"Kurang ajar punya yeoja." Dengus mark marah.
"Wahh mark seronok nampak." Perli Yugyeom.
Terpampang wajah gembira dimuka nya.I mean wajah Yugyeom.
"Haha.Lawak.Tengok muka aku?Nampak seronok ke?Haha." Sindir mark lagi.
Ceh.Marah nampak.Ha ni mesti kes tak puas hati.
"Tulah..Lain kali dengar penjelasan yeoja tu dulu..Ni sebarangan je main tuduh tuduh.." Jinyoung tersenyum ejek.
Lucu maybe.Mark mengepal tangannya erat.
'Bodoh punya hamba!Takpe.Ni hari kau semua.But besok dan selamanya hari aku.' Monolog hati Mark tapi dengan penuh perasaan sinis.
Ahli got7 terkebil kebil sebab dapat dengar apa yang mark cakap tadi heh mamat ni.
Takpelah.Mark bukan nya ingat pun sampai bila bila.
"DUNIA NI BODOH AH.DAH AH BLAH.BOLEH MATI AKU TENGOK YEOJA TU PANDANG PANDANG." Mark menjeling yeoja itu dengan nafas yang tak teratur.
Mereka semua terkejut lalu melatah dalam bahasa pelik.
"Hati hati woi!Telanggar kang orang lain!!" Yeoja itu tersenyum dengan penuh rasa kemenangan.
Tarik nafas dalam dalam MARK.Lepas tarik lepas.Ok mark tak tahan.
Zzup!
Dunia mula berhenti.Semua kaku tanpa bergerak.
Habuk habuk juga berhenti dari memenuhi shopping mall tersebut.
Pelanggan yang lain terhenti bagai batu.
Tak lupa juga ahli got7.Tapi ada satu yang membuatkan mark terkejut.Sungguh sungguh terkejut bagai nak mati.
"Astaga...Woiiii..Asal dunia berhenti berfungsi ni?!" Seorang yeoja bergerak dengan bebas tanpa terhenti.
"Takkanlah." Yeoja itu mula memandang mark dengan pelik.
"Kau dapat bergerak ke?" Tanya yeoja itu lagi.
Mark terdiam dan kaku.Apa yang patut dia buat?!
"Kau bergerak!!Kau tau ke?!" Soal yeoja itu teruja.
"Ta-Tau ape?!Aku tak tau pape!!" Bentak mark sedikit kasar.
"Kau tak tau pape?Tapi macam mana kau boleh bergerak?" Tanya yeoja itu dengan serius.
"Ma-mana aku tau!Ke kau yang buat diorang macam ni!!" Yeoja itu hanya tersenyum sinis.
'Kalau iye pun bukannya kau boleh buat apa apa.Ingatan kau mungkin boleh hilang kalau kau cuba beritahu perkara ni kat orang lain.' Monolog yeoja itu.
'Perasan punya yeoja.Padahal aku yang buat diorang jadi macam ni..Ee acah..' Mark menjeling dia tajam.
Ting!
Semua berjalan dan terkejut pada masa yang sama.
"Hoi.Kau takde kuasalah jangan buat macam ada kuasa." Sindir yeoja itu.
"Aku adala-!Tak aku takde." Yeoja tadi mula cuak.Adekah dia bukan manusia?
"Erm.Kau bukan manusia kan?" Tanya yeoja tadi dengan suara yang menyeramkan.
YOU ARE READING
Vamfire!S2 (ONGOING)
VampireAku menyesal tolong perempuan tu.-Xian lee Jangan pernah kau menyesal disebabkan kisah lalu tu. Kau adalah dia. Kau dilahirkan semula jadi dia. Jadi kau milik aku. Harini dan selamanya- Mark Aku tahu dia bukan milik aku. Dia milik kau. Even aku pun...