5.

497 42 16
                                    

Таааа, най-после се наканих да седна и да редактирам следващата глава xD Голямо извинение ако има хора, които са чакали за нея толкова дълго... И леко (или малко повече от леко) за хората, които не си падат по смут (има ли такива въобще? xD), защото в тази глава има няколко такива сцени (*кашляне*кино*кашляне* и *кашляне*кола*кашляне*).

Приятно четене~

----------------------------------------------------------------------------------------------------

До два през нощта бурята все още не бе утихнала. Свещите, почти прегорели, щяха да изгаснат съвсем скоро и на мъждивата светлина ставаше все по-трудно да се различат очертанията на предметите.

С Крис и Лухан продължаваха да си говорят, както се стори на Сехун, с часове. Крис го бе прегърнал с една ръка, топлият му дъх удряше във врата на Сехун, а момчето не понечи да се отмести. Напротив, когато усети клепачите му да натежават се намести по-удобно в прегръдката на Крис. Повтаряше си наум, че няма да заспи и няма да заспи, обаче това не даде ефект. Беше полубуден, когато Лухан и Крис буквално го вдигнаха, за да могат да разпънат дивана. Малко след това Сехун отново легна и привлече Крис към себе си, искайки пак да усети близостта му.

Имаше чувството, че Лухан също ляга зад него, но нямаше останали сили, че да се обърне и да види. Още известно време чуваше приглушените гласове на Крис и Лухан, после всичко потъна в тишина и спокоен сън.

Събуди се късно през нощта или може би много рано сутринта. Още не се бе съмнало, свещите бяха изгорели и навсякъде бе тъмно. Сехун опита да се завърти, зад себе си усещайки преграда. Можеше да разпознае топлото тяло на Крис отпред, а този, който се притискаше до гърба му, бе Лухан. И двамата спяха, дишаха равномерно и Сехун не посмя да се мръдне, за да не ги събуди.

Одеялото, увило се около тялото му, го държеше като в капан и потта се стичаше по челото му. Изпитваше ужасна жажда, та чак му се искаше да хукне към крана, за да я утоли и все пак се сдържа.

Опита съвсем леко да се мръдне, колкото да развие одеялото. Зад него Лухан се размърда и измрънка нещо на сън. После се притисна до гърба му и Сехун сподави един стон, щом усети бедрата му, заедно с тънките шорти, да се долепят плътно до него.

Отново опита да се мръдне, малко по-далеч от Лухан, което бе грешка, защото пък се притисна до Крис и неговите тънки шорти и сега не успя да сдържи стона, веднага след това притискайки длан до устните си. За щастие нито Крис или Лухан го чуха, продължавайки да спят дълбоко.

Shades of LifeWhere stories live. Discover now