleva minora! Inceteaza sa te mai dai in spectacol ca ai doar haine de firma si esti putred de bogata. Degeaba daca tu esti goala sufleteste. Inceteaza!




Wow,Iris nu mai stia ce sa zica,sincer nici eu asa ca in incercarea de a-i da un pupic pe obraz el s-a intors si ne-am sarutat. Nu imi displace,chiar imi place cum saruta,chiar daca este primul meu iubit si cu el am avut primul sarut ma simt de parca il cunosc de o viata intraga.







DianaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum