Aylin Tilkiye Tilki Ayline sırıl sıklam aşık olmuştur.
...
AYLİN'İN AĞZINDAN
Nihayet zil çalmıştı.Bu hocadan kurtuldum bee.Tam sınıftan çıkıyodum biri kolumdan tuttu.Herkez çıkmıştı.Kolumdan tutan kişiye baktım yine o başbelası hoca.
Kerem ö.:Aylin bi dakka beklermisin.
Aylin:Hocam kolumu bırakırmısınız lütfen.
Kerem ö.:Ay çok pardon canını yaktıysam özür dilerim.Ben şey diycektim...
Aylin:Buyrun hocam.
Kerem ö.:Ş-şey aslında ben diyodum ki hoşça kal diycektim.
Aylin:Size de hocam sizede.Artık gidebilirmiyim.
Kerem ö.:Tabi tabi kusura bakma.
Ayyy nihayet ne biçim hoca ya bu Tilki nerde acaba?
TİLKİNİN AĞZINDAN
Nerde kaldı Aylin ya. Kesin o hoca sıvışıyodur şimdi. Ahan geldi aylin okulda sadece ikimiz kalmıştık.
Tilki:Nerde kaldın sen!
Aylin:Sanane!
Tilki:O hoca tuttu dimi seni!
Aylin:Ya sanane sen benim neyimsin ya hı ben senin neyinim tilki!
Tilki:Ya sana bişey olsa mehmet abi benden sorucak anlamıyomusun olan yine bana olucak.
Aylin:Bumu olur o zaman mehmet abiye söylerim bidaha senden sormaz merak etmez.Şimdi bırak gidiyim tilki!
Aylin hızla ordan uzaklaşır.
TİLKİNİN AĞZINDAN
Korkağın tekiyim ben söyleyemedim işte.
Eve geldim Aylin yüzüme bile bakmıyodu Allahım çıldırıcam.Aylin nolur bi kere yüzüme bak.
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Sizi çok seviyorum ve Yorumalrınızı bekliyorum.