Hned jak jsem se snažila otevřít dveře domu tak jsem se srazila s mamkou která někam pospíchala. Řekla:" Ahoj zlato, jedu na návštěvu k mým starým kamarádkám, takže tam zůstanu asi tak týden možná dva tak se zatím měj a až budu na cestě domů tak ti zavolám, tak zatím ahoj zlato ♥♥♥."
Ani jsem nestačila nic říct a mamka zabouchla dveře. V tom se mi rozsvítil telefon...byla to zpráva od taťky: Ahoj řekni mamce že budu na služební cestě zatím nevím jak dlouho tak Ahoj ♥.
Napsala jsem mamce a vydala jsme se do mého útulného pokoje. Dala batoh vedle stolu a lehla jsem si do postele a užívala jsem si toho klidu a pochvíli jsem na chvíli usnula.
Když jsem se probudila bylo kolem čtvrté hodiny a já jsem se začala připravovat. Jako vždy jsem se nemohla rozhodnout co na sebe nakonec jsem se rozhodla že to nebudu nijak hrotit a vybrala jsem si:
Vzala jsem si svůj vak, dala jsem Stuartovi granulky a pomalu šla do parku. Když jsem tam přišla tak jsem se začala divit že tam nikdo nebyl. V tom přede mě skočili ze stromu Grayson a Ethan a řekli dvouhlasně: " Copak snad jsme tě nevylekali" a začali se smát. Přiznala jsem: "dobře tak jste mě dostali". Zeptala jsem se kde je Bella , ale to jsem nečekala že stojí za mnou a taky na mě vybafne. Hrozně jsem se lekla zase... Já vím jsem trochu strašpytel,ale co už se dá dělat.
Co jsme tam tak Grayson navrhl že by jsme mohli jít k nim domů. Tak jsme se vydali směr dům Dolanových. Když jsme dorazili náš cíl byl jasný...STŘECHA!
Na střeše si vždy povídáme o našich problémech nebo si taky vyprávíme naše příhody a různé vtipy.
Začali jsme.
Já: "Dostala jsem nápad co kdyby jsme si dnes u nás udělali takoví menší večírek. Rodiče nejsou doma tak proč toho nevyužít."
Bella: "Dobrý nápad,ale ještě než k vám půjdeme tak se stavíme u nás doma abych si mohla vzít pár věcí."
Ethan: "OK, ale doufám že ti to nebude dlouho trvat."
Grayson:"Přesně."
Začali jsme si povídat různé vtipné historky které se nám stali. Když jsem byla uprostřed mé historky Grayson se začal hrozně smát a přepad přes okras střechy kde seděl a Ethan ho musel chytit aby nespadl úplně dolů.
Já s Bellou jsme se začali Graysonovi smát pochvíli se k nám přidal i Ethan a Graysonovi nezbylo nic jiného než se taky přidat. Takhle jsme se tam smáli dobrých deset minut.
Po asi tak hodině a půl jsme se rozhodli že už půjdeme k nám. Cestou Grayson zakopl a skoro spadl a my se začali zase smát. Hold měl dnes špatný den. A taky lidi co kolem nás procházeli si asi možná mysleli jestli jsme si něco nedali. (Mě občas říkají ze jedu na houbičkách😂😂😂 já vím jsem divná 😂😂 )
Když jsme přišli k nám tak jsem šla do kuchyně udělat popcorn, mezitím Balla,Ethan a Grayson vybírali film. Já jsem stihla ještě projet sociální sítě,protože jsou hrozně nerozhodní nakonec vybrali nějakou komedii. Byla kratší tak měli v záloze ještě jeden to byl nějaký nový horor,který jsme ještě neviděli. Obecně jsme celkem velcí fanoušci hororů.
Celkem jsem se bála na to že jsem už viděla nespočet hororů.Hrozně jsem se lekla tak jsem se nelepila k nejbližší osobě , což byl Grayson, který se taky lekl.
Když jsem se dodívali na horor rozhodli jsme se že budeme všichni spát na gauči,takže jsme ho roztáhli a já podala deky a polštáře. Než jsme usnuli tak jsem si asi tak půl hodiny než jsme všichni neupadli do říše snů.
Ahoj,tady máte novou kapitolu!!
Rozhodla jsem se že bych mohla vydávat častěji než jednou týdně.
Taky by mě zajímal váš názor na tenhle příběh a taky budu ráda za každé vote a komentář ♥♥.
Jinak užívejte života a u další kapitoli
Ahoj😘