Avery
Večer jsem jsem se vzbudila,protože se mi chtělo na záchod. Když jsem šla tak všude bylo rozsvícené,přišlo mi divné přece když jsme šli spát tak byla všude tma ani jedno světlo nesvítilo.
Když v tom jsem vrazila do Graysona,hrozně jsem se ho a ni jsem si nevšimla že není na svém místě na gauči.
Já: "Pane Bože to mi nedělej!"
Grayson:"A co?" A jen se zasmál.
Podívala jsem se na něj jako to si děláš srandu ne?! Ale nakonec jsem jen obrátila oči v sloup a šla na záchod. Když jsem se vrátila už zase spal. To je celý Grayson usnu by všude.
Šla jsem si opatrně lehnout abych nikoho nevzbudila. Hodně pomalu jsem si lehla a nějakou dobu jsem nemohla usnout,najednou jsem ucítila něčí ruce na mém pase. Otočila jsem se a byl to Ethan.
Jen jsem se nad tím pousmála a pomalu usínala a při tom jsem si myslela:"No počkej Ethane ráno ti všechno řeknu" a trochu jsem se nad tím pousmála.
Ethan
V noci jsem se probudil a viděl jsem jak všichni spí jen jsem se otočil k Avery a dal jsem jí ruce na pas. Byl jsem rád že spí a nic jsem neřešil,ani nevím proč ale spalo se líp.
******************
RÁNO
Ráno jsem se probudil jako poslední všichni už seděli u stolu a pili čaj. Pomalu jsem vylezl z pod deky a mířil jsme si to ke stolu kde na mě čekal talíř s palačinkami.
Zeptal jsem se jak dlouho už tady sedí odpověděli:" Už asi tak hodinu ospalče" řekla Bella a upila ze svého čaje.
Zasedl jsem za stůl a Avery řekla:"Ethane musíme si promluvit"
Nevědě jsem kam tím míří ale šel jsem.
Avery
Vstala jsem jako první tak jsem šla do kuchyně a začala jsem dělat snídani. Asi tak za půl hodiny přišli do kuchyně.Ani jsem se nedivila kde je Ethan ,protože ten spí vždy dlouho.
Když se uráčil přijít tak se zeptal jak dlouho tu jsme a Bella mu odpověděla.
Váhala jsem jestli mu to mám říct ale nakonec jsem se odhodlala a řekla mu to.
Odešli jsme do koupelny a já se ho zeptala jestli něco neví o včerejším večeru.
Chvíli se na mě díval nechápavě ale pak začal vysvětlovat.
Řekl:"Ani jsme pořádně nevěděl co dělám a konec konců pak se mi líp spalo."
Nakonec jsme ho objala a dala mu pusu na tvář.
Grayson
Když Ethan a Avery odešli,začal jsem naši konverzaci s Bellou.
Grayson:"Co myslíš že tam dělájí?" a možná trochu úchylně jsem se usmál.
Bella:"Tak jseš normální jsou to jen kamarádi nanejvýš si tam povídají" a začala se smát.
Chvíli jsme si ještě podívali a pak přišli ti dva a já jsem se podíval na Ethana jako co tam dělali, on jen naznačil že mi to řekne pak.
Bella:" Tak co dneska podnikneme"
Nikdy jsme se nemohli dohodnout tak jsme rozhodli že si jen tak vyjedeme.
Bella:"Jo jasně ale budeme se muset stavit ještě u nás abych se mohla převléct a vzít si pár věcí.
Ethan
Seděli jsme u Belly v obýváku a Avery byla s Bellou nahoře a pomáhala jí s přípravou.
Grayson:"Tak co jste tam dělali" zeptal se .
Ethan:"No mluvili jsme o tom jak jsem ji dal večer ruku kolem pasu,ale nakonec jsem jí řekl že se spalo líp a taky jsem nakonec dostal obětí a pusu na tvář"
Podíval jsme se Graysona ale on se choval jako by to neslyšel.
Konečně asi po půl hodině přišli a mohli jsme vyrazit. Jeli jsme autem Avery takže řídila ona.
Avery
Nasedli jsme do auta já jsem řídila vedle mě seděla Bella a vzadu kluci. Jako první vždy když vyjíždím zapnu rádio a poslouchám písničky. Jakmile jsem ho zapnula kluci začali tancovat,protože hrála jejich oblíbená
Ahoj tady máte novou kapitolu (btw: píšu ji už po druhé protože se mi půlka smazala)
Jinak budu ráda za každé vote a komentář.
Užívejte života plnými doušky a u další kapitoli
Ahoj♥♥♥