Probudila jsem se asi kolem 8:00 a sešla jsem do kuchyně.
Už tam seděl Grayson i Ethan a připravovali palačinky. ,"Dobré ráno kulíšku" řekli společně a já jsem zasedla za stůl kde už na mě čekali palačinky s ovocem a trochou šlehačky.
"Tak jak ses nám vyspala Růženko" řekl Gray a začal se smát.
Já jsem se na něj jen podívala jako proč se směješ a nechápavě jsem se podívala na Ethana,který se začal smát taky.
Nevydržela jsem to a vykřikla:"Proč se mi sakra smějete!!!!"
Gray ve smíchu vytáhl telefon a ukázal mi mou fotku jak spím a to tváři mi teče slina.
Okamžitě jsem se za ním rozběhla ale moc se mi nedařilo ho dohonit. Nakonec jsem se schovala za roh a když šel okolo tak jsem na něj skočila a pokoušela jsem se mu vzít telefon a vymazat tu fotku.
najednou jsme se ocitli v pokoji kde jsem spala a oba jsem spadli na postel...Mě se zatajil dech a taky jsem ucítila mírné šimrání v břiše.Taky jsem si pomyslela:"To snad není možné já jsem se do něj zamilovala proč zrovna já vždyť je to můj nejlepší kamarád.
Z mích myšlenek mě probudil Gray když se mě ptal co na něj tak zírám. Jen jsem trochu zakoktala a řekla:"Nic promiň".
Když už jsme se s Graysonem vraceli do kuchyně tak Ethan už měl svou snídani dojedenou a zase smát. Tentokrát ani jeden z nás nevěděl čemu se směje.
On jen ve smíchu řekl:"Podívejte se na Snapchat"
Oba jsme bleskově vytáhli telefony a první co jsem udělali že jsem se podívali na Ethanovo My story.
Viděla jsem tam mou fotku jak spím a pak video jak s Graysonem ležíme na sobě na posteli a vypadá to dost divně. Pod tím byl jen popisek: Asi dohání co včera večer nestihli.
V ten moment jsem oba položili telefony na stůl a rozběhli se za Ethanem. Nakonec jsme ho dohonili a odnesli ho do pokoje a tam ho zamkli ale to jsme si neuvědomili že si to Ethan může obejít a vyrazit na nás zezadu. Naše nejhorší předtuchy se vyplnily. Ethan vyšel za námi a řekl:"Váš plán vám asi nějak moc nevyšel."
Odvětila jsem mu: "Co kdyby jsme zakopali válečnou sekyru a smazali fotky i videa?" Ethan: "A to jako proč?" Já: "Ty snad chceš by nás lidi zase shipovaly?!"
Oba se zamysleli a nakonec se shodli na tom že bude lepší to smazat. Naštěstí to Ethan na My story dal je soukromě tak se nic tak velkého nestalo ale na malou chvilku to i zveřejnil,ale rychle to zase smazal takže to snad nikdo neviděl.
Po našem raním "dobrodružstvím" jsme se nasnídali a začali podnikat co budeme dneska dělat.
Nakonec jsme se shodli na tom že půjdeme na pouť a pořádně si to užijeme.
Ahoj teď bych chtěla poprosit o opravdu dlouhý aplaus a to proto že tady vám vydávám novou kapitolu skoro po roce.
Chtěla bych se vám moc omluvit a sdělit vám že by měli vycházet nové častěji.
PS: Omluvte mě za chyby a u další kapitoly
Ahoj ♥