В сряда Сехун не се появи на училище. Мястото, където Кьонг Су го бе ударил, го болеше дори след три обезболяващи, а дясното му око бе кървясало.
След като видя Крис и Лухан заедно, Сехун бе излязъл от дискотеката, отклонявайки всичко опити на Бекхьон да го спре и да го накара да се върне там и да говори с Крис. Сехун се чувстваше като най-жалкото същество на земята, за дето въобще си бе помислил, че Крис може да е искрен. Не можеше да повярва, че за момент наистина му се върза на приказките.
Навярно всичко бе лъжа. Още по-лошо - гадна шега. Като нищо да цъфнеше на училище и Крис да му кажеше с ехидна усмивка как онзи ден в стаята му е имало скрита камера и клипа с почервенялото лице на Сехун, който се хвърля в обятията му, да бе гледан от всеки един ученик. Идеше му да си удари главата в стената, за дето бе толкова глупав.
Прекара целия ден лежейки в леглото си и самосъжалявайки се.Държеше телефона си изключен. Така и не провери дали Крис го бе търсил, макар вътрешно да изгаряше от желание да разбере.
В четвъртък му свършиха извиненията и трябваше да отиде на училище. Нарочно закъсня за часа, че да не му се налага да говори с никого. Щом влезе в стаята, поздрави господина и си седна на мястото по най-бързия начин.
Можеше да усети как от дъното на стаята Крис го наблюдаваше, но не вдигна поглед. Не погледна и назад към мястото, където седеше Лухан.
- Ей! - повика го тихо Бекхьон от задния чин и Сехун се облегна на стола си, приближавайки се към него. - Добре ли си? - прошепна той до ухото му.
- Да. Всъщност, не. Не знам.
- Говори ли със Златното момче?
Сехун поклати глава.
- Трябва да говориш с него! Може да има рационално обяснение за всичко.
Сехун почти се изсмя. Рационално обяснение от типа - Лухан се бе задавил с маслинката от коктейла си и Крис му правеше изкуствено дишане с езика си, докато дясната му ръка влизаше под блузата на Лухан. И всичко това стана, след като отряза Сехун за среща, казвайки му, че има уговорка вечерта. Разбира се, без да спомене с кого е тази уговорка.
Докато часа по биология вървеше и Сехун преписваше плана от дъската, погледът му за миг се отклони и несъзнателно го насочи към чина, към който не трябваше. Засече се Крис, който изглеждаше хем учуден, хем тъжен. Сехун побърза да отмести поглед, но щетата беше нанесена.
YOU ARE READING
Shades of Life
FanfictionСехун не е от популярните момчета в училище затова е шок от глобална величина, когато Златното момче Крис го заговаря. И е шок отново, когато Лухан го спасява. И така започва всичко. корица: sadreamer_01